LADIES & GENTLEMEN

pátek, prosince 28, 2012

BONJOUR MES LECTEURS.
Po velkém zájmu o článek ,,NOVÁ ŠKOLNÍ NÁSTĚNKA" jsem se rozhodla, že přidám více fotek.
Takže tady je máte a doufám, že se Vám moji kníratí spolužáci budou zamlouvat, stejně jako předtím.
lady Maruška Korálková a sir Lucius Vyjevený
slečna Lucinka Pusinka a kníže Pavlík ( Valík? =D )
Pia s Plenkou
lolitka Tonička Miloučká a gauner Mário Máriovič
pan Pavel Usměvavý a princezna Peťka Líbezná
pan Šašek Dvorní a slečna Terezka Mašličková
♥ + 

You Might Also Like

52 your comments

  1. slečna Terezka Mašličková je mi děsně sympatická! i ostatní :)
    vypadáte na super třídu, úžasný fotky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jste ve třídě samé pěkné slečny :) Fotky nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  3. Vaše třída nemá chybu! Ty fotky jsou prostě suprovní. Skvělý nápad, fakt. :)

    OdpovědětVymazat
  4. toto bol veľmi dobrý nápad a vznikla z toho taká krássa ;)

    OdpovědětVymazat
  5. dobrý nápad a aké vtipné :))))

    OdpovědětVymazat
  6. Dio, máš strašně hezky namalované oči :-) Jinak krásné fotky! :)
    T.F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mám jen linky, ale jo ..ten den jsem si dala záležet, to máš pravdu! :-D A jediná jsi to poznala a pochválila mi to! :-D DÍKY!

      Vymazat
    2. Já vím, že máš jen linky, ale jsou fakt moc pěkný! :-D mně se to nikdy nepovede! :-D

      Vymazat
    3. :-D musíš to pak utírat uchošťourem :-D

      Vymazat
  7. fotky nemajú chybu, ste všetci úžasní! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Ti moc, byl to jen takový pokus, který snad dopadl dobře. :-) ;)

      Vymazat
  8. Úžasné fotky!!! Vážně paráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi moc hodná, že to oceníš ;-)

      Vymazat
  9. Skvělé fotky!
    Na třetí ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ta třetí je nejbáječnější ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. tie fotky su dokonale :-) ale ty s Leny ste tam naj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš nejlepší, že víš, kdo to je Lenny! :-) ;-)

      Vymazat
  12. páni ! krása,moc povedené fotky,tyhle i ty předchozí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji Ti! Jsem ráda, že to má takové milé ohlasy!

      Vymazat
  13. Super, super, na tohle se nemůžu vynadívat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jsi nejhodnější, moc moc díky! :-)

      Vymazat
  14. nejlepší xichtík má Lucka, promiň :-D, ale je to super nápad! chvála, poklona a zdar!

    M.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! :)
    To ti tak závidím. U nás ve třídě jsou vztahy jako ve válečné zóně. :(

    OdpovědětVymazat
  16. Parádní nápad:) To kdybych ale předložila naší třídě, poslali by mě někam:D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: