ADVENT

neděle, prosince 09, 2012

PĚKNOU DRUHOU ADVENTNÍ NEDĚLI VÁM PŘEJI!
Už dlouho tady nebylo, že bych přidala hned dva články za den. Dneska se mi prostě ale chce. Na FB jsem Vám slíbila článek o rozsvěcování vánočního stromu na náměstí a dneska se to krásně hodí.


 Advent je doba, kdy se u nás ve městě konečně něco děje. Pořádají se dárečkové neděle, rozsvěcuje se strom, chodí se lampionový průvod a probíhá vánoční zpívání a koncerty. Bydlím na malém městě, takže to není nic převratného, ale i tak to mám ráda. 


Fotky jsou z doby, kdy u nás nepadla ještě ani jedna sněhová vločka. Teď už je to všechno jinak. Brzy Vám ukážu malý zasněžený random. Doufám, že se těšíte. Slíbila jsem i článek s PŘED&PO fotkami. Já jdu teda tvořit další články a  Vy si zatím užívejte vánoční atmosféry a zapalte si už druhou svíčku na adventním věnci.

You Might Also Like

34 your comments

  1. Moc hezky fotíš :-*
    Zvu tě ke mně na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky, miluji vánoce a sníh ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no kdyby aspoň ten sníh nestudil

      Vymazat
  3. ide z fotiek krásna atmosféra :))

    OdpovědětVymazat
  4. tá prvá fotka je krásna :)
    ak chceš zapoj sa do ga :) http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/11/druha-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Také bydlím v malém městě a u nás máme jen stromeček a trhy, ale i tak jsem ráda, že vůbec něco. :D Pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  6. mam stašne rada tieto atmosferické fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky, ten stromeček je pohádkový)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji, jsem ráda, že se fotka stromečku líbí.

      Vymazat
  8. Nádherný :) My za týden budeme mít zpívání pod stromkem :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásne! Tá atmosféra, no júj!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. jsem potěšena, že se líbí. :-)

      Vymazat
  11. ten lampiónový sprievod by som brala aj u nás v meste. musí to byť niečo perfektné, tá vianočná atmosféra počas toho :)

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo, díky těmto postům se Vánoc nemůžu dočkat ještě víc!:D

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. už druhý advent? páni, to utíká... skvělý post:)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké :). Je tam ale docela málo lidí, u nás je na rozsvícení nehnutelně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. néé, to se jen zdá..právě, že jsme měli velkou účast! :-)

      Vymazat
  15. Krásné fotky a miluji Vánoce!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jsem ráda, že se fotky líbí.

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: