ANEŽKA A LÁĎA

neděle, prosince 09, 2012

VÍTÁM VÁS U ČLÁNKU, KTERÝ JE PLNÝ ZASNĚŽENÝCH FOTEK.
Minulý pátek jsem jela po delší pauze zase fotit. Anežka s Láďou se rozhodli, že by chtěli mít spolu míláčkovské zimní fotky. Vzali s sebou i jejích ,,drobného" méďu a mohlo se jet fotit. Vzniklo plno krásných fotek. Moc se těším na Vaše názory a poznámky dole v komentářích.





You Might Also Like

51 your comments

  1. dobrej nápad s tím medvědem ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. :) jsem fakt moc ráda, že se fotky líbí. ;-)

      Vymazat
  3. Nádherní sú :) krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, moc se mi líbí ta na těch sáňkách, Anežka má krásné legíny)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Taky jí ty legíny závidím. :-)

      Vymazat
  5. krásné fotky, moc jim to spolu sluší :-) a s tím medvědem je to super nápad! :-))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky:) a ten plyšový medvěd je uzasný:D

    OdpovědětVymazat
  7. Už vím , co chi pod stromeček do postýlky na lepší usínání :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. moc jim to sluší a ten méďa je parádní :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný fotky :) Nádherná slečna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím a děkuji za uznání. :-)

      Vymazat
  10. Můj názor: Méďa je super, takovýho bych taky brala. A Anežka má super vlasy. A celkově se fotky moc moc povedly! :-P :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé Pájo, od tebe mě komentář vždy extra potěší! :-)

      Vymazat
  11. jeeej to su nádhhernéé fotky !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To potěší, když si to myslíš. :-)

      Vymazat
  12. krásne fotky :) máš naozaj talent :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAK TO MĚ MOC POTĚŠILO, DÍKY :-)

      Vymazat
  13. páni, krásné fotky :) taky bych takové krásné chtěla s mým milým :) jsi moc šikovná Dianko, fotíš úžasně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak přijeďte, vyfotím Vás! :-D

      Vymazat
  14. Krásne fotky !
    Dia pozývam ťa ku mne do H&M giveaway !! :))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI MOC, já teď jednu GA od H&M vyhrála! :-)

      Vymazat
  15. super medvěd:) mám takového podobného velkého, na kterém spávám, no neumím si to bez něho představit:D:D
    sabiiixxx.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Ta fotka "čert a káča" je nejlepší :)

    Btw. taky bych se hned nechala vyfotit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že sis našla favoritku fotku! :-)
      NO AŽ DOJEDEŠ VYFOTÍME SE!

      Vymazat
  18. Toho medvěda chci!! :D
    Moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  19. krasnyy :X

    PS: zvu te na svoji giveaway na svem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  20. Ta třetí fotka je úplně pěkná:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: