VIDEO SHOT

sobota, listopadu 17, 2012

PĚKNÝ VÍKEND VÁM VŠEM! 
Před chvílí jsem přijela z autoškoly a mám za sebou úspěšnou jízdu po Brně. Ve volné chvíli jsem dokonce i nakupovala, takže čekejte malý NEW IN. Zrovna teď spěchám ven, dokud je světlo vyfotit nějaký ten outfit. Mezitím si můžete připomenout moje videa, která jsem pro Vás v průběhu blogování natočila.

Jaké je Vaše nejoblínější?




You Might Also Like

20 your comments

  1. Moje nejoblíbenější je Odpoledne na koloběžce! To video se moc povedlo :) Ale všechny videa jsou super :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář. :-)

      Vymazat
  2. ja mám najradŠej kolobežkové ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoznačně koťátka a koloběžka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se autoškoly strašně bojím :DD
    Jsem hrozně tele a tušim že to neudělám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jí teď bojím nejvíc, vůbec mi to nejde! :-D

      Vymazat
  5. mne sa pačia všetky ale keby som si mala vybrať tak narodeninove :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za koment, potěšilo mě to! :-)

      Vymazat
  6. mne sa páči to mačičkové :-)) ale ináč sú všetky krásne

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: