NADÍLKA (video)

čtvrtek, prosince 27, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY SVÉ VĚRNÉ ČTENÁŘE 
Po několika hodinovém nahráváni videa na youtube jsem se konečně dočkala konce a můžu Vám v rychlosti ukázat co všechno jsem letos našla pod stromečkem. Nechtělo se mi pořád jen něco fotit, když existuje i jiná forma, jak Vám věci představit. Video jsem upravila tak, aby bylo zrychlené a nezabralo Vám moc času, pokud jste zvědavé a obětujete deset minut, tak s chutí do toho. Jen ještě dodám, až si přepnete na HD kvalitu.
Už teď mi dochází, že jsem i na některé menší dárky zapomněla, (tvářenka, ear cuff,..) ale to zas tak nevadí. Navíc mi nevím jakým zázrakem, vypadly z videa moje dva nové páry bot a video je totálně rozhozené, achjo achjo... Takže radši přidávám přece jen fotky, pro lepší představu.



Všechno jsem točila na novém stativu, který mi pod stromečkem udělal největší radost. Co nejvíc potěšilo Vás? A co se Vám nejvíc líbí z mé nadílky? 

You Might Also Like

38 your comments

  1. Pěkné dárečky.:-) Ježíšek ví, to je vidět.;-) Nejvíc se mi líbí ten náramek s hroty.Nevíš, kde ho Ježíšek obstaral?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) ..jinak náramky jsou z bižuterie tady u nás. :-)

      Vymazat
  2. Dostala jsi krásné dárky :) A tu písničku, tu miluju <3

    OdpovědětVymazat
  3. páči sa mi všetko, to krásne oblečenie, náramky ♥♥, tá kozmetika v blu sete ňam ňam

    OdpovědětVymazat
  4. ten náhrdelník je krásny :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Mně největší radost udělala určitě zrcadlovka. Z tvých dárků se mi nejvíc líbí ty princeznovské bačkůrky :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to máš senza dárek! :-) ..jinak bačkůrky jsou super! :-) :-D

      Vymazat
  6. Takovýho oblečení :O Já letos nedostala nic na sebe :// :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musíš to dělat jako já, ..nakoupit si je sama! :-D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se nelíbí jen mně :-D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. díky, taky z nich mám velkou radost :-)

      Vymazat
  9. páni, letos asi bylas hodná :)

    OdpovědětVymazat
  10. stetec od essencu vyzera super :-) krasne video, aj ja planujem urobit nejake na svojom blogu-dostala si velmi krasne veci, prosim kde vsetci kupujete tie naramky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si ho, protože je krásně malý v vleze se do kosmetické taštičky! :-)

      Vymazat
  11. Ty náramky jsou krásné :-) A toho oblečení! Jinak jsem zkoukla snad všechny tvé videa, moc se mi líbí! Máš novýho odběratele :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to díky moc, to jsem ani nečekala! FAKT MOC DĚKUJI O:-)

      Vymazat
  12. skvele video, tolko darčekov krásnych :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné dárečky :) Jinak jsme dostaly stejné papučky já je mám akorát v šedé ..
    Kukni na můj blog, taky je tam mám vyfocené :D
    http://wonderland-cosmetic.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou strašně měkoučkké a pohodlné, zrovna teď je mám na nohou. :-)

      Vymazat
  14. tady musel být někdo hodný :-P

    M.

    OdpovědětVymazat
  15. Ke konci videa už je jen černá obrazovka, víš to?? A nevím, jak komu, ale mně se video hrozně sekalo...Přitom sekundy nabíhaly tak, jak měly. Dárečky pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jo vím, to jsem nedala. Zkusila sis to přepnout na HD kvalitu? ..Právě kvůli tomu nepovedenýmu videu jsem tam potom přidala i fotky. ;-)

      Vymazat
  16. Kokosová Balea je dokonalá :) Mně největší radost udělalo to, že jsem udělala radost ostatním :)) ale kdybych měla jmenovat dárečky, tak čtečka knih a dvě kabelky :P Jinak mě samozřejmě potěšilo vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla ráda, že ostatní mají radost. :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: