CHRISTMAS RANDOM

neděle, prosince 30, 2012

KRÁSNOU NEDĚLI VÁM VŠEM, DNES MÁM PRO VÁS POSLEDNÍ VÁNOČNÍ POOHLÉDNUTÍ
Bohužel už je vánoční čas zase pryč, vždycky to tak rychle uteče. Ani jsem si to nestačila užít. Tak jsem aspoň připravila tenhle příspěvek plný random fotek. Bude to už poslední vánoční příspěvek v tomto roce. Takže se můžete ještě naposledy vánočně naladit. Přeji příjemnou podívanou a jestli máte u sebe na blogu a nebo kdekoliv jinde vystavené svoje vánoční fotky, určitě mi dolů do komentářů přidejte odkaz. Moc ráda se taky podívám. Mějte se krásně a užijte si zbytek neděle, ahoj a pa!


You Might Also Like

50 your comments

  1. Dianko,muselo u vas byt krasne utulne vanocne,tak jak to ma byt,pekne s rodinkou,nazdobeno,darecky,chlebicky,parada,preji vse krasne do Noveho roku.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotečky, doufám že jsi si Vánoce pořádně užila, ale podle fotek bych usoudila, že určitě jo :)) Jinak máme stejné talíře :D

    http://wonderland-cosmetic.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky, úžasně shrnují, jak sis užila Vánoce!:)

    Já mám u sebe jen malinkou koláž, protože pro mě svátky skončily už ve středu. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Uteklo to bohužel rychle no. :/ Jinak fotky jsou dokonalé, celkově mám všechny tvoje fotky ráda, opravdu krásně fotíš. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky :) Mňa úplne dostala fotka, na ktorej je tvoja babička :) Tá sa mi obzvlášť veľmi páči :) Z otiek cítiť, že bola u vás doma pravá vianočná pohoda a atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, děkuji Ti mockrát! :-)

      Vymazat
  6. Achjo, zase to tak rychle uteklo:/ ale krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotky, budeš mít hezké vzpomínky :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! Nejvíc se mi líbí ty detaily jako je např. u baňky a svíčky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. dokonalé fotky Dianka :) ja ich asi milujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem mor ráda, že se zalíbily! :-)

      Vymazat
  10. Diani, nádherné fotky! ;) hlavne tá kde je /dúfam/ tvoj ababka ta je úplne nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné fotky. Fajnová momentka tvojej babičky :°)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám plno jejich momentek, tak jsem musela něco pustit ven !:-D

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  13. Opět moc krásné fotky :) Taky ty Vánoce na můj vkus moc rychle utekly :(

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky! :) Ten výraz babičky je úžasnej :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) babička je celá úžasná :-D

      Vymazat
  15. Krásné fotky :) Úplně ten stejný kostelíček na svíčku máme doma taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to je super, to jsem nečekala, už je to dost starý svícínek.

      Vymazat
  16. Nádherné fotky, Dio! Já mám na blogu jen ozdobičky a tak.
    Jinak přeji vše nej do nového roku!

    Anesa :))

    OdpovědětVymazat
  17. také jsem si to ani nestihla užít :/
    krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  18. Můj random už si viděla :-) a krásně fotíš!

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. Děkuji Eliško, ale určitě nejsou.

      Vymazat
  20. Krásný :) Měli jsme dokonce stejný balící papír :D jaká náhoda :)

    OdpovědětVymazat
  21. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se Ti líbí :-*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: