LITTLE BIT OF ARMY (outfit)

pondělí, prosince 31, 2012

KRÁSNĚ ZDRAVÍM SVÉ ČTENÁŘE ♥  
HNED NA ZAČÁTKU VÁM CHCI POPŘÁT ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2013!
 HODNĚ ZDRAVÍ A ŠTĚSTÍ OD NOVÉHO ROKU A DNESKA TO PATŘIČNĚ OSLAVTE!
Těšila jsem se, až Vám budu moct ukázat tyhle fotky, takže jsem je co nejrychleji upravila a nachystala článek. Zapózovala jsem na chvilku bez bundy, abych Vám mohla představit, nové věci, které jsem dostala na Vánoce. Vybrala jsem pro focení odlehlejší místo za městem, přidala pár bonusovek a teď už je to jen na Vás, jestli se Vám můj outfit a fotky budou líbit. Tak s chutí do toho! =D


košile, svetr, náušnice - Takko       legíny Camaieu      boty - Deichmann       náramek - zdejší bižuterie
A ještě DVĚ BONUSOVKY opět s mojí maličkostí. První fotku řadím do bonusovek, protože mi nějakým způsobem padla do oka a dlouho jsem ji upravovala. No a taky na ní jsou krásně vidět boží náušnice od mojí Lenny. U druhé fotky ani nemusím snad nic zdůvodňovat, snad jen dodám, že nový stativ funguje jak má. =D 



You Might Also Like

49 your comments

  1. krásny :o)ta posledna fotka je skvela !!

    OdpovědětVymazat
  2. aj tebe!
    všetky fotky sú krásne ale tá posledná sa mi páči úplne najviac! a ten outfit no ňam :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Dobre napsane! A bonusovky si zaslouzi pochvalu! TOBE TAKY PEKNY NOVY ROK! Tento byl moc fajn diky tobe! ;-)

    M. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádherné vlasy :) A ty náušnice a náramek nemají chybu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY MOC ZA POCHVALU VLASŮ! :-)

      Vymazat
  5. Super! Krásne si oblečená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) DĚKUJI, to se krásně čte!

      Vymazat
  6. posledná fotka je kúzelná :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Tá posledná fotka je vydarená :)) Veľmi ti to pristane a máš pekné vlásky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY, vlasy mi už dlouho nikdo nepochválil! :-)

      Vymazat
  8. Krásné fotky.. nejlepší je, že je zima ale i tak nikde není sníh. Ty linky máš krásné a ten náramek to maximálně závidím ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta poslední fotka je dobrá :D :D
    A máš zajímavé náušnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, náušnice jsou moje nový lásky! :-)

      Vymazat
  10. krásný outfit :) máš úplně skvělou postavu :))
    tobě taky úžasný rok 2013, snad ta třináctka přinese štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak to jsem dlouho neslyšela! :-*

      Vymazat
  11. Tyjo ta poslední ! Jak si to upravila, vždycky jsem tohle chtěla umět ! :) Taky ti přeji hodně štěstí do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve photoshopu! :-) Tobě přeji to samé

      Vymazat
  12. Krásné fotky kočko:-), přeji mnoho úspěchů do nového roku:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Vendy, děkuji moc! :-) Tobě taky!!! ;)*

      Vymazat
  13. Ta poslední je skvělá :)! Také hodně štěstí do nového roku :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DÍKY, TOBĚ SAMOZŘEJMĚ TAKY! :-)

      Vymazat
  14. Krásné fotky/krásný outfit/nádherná slečna :-)
    Taky přeji všechno dobré do nového roku!

    OdpovědětVymazat
  15. krásny outfit a aj fotky :) :)

    http://fashionstylebyl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se fotky i outfit líbí! O:-)

      Vymazat
  16. Krásné fotky, ty kalhoty jsou dokonalé, ty pravé army pořád nemůžu nikde sehnat :/ Jinak ta poslední fotka nemá chybu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Legíny jsou dárek od Ježíška! :-)

      Vymazat
  17. nádherný outfit a krásná holka oblečená v něm :-) a ta poslední fotka? nejvíc super boží! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělé fotky i outfit! :)
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí :-)

      Vymazat
  19. Ten náramek je skvělej :)
    Taky přeju krásnej novej rok! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně a moc Ti děkuji, jsi milá! :-)

      Vymazat
  20. máme stejný svetr!:D je naprosto skvělej a nejradši bych ho nosila pořád dokola :D jinak krásné fotky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no vidiš to, mně je velkej a to je Sko, asi ho prodám. :-) A JINAK DÍKY MOC!

      Vymazat
  21. Super outfit, ten náramek je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  22. Áaa, kup mně ten náramek v místní bižu taky!! :D
    Fešando :) závidím ti osobního fotografa!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: