I ♥ VIENNA

čtvrtek, prosince 13, 2012


ZDRAVÍM VÁS ♥ V tomto příspěvku uvidíte poslední sérii fotek z Vídně nafocených letos na podzim. Už se za Vídní jen poohlédnu, protože za pár chvil odjíždím na víkend do Francie. Tak jestli se chcete poohlédnout se mnou, tak si prohlédněte tuhle hromadu fotek. Co budu dělat ve Francii, s kým tam jedu a další věci se dozvíte, až přijedu. Doufám, že jste už teď zvědaví a nemůžete se dočkat. Stejně jako já už nemůžu dočkat výletu. Jen Vám prozradím, že většinu času budu muset mluvit jen anglicky, nebo francouzsky. Ještě nikdy jsem ve Francii nebyla. Beru si s sebou zrcadlovku a hodlám ji použít! =D Tak se těšte a mějte se tu krásně!
Miluji Vídeň, ale hlavně miluju THE BODY SHOP.

Došli jsme na stanoviště pro vdechování hélia.
Dala bych si zákusek ze Starbucks.
Jsem héliot.
Jeden luxusní obchod vedle druhého.
Fotka z vojenské akce na náměstí.
V Prateru na nás čekala moje mamka. =D
Nechcete se svést po městě?
Like a princess.
Trošku exoti z Česka.
V chrámu, kde je zakázáno fotit.
Pusu mi dej, jéjé jéjé báj báj.
Balónky všude a zadarmo.
A poslední fotka je z Prateru. Kolotočovali jsme se.

You Might Also Like

31 your comments

  1. zas veľmi pekné fotky a zas uži si ó Franće :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc moc! :-)
      UŽILA JSEM SI ;-)

      Vymazat
  2. Do Viedne sa chystám budúci týždeň! Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. I ♥ VIENNA - takovou placku mám na pouzdře! :D

    ty víš - FANTOMAS :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ale super placka, díky za komentář! :-)

      Vymazat
  4. nádherné fotografie :) majú takú magickú atmosféru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, jsem ráda, že se líbí. ♥

      Vymazat
  5. Vydarené fotky :) Zlatí ste ♥

    OdpovědětVymazat
  6. prekrásne fotky! Aj ja mám strašne rada Viedeň :)

    TwoInBlack

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky ja sa to Viedne tiež chystám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se těším na další článek! :)

    OdpovědětVymazat
  9. to máš aké dobré že stále niekam chodíte :) do Viedne v anglicku ste boli ak sa pamätám a teraz Francúzsko :/ :) maj sa tam pekne

    OdpovědětVymazat
  10. z balonků jsi měla evidentně radost! sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  11. vídeň byla krásná, koukli jsme na trhy a po obchodech..Jsem nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som teraz bola na víkend vo Viedni a nafotila vianočné trhy :D kedy sa však k článku dostanem, to je záhada, skúšky :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) už se těším na příspěvek!

      Vymazat
  13. Nádherné fotky, hned bych jela taky :)
    PS: Už ti přišla kartička do H&Mka? :))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: