STARBUCKS IN VIENNA

úterý, listopadu 06, 2012

AHOJ VŠICHNI! Když Vám začne být na výletě ve Vídni venku zima, nejlepší je zašít se do Starbucks.

To si asi řekne skoro každý z Vás. My jsme tak učinili, ale spokojeností jsme teda nepřetíkali. Nevím proč, ale úplně všechno bylo totálně a maximálně přeslazené. Dala jsem si čokoládu se šlehačkou a karamelovou polevou a myslela jsem si, že budu čůrat kostky cukru. =D Úplně mi trnuly zuby. Z čokoládového dortíku jsem málem dostala cukrovku a musela jsem si dávat jen ždibečky. 
Enormní dávka cukru nám aspoň přinesla novou várku energie na zbytek dne. Pěkně jsme si odpočinuli v teple a mohli jsme zase pokračovat dál. Už jen teda dodám, že pokud nejste jako tlustý hoch August Gdoule z filmu Karlík a továrna na čokoládu, určitě si dejte jen jeden malý zákusek. Určitě Vám to bude stačit!

Curku zdar!

You Might Also Like

59 your comments

  1. Kvůli tobě jsem si málem oslintala notebook! :D Naštěstí budu péct smetanovou bábovku :)

    OdpovědětVymazat
  2. aaa Starbuck♥♥♥ milujem tvoj bloG!!

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. To by bylo něco pro mě, protože mi není skoro nic dost sladké :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to pro cukromila jako jsem já musí být ráj :D
    Moc ti to na té fotce sluší!!

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky opět nádherné, ale já bych si místo dortíků radši dala nějaký sýr, na sladký moc nejsem :) (ačkoli na to nevypadám :D)

    OdpovědětVymazat
  6. mňaam :) ale ty ceny těch dezertů, šílené :/

    OdpovědětVymazat
  7. miluji Starbucks ♥
    krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  8. všechno to vypadá nádherně! ve Vídni jsem byla v tom samém Starbucks :)

    OdpovědětVymazat
  9. no to som zvedava ci by to bolo prilis sladke aj pre mna, ja som uplny chocoholik :DD

    secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. krásne fotky!
    všetko z cukrárne je sladké ;D

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam ty zákusky bych si dala:) A do Vídně bych se taky ráda podívala:)
    http://andreykab.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Děláš mi chutě! Strááášně dlouho jsem Starbucks neměla :D

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. asi Vám chtěli osladit život hahah :))

    OdpovědětVymazat
  14. Achjo, už bych taky potřebovala zajít do nějakého toho Starbucksu, už začínám mít abstinenční příznaky :D A ještě když sem dáš takový krásný fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi, budeš mít v sobě cukru na celej týden! :-D

      Vymazat
  15. A přitom to vypadá tak lahodně!:)

    OdpovědětVymazat
  16. zakusky byly senza, ale kava fakt nedobra

    OdpovědětVymazat
  17. mnam mnam ja cukr rada:D
    zůčastni se giveaway u mě na blogu!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju Vídeň (i když jsem tam nikdy nebyla) a Starbuckas taky. Hezký příspěvek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, jak to , že jsi tam nikdy nebyla! :-O

      Vymazat
  19. STARBUCKS ♥

    v decembri tam ideme aj my zo školy, tak sa už teším! V starbuckse som bola len raz (v prahe) a milujem to ♥

    kittixo.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. taky bych konečně chtěla do St. zavítat :D :)

    OdpovědětVymazat
  21. Dnes jsem měla ten jejich vánoční brusinkový speciál a bylo to také strašně sladké.. jinak ale Starbucks miluju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se moc těším na ty speciály, dnes jsem se na ně dívala a vypadají skvěle!

      Vymazat
  22. Umřela jsem z: čůrat kostky cukru a cukrovky z dortu!!! :D:D:D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: