ZIMNÍ VÝBAVIČKA (new in)

neděle, listopadu 25, 2012

VÍTÁM VÁS U NEDĚLNÍHO ČLÁNKU!
Na FB jste si psali o NEW IN a tak tady je. Představím Vám moji výbavičku na letošní zimu.


Minulý měsíc ve Vídni mi někdo ukradl moje milované kožené rukavice od Bati a tak jsem se musela podívat po nějakých nových rukavičkách. Narazila jsem na tyhle senzační roztomilé palčáky, kterým jsem prostě neodolala a musela jsem si je koupit. Sice to není žádná pravá kůže a kdo ví jaká kvalita, ale barevně se mi krásně ke všemu hodí a cena 150Kč,- je bombastická. Už minulý rok se mi tenhle styl rukaviček líbil, takže letos nebylo proč váhat.
Kruhovou šálu a klapky jsem si koupila velice výhodně před dvěma měsíci v Kiku. Čepku ze SANU BABU jsem si koupila už předminulou zimu a je to moje láska, prostě moje vysněná čepice, v které mi je jedno jak vypadám. Do zálohy mám ještě jednu čepku a to z Tally Weijlu, kterou už tak moc nemiluju, ale pořád dobře plní svoji funkci. Všechno jsem ladila do černé a šedé barvy, takže všechny kousky můžu mezi sebou libovolně kombinovat. UŽ JSTE TAKY PŘIPRAVENI NA LETOŠNÍ ZIMU? LÍBÍ SE VÁM NĚCO Z MÉ VÝBAVY?

You Might Also Like

68 your comments

  1. moc pěkné, hlavně ty rukavičky :)


    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty rukavičky jsou boží! Miluju vtipné detaily, které rozbijí tu všední šeď v českých ulicích :)
    A ty kapky musí být super. Já nemůžu sehnat ty pravé, jsou mi přes hlavu vždycky malé :(

    OdpovědětVymazat
  3. božské rukavice! ;)
    koĺko stála ta šála ;)
    parádne! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, já už si to moc nepamatuju kolik stála.. :-/

      Vymazat
  4. ty klapky na uši jsem si dneska zkoušela, no odraz v zrcadle prozradil, že si nejsme hodni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako já v nich taky vypadám strašně, ale co už!

      Vymazat
  5. Moc pěkná zimní výbavička :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. moc pekná výbavička :)
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tie rukavice aj obe čapice su genialne! :D

    giveaway: http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee moc díky, jsem ráda, že se líbí!

      Vymazat
  8. tá kruhová šála je super :)) aj ja nejakú potrebujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všude jich je plno, urco si vyberes! ;-)

      Vymazat
  9. všetko je perfektné! :) P.S.Robím vianočnú GIVEAWAY :)

    http://dailycupofmode.blogspot.ch/2012/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. děkuji, mám radost, že se líbí! :)

      Vymazat
  11. Jéé ty rukavice jsou parádníí:D:)

    OdpovědětVymazat
  12. ty rukavičky mam ale dostanu je až k Vánocům:/:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEE, tak snad ti do té doby neumrznou ručky! .-O

      Vymazat
  13. ty klapky jsou super! já čepice ani rukavice třeba vůbec nenosím :D

    OdpovědětVymazat
  14. ty rukavičky jsou sladký :D já čepici nenosím protože v ní vypadám jak jouda.. ale bez rukavic bych nedala ani ránu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ja si našla svoji oblíbenou čepku, jinak taky v každé vypadám strašne!

      Vymazat
  15. Krása! Měli v tom Takku i jinou barvu/ druh zvířete těch rukaviček? Mám už mývalí čepičku z C&A, tak by se mi hodily i rukavičky. Zvířecí šálu jsi někde neviděla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, měli je tam i v jine barve a to sice v bile, pokud si dobre vzpominam. :-) ..salu jsem bohuzel nevidela, protoze jsem nehledala.. ale snad na nejakou peknou natrefis, drzim palce. :-)

      Vymazat
  16. Mě se strašně moc líbí ta čepice z Tally Weijl !! :). Snad podobnou seženu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow, tak byla jediná, která prosla ..takže mně se taky docela libi :-D

      Vymazat
  17. Ty rukavice jsou úplně zlaťunké, musím se po nich podívat (i když si na ně připadám stará... tak možná segře k vánocům ;))

    http://svetpodles.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html Zvu tebe i tvé čtenářky k sobě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tie rukavičky sú neuveriteľné! zlatučké, ale aj ostatné sú dosť pekné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  19. Chci si pořídit úplně stejné klapky :).

    OdpovědětVymazat
  20. Nestraš nás se zimou!!!! :D Ty rukavičky jsou nejroztomilejší, snad jsou i pořádně teplé, ať ti neumrznou packy :) A zbytek je záviděníhodný :*

    OdpovědětVymazat
  21. Nadherne, roztomile a hlavne hrejive a prakticke na zimni prochazky.
    Parada!!!

    OdpovědětVymazat
  22. jééé :) tak to jsou super věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Jů, ty rukavičky jsou božský! Vždyť ty budeš ještě víc sladká, než už jseš! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee moc dekuji za milý komentář! :-*

      Vymazat
  24. tie rukavičky sú zlaté :) ♥

    OdpovědětVymazat
  25. skvělej nákup:)
    nominovala jsem tě* terbrouckova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ty rukavičky jsou dokonalý! :D Škoda, že je u nás nemají, hned bych si je koupila!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. treba je nekde najdes a dekuji moc! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: