LAST SATURDAY

neděle, prosince 02, 2012

ZDRAVÍM VÁS VŠECHNY ♥
Jaký byl víkend? Já jsem byla v pátek večer na plese a ještě teď mám dost. Chodit, natož tančit v těchto lodičkách byl pro mě nadlickej výkon. Dokonce jsem ztratila čtyři stovky a Terkelův obal na foťák. Než se ke mně dostanou fotky, tak pro Vás mám malou ukázku toho, co se dělo minulý víkend. Byla jsem s přítelem na BURGER PARTY. Taková pozdní grilovačka pořádaná u přítele mé spolužačky.
Rob alias Pohlreich.
Já jako ANTIburgerář jsem jedla grilovanej hermelín, ale ostatní masožravci si pochutnávali na burgrech, který už na pohled vypadaly skvěle. Kouřili jsme vodní dýmku se skvělým borůvkovým tabákem a dívali jsme se jak kluci paří hry na playstationu, protože se to všechno promítalo na zeď. Byla to moc fajn atmosféra a určitě by to chtělo takovejch akcí víc.

Boj, boj, boj!
Kouzlo, vypouštěla jsem kouř jen jednou nosní dírkou. 
Vypadá to jedničkově, ale na grilovanej hermelín nic nemá.

You Might Also Like

36 your comments

  1. burger party zní skvěle ale já bych taky dala přednost hermelínu, jinak pěkné fotky)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HERMELÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍN

      Vymazat
  2. Tedy,az na ty hry,coz vubec nemusim,to vypada jako prima akce a ty hambace vypadaji skvele.

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsi měla fajn víkend až na ty ztracené věcičky :///

    OdpovědětVymazat
  4. celkom smiešne pomenovanie že burger party :D
    pekné fotky, vyzerá tu super! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, musela to být fantastická grilovačka :)

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo být super, já bych se teda mohla přejíst obojího, jak hermelínu, tak hamburgerů :D.

    OdpovědětVymazat
  7. ty hamburgry vypadají dobře :) Pokud chceš můžeš se podívat na můj blog, tvůj blog je moc hezký stanu se ráda followerem pokud i ty budeš mým budu moc ráda http://jessicaopinion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Z těch fotek mám normálně hlad:D
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jste si museli užívat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zmírám hlady, Rob je šikula a ty jsi pako, že jsi ten burger nesnědla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nenenee, mela jsem nejlepší hermelínek

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: