HOUBIČKOVÁ TECHNIKA (nails)

neděle, prosince 09, 2012

ZDRAVÍČKO ČTENÁŘI!
Už dlouho tady nebyl žádný článek s nehty. 
Takže to dneska napravím, když Vám ukážu návod na jednoduchou manikúru.
Když se Vám nepovede nalakovat úhledně nehty světlým lakem jako mně, můžete všechno rychle a snadno zamaskovat houbičkovou technikou. Návod už jsem Vám ukazovala ZDE. Mně se prostě nikdy nepovede nalakovat si nehty tak, abych si je nezničila ještě předtím než zaschne lak. Stává se Vám to taky? Máte na to nějakou radu? 



You Might Also Like

26 your comments

  1. To vypadá moc pěkně :-)
    A jinak já když si nalakuju nehty, tak si to taky vždycky rozpaplu :-D, ale strčím prsty vždycky na chvíli do mrazáku, nebo pod studenou vodu ;-)
    T.F.

    OdpovědětVymazat
  2. pekné pekné :)

    http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! Určitě vyzkouším :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To se ti povedlo, vypadá to moc pěkně! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Také občas použiji. je to lehké, hezké a efektivní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem párkrát zkoušela, vypadá to moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Já si lakuju nehty večer, často hned pak usnu a na nehty se mi obtiskne peřina (hm, zní to divně :D ). Pak to taky takhle spravuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se naopak vůbec nedaří ta houbičková technika, asi jsem nějaká divná nebo mám blbé laky. :/ Nikdy to nešlo pořádně vidět a vypadalo to spíš popraskně a neupraveně. A zkus si nehty fénovat, já to tak dělám. :DDD Prvně teplým a pak studeným vzduchem, je to sice taková blbina než rada, ale mě například nic jiného nenapadá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vždycky to chce asi hustější lak, co dobře kryje. :-) ..s tím fénováním to někdy zkusím ;-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: