WHICH ONE?

středa, listopadu 28, 2012

AHOJ VŠEM! Nedávno se mi rozbil mobil a už chudáček nepůjde opravit.
Takže letos na Vánoce budu mít o jeden velký dárek víc. No a teď už se jen rozhodnou který?
Máte nějaké zkušenosti s jedním z těchto mobilů?  Nějaký tip?

You Might Also Like

30 your comments

  1. Tak to já se chystám pořídit si Samsung galaxy chat, ale mamča má podobný tomu Galaxy S II, ale musím říct, že byl fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja si myslím. Samsung galaxy s II :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si vybrala S II, ale myslim, že i Ace 2 bude dobrý.;)

    OdpovědětVymazat
  4. Lucííííííík28. listopadu 2012 15:02

    Stoprocentně SII
    v tomto se vyznám a i z vlastní zkušenosti ti můžu poradit S II.. je vážně dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám s2 a nemůžu říct ani půl slova! Je pravda, že se často přehřívá, ale jen, když máš otevřeno víc aplikací,takže jsem pro s2!! :))
    T.F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taťka má taky S2 a je spokojenej, takže teďka jen najít dobrou cenu. ..díky za rádu/názor! :-)

      Vymazat
  6. ja by som brala ace dvojku ;)
    škoda tvoj starého, pochovala si ho?

    OdpovědětVymazat
  7. rozhodně ace 2, mám s ním zkušenost a mamka si ho kupuje k Vánocům, je menší, do ruky pohodlnější, levnější, novější a prostě nejlepšíí*

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. určitě samsung galaxy S II :-) má ho přítel a jefantastickej :)))

    OdpovědětVymazat
  9. v těchto věcech se moc nevyznám, ale slyšela jsem většinou chválu na s2,tak proč ne:)

    OdpovědětVymazat
  10. Samsung Galaxy S2!♥ Sama ho mám a nemůžu si ho vynachválit :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. vzhledově se mi víc líbí ten druhý.. ale co to umí, to nevím, takže nemůžu porovnávat :D :))

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych brala Iphone 4s, ale pro tebe teda ten druhý :)

    OdpovědětVymazat
  13. S2 :) čítala som dosť veľa recenzií na Samsungy a tento je celkom dobrý a ohlasy na neho tiež

    OdpovědětVymazat
  14. ten druhý je asi lepší,ale viac sa mi páči prvý,keď ide o tvar a podobne :))

    OdpovědětVymazat
  15. DĚKUJI MOC VŠEM ZA RADY, TIPY A NÁZORY!

    Budu si pořizovat S II :-)

    OdpovědětVymazat
  16. ten první má ségra.. Sama jsem jí ho poradila (studuju IT, takže tomu trošku rozumím :D ) a je s ním nadmíru spokojená :) ale je to jen na tobě ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Samsung galaxy sII ;)! ,ale asi bude dobrý aji ten první.)

    OdpovědětVymazat
  18. Skúsenosti nemám ale určite odporučujem Samsung Galaxy s2 :) Ten som chcela veľmi ale už chcem Samsung Galaxy s3 :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. tvarovo sa mi pači prvy ale myslim že lepši bude ten druhy S II :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nejlepší je podle mě stejně iPhone, ale pokud bych si měla vybrat mezi těma dvěma - tak určitě S II - ten vlevo se prý dost seká :/
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím musím nesouhlasit! iPhone není nejlepší :)

      Vymazat
  21. Néé, že bych tomu rozuměla obecně, ale vzhledově je mi určitě sympatičtější S II. ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Určitě Galaxy SII.. ale kdybych si měla vybrat já, tak volím raději HTC nebo LG..:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: