KOŽEŠINA (outfit)

pondělí, prosince 03, 2012


ZDRAVÍM SVÉ ČTENÁŘE, AHOJ! 
Venku už začíná být pěkná zima a proto je dobré se začít ,,zazimovávat". Já jsem tak už učinila a na podzimní kabát jsem si nasadila kožešinu, kterou jsem našla u mamky ve skříni. Je to příjemná změna od šály, no posuďte samy.



Jak se Vám líbí tahle moje kombice?
Bohužel už nastal čas a budu muset podzimní kabátky vyměnit za péřové zimní bundy.


You Might Also Like

45 your comments

  1. vyzerá to úžasne ;)

    poď ku mne na GA alias pozvánka ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej outfit.. kožíše je dokonalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) dekuji, jsem fakt rada, ze se libi :-)

      Vymazat
  3. takovou kožešinu si přesně přeji, závidím, že si ji objevila a zdarma:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty botky jsou skvělé !:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná kabelka , škoda že není vidět pořádně... ;(

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji skoro všude na jíných outfitech :-)

      Vymazat
  6. Vypadá to dobře, já už se hrozně těším až k Vánocům dostanu zimní výbavu :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Mamka má fakt dobrý úlovky! :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. kožíšek je super:)já mám od loňska taky takový,ale od babičky;D,tak jen čekám na vhodnou příležitost nasazení:))

    OdpovědětVymazat
  9. sekne ti to moc! obzvlášť ta kožešina, nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Lovely coat!! i like a lot your style, it´s really inspiring!
    Hope you can visit my blog, maybe we can follow each other.

    Love
    Gaby
    www.pieldelcosmos.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. THX SO MUCH!
      You are very kind! :-)
      I sure visit your blog!

      Vymazat
  11. máš u mě nominaci na TAG ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší :) Vypadáš elegantně ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Kožešina vypadá skvěle! A hlavně teple, což by se mi teď taky hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji moc za komentář na mém blogu. Ten tvůj je tak krásný, že se moc ráda stanu tvou čtenářkou. Budu se těšit na další nové články :)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. veľmi pekné, pristane ti! :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: