ŘETĚZOVÝ TAG

neděle, listopadu 04, 2012

VŠECHNY VÁS ZDRAVÍM! Byla jsem nominována v TAGU u Lonnie o 11 zajímavostí a odpovědí. 
Moc děkuji za nominaci a teď už k tomu hlavnímu.


ZADÁNÍ TAGU:
  1.  Napiš o sobě 11 zajímavostí.
  2. Zodpověd 11 otázek od bloggerky, která tě nominovala.
  3.  Vymysli 11 otázek pro bloggerky, které nominuješ ty.
  4.  Vyber 11 bloggerek pro nominaci a informuj je.
  5.  Neoznačuj tu, která označila tebe.

11 ZAJÍMAVOSTÍ O MNĚ
  1. Nesnáším rýži ze školní jídelny.
  2. Jsem totálně ujetá na všechny vůně a smrady. (Mám asi ten nejvyvinutější čich světa)
  3. Navaluje se mi, když někdo mluví s něčím v puse. (jídlo, rovnátka na noc, lízatko,..)
  4. Bojím se koček. (Hlavně zrzavejch)
  5. Vůbec mi nechutnají pralinky, řízky, krupicová kaše,..
  6. Ujíždím si na aloe vera.
  7. Mám odstátý uši jako malej šimpanzík.
  8. Každodenně ve škole používám taháky.
  9. Ustavičně něco ztrácím a zapomínám.
  10. Každý den se mi zdá sen.
  11. Ve škole mě nejvíc baví angličtina, i když mi moc nejde.

11 ODPOVĚDÍ NA OTÁZKY OD BLOGERKY, KTERÁ MĚ NOMINOVALA

1. Tvoje oblíbená značka kosmetiky ?
Essence, Dermacol, Nivea, Avon a Mary Kay.
2. Jaká je tvá oblíbená vůně (káva, kokos...) ?
Miluji vůni lesních jahůdek.
3. Jak jsi se dostala k blogování a jak dlouho už bloguješ ?
Bloguji už 11 mesíců a k blogovat jsem začala s kamarádkou Lenny.
4. Kde by jsi chtěla žít, vesnice nebo město a proč ?
Chtěla bych žít ve na okraji města, třeba v Anglii. Chci mít svůj klid, ale nechci to mít do centra moc daleko.
5. Dbáš na to, kolik vážíš nebo se na to příliš nezaměřuješ ?
Zrovna teď jsem dost zhubla a moje lýtka jsou jen dvě špejlky. Moc teď nejím a zhubla jsem i břicho. Zase jsem začala cvičit a formovat postavu. Přesto na váhu vůbec nestoupám.
6. Tvoje oblíbené místo, kde ráda trávíš volné chvíle ?
Milovala jsem svůj parčik vedle domu, tak jsem dřív chodila každý den. Teď je moje oblíbené místo moje postel doma. =D
7. Jaké seriály právě sleduješ ?
Zrovna teď 2,5 chlapa. Jinak miluji seriál Chirurgové a Zoufalé manželky.
8. Když už jsme u těch seriálů, jaká je tvá oblíbená postava z nich ?
Oblíbená postava ze seriálu Chirurgové je Meredith Grey alis Ellen Pompeo.
9. Na jaké dobrotě "ulítáváš" ?.
Jsem tak trošku blázen do Marshmallows a teď nedám dopustit na pití s aloe vera.
10. Jakému líčení dáváš přednost, výraznému nebo přirozenému ? + Můžete napsat, jak se líčíte vy (barvy atd.) :).
Jak kdy, záleží jak se mi zrovna chce. Někdy jdu ven jen s řasenkou a jindy na sebe zase napatlám tunu šminek.
11. Kolik času jsi strávila nad tímto Tagem :) ?
Zhruba tak pul hodinky a moc mě to bavilo. Ještě jednou díky za nominaci. 

11 OTÁZEK PRO NOMINOVANÉ BLOGERKY
  1. Dodržuješ pitní režim?
  2. Sleduješ ráda české filmy, nebo dáváš přednost zahraničním?
  3. Nakupuješ dárky na Vánoce přes internet?
  4. USA nebo UK?
  5. Máš ráda společenské akce?
  6. S kým trávíš nejvíce času?
  7. Kdo tě fotí na blog?
  8. Tvůj nejoblíbenější kosmetický produkt?
  9. Nakupuješ ve slevách?
  10. Jaký je Tvůj názor na blog Handbag for ladies?
  11. Co pro Tebe znamená hudba?
NOMINOVANÉ BLOGERKY



Nevím jak Vám, ale mně se tohle zdá jako příjemné zpestření do všedních příspěvků.
 Už se moc těším na odpovědi nominovaných děvčat.
A budu se těšit na to, co řeknete na moje ,,zajímavosti". Mějte se fanfárově! 

You Might Also Like

33 your comments

  1. mě už se to jako příjemné zpestření nezdá :D je toho poslední dva dny na blogu tolik!
    ale děkuji za nominaci :) na otázky ráda odpovím
    a tvé zajímavosti mě fascinovaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvé odpovědi jsem dostala, Dianko, až po zveřejnění toho článku :)
      mám je připravené v dalším, neboj se nic!

      Vymazat
  2. Ahoj :) prosím aj ja som ťa nominovala a ták by si prosím mohla zodpovedať na moje otázky na blogu natsnailart.blogspot.com ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ti odpověděla do komentáře..děkuji moc za nominaci :-*

      Vymazat
  3. Ahoj, jsi u mně označena v tagu, doufám, že budeš pokračovat :-* http://janniebel.blogspot.cz/2012/11/11-things.html

    počítám že už pokračovat nebudeš :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě taky mco děkuji za nominaci, na otázky jsem ti odpověděla v komentářích :-*

      Vymazat
  4. Ta poslední fotka je dokonalá!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. mmm parčík vedle tvého domu! :-) :-/ achjo teď je tam ten p******* dům! rýže ze šk. jídelny!:-D
    ta poslední fotky je fákt dobrá! ;-)

    M.

    OdpovědětVymazat
  6. Fúha dobré otázky. Ďakujem že si ma nominovala ! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ty si inač dosť podobný človek ako ;) tie ťaháky ;)
    idem robiť teda ja ;)keď si ma už nominovala ;)

    OdpovědětVymazat
  8. hezkej tag :)) Jinak taky uplítávám na Chirurgách :D A moje oblíbená postava je taky Mer ( ellen) :D A co koukáš se na 9 sérii ?? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný článek :) ... trochu mimo - hrozně ti závidím tvoje vlasy, já mám na hlavě pár rovných hřebíků a když někde vidím pěkně zvlněné vlasy, úplně se rozplývám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není co závidet, kup si kulmu a máš to!

      Vymazat
  10. jo na rýži z jídelny taky nerada vzpomínám :D

    OdpovědětVymazat
  11. sedmička mě pobavila a devítka je i můj případ.. asi skleróza :D
    děkuju moc za nominaci, ale už mám asi tři.. takže se toho raději zřeknu, protože za prvé tyhle řetězáky moc nemusím, no ale hlavně - vybrat si jen jednu verzi, tak ostatní urazím a to bych nechtěla.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak žádnou s tvých zajímavostí nemám stejnou :D :). Vlastně jo, také jsem psala o odstátých uších :D!

    OdpovědětVymazat
  13. Jéééé, to je zajímavý! Díky za nominaci :-*
    A s ušima na tom jsme stejně :DD

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za nominaci, strašně moc jsi mě potěšila :) ale už jsem jich pár dostala a nechtěla bych nikoho urazit tím, že bych si nevybrala jeho otázky, takže tento TAG nebudu dělat vůbec :)
    Snad nevadí ;)
    A docela jsi mě šokovala, že se bojíš koček :D mám takové tušení, že jsi to už někde psala, ale i tak mě to překvapuje :D nikoho kdo by se bál koček ještě neznám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) nevadi :-) ..jo já to píšu často, ale je to fakt pravda! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: