SHE'S SO COMPLICATED (outfit)

neděle, listopadu 18, 2012

BLOGU ZDAR! Prohlédněte si a zároveň ohodnoťte můj podzimní outfit.
boty- Deichmann, kalhoty - Takko, svetr, kabát - C&A, šála - Kik, kabelka - Takko, prsten - dárek

 Je podzim, ale mně je zima. 
Musím spát, ale nemůžu usnout. 
Chci změnu designu, ale nevím jakou.


You Might Also Like

78 your comments

  1. Odpovědi
    1. tak to děkuji, moc jsi mě potěšila! :-)

      Vymazat
  2. krásný :) strašně ti to sluší :) fantastické fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé takový pěkný komentář, děkuji moc! :)

      Vymazat
  3. To se mi líííííbííí:). Nejvíc mě zaujala taška :).

    OdpovědětVymazat
  4. prohlížím, prohlížím.. a hodnocení je z toho hnedky jasné - za jedna! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné, boty sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. topánky sú super! :)
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. ten prsten je boží! :) boty se mi moc nelíbí, ale to jsem asi jen já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na fotkach vypadaji zkreslene, ale kdo vi! :-)

      Vymazat
  8. ja som sa do tých topánok zamilovala :3 ale ty a celý outfit na jedničku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si měla vybrat jiné, moc mi nesedi..ale dekuji moc! :-)

      Vymazat
  9. Krásný fotky :)) Boty se mi moc nelíbí, ale jinak je to celý super :)

    OdpovědětVymazat
  10. hodnocujem tak že máš úžasne wine gate! ;D

    OdpovědětVymazat
  11. krásna ako vždy...:)))

    krásny svetrík

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzeráš perfektne :) Ten prstienok je zlatunký :)

    OdpovědětVymazat
  13. ako inak skvelé! :)

    http://dailycupofmode.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  14. krásné jako vždy, Dianko:-))

    OdpovědětVymazat
  15. dizajn neměň, navlíkni tlustý ponožky a spi! :D
    outfit hodnotím za velmi pěkný :))

    OdpovědětVymazat
  16. Ha! Ty boty a velmi podobnou kabelku mám též. Jo, hezké :D

    OdpovědětVymazat
  17. Dianko, jen toho úsměvu více ;)

    OdpovědětVymazat
  18. ta taska je super! a moc se mi libi ta barva kalhot x

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadáš smutně...

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkný outfit, ta kombinace barev je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  21. podobné topánky mám doma a nemôžem z nich oči spustiť, tie moje sú veľmi pohodlné a vyzerajú že aj tie tvoje sú. Celý outfit je podľa mňa naa jedničku Dia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mám tyhle boty ráda, kvůli pohodlnému podpatku

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: