NEČEKANÉ PŘEKVAPENÍ

úterý, prosince 04, 2012

ZDRAVÍM VÁS VŠECHNY 
V pátek mě překvapila návštěvou jedna princezna jménem Šárka, kterou jsem neviděla už od června.
Byla tak moc hodná a popřála mi dodatečně k narozeninám, které jsem měla v létě. 
Vy si teď můžete prohlédnout, co všechno jsem dostala a budu moc ráda, když mi dolů do komentářů napíšete, jaká maličkost by udělala radost Vám.
  • SEZNAM DÁRKŮ
Všechny dárečky jsou naprosto senzační a mám z nich velikou radost. Není nic lepšího, než marshmallows. Levanduli čichám od rána do večera. Už se těším až si srdíčkovou tužkou budu zapisovat do krásného bločku. Šárka prostě přesně věděla, čím mi udělat radost. P.S. - Brečím, že jsem zapomněla vyfotit lesk na rty, který jsem os Š taky dostala. 

  • + 2 BONUSOVÉ DÁRKY
Dva speciální dárky, které musím vyčlenit. Žlutá gumová kachnička do vody udělala největší radost našemu Žerykovi. Starobylá fotka, která mi zdobí nástěnku a vždycky se při pohledu na ní vzpomenu na Šárku.


Š ještě jednou moc děkuji za všechny dárky a už teď vymýšlím já balíček pro Tebe!

You Might Also Like

55 your comments

  1. to je hezké, že si takhle opožděně vzpomněla :)) strašně se mi líbí to přáníčko
    mě dělají největší radost čajíky!

    OdpovědětVymazat
  2. pekné veci :) mne sa páčil ten pripináčik

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to jsou krásný dárky, ten bloček je nádhernej. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné maličkosti! :) Jé jak na to koukám dala bych si to rafaelo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je nádhera, až závidím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí i Tobě :-)

      Vymazat
  7. krásné dárky, kachničku máme ve dvou provedeních taky. jedna už nemá zobák a druhá nemá ani hlavu, ale jinak to byla fakt oblíbená hračka :D

    OdpovědětVymazat
  8. táto šárka musí byť super osôbka keď ti takto pekne povyberať dárečky :)))


    je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dárečky!!!Já jsem úchyl na náušnice,ale to už kamarádky vědí tak je mám pokaždé:-)Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já chci taky nové náušnice! :-D

      Vymazat
  10. takéto darčeky by veru potešili aj mňa,nádherné všetko

    OdpovědětVymazat
  11. Super dárečky ! :) Mě by okouzlila ta skořice a vůňě, obzvlášt ted v zimě, jsem na to ujetá :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ta tabulka je božíí!! :)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, ta je hodná! Dárečky jsou strašně milé!

    OdpovědětVymazat
  14. ten sprcháč je úžasný, mám ho pro mamku k Vánocům :) A tu kachničku mám taky, zrovna ji mám na parapetě a má kolem krku červenou mašličku :D Dostala jsem ji od kamarádky k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné dárky!:) Máš moc milou kamarádku:)

    OdpovědětVymazat
  16. all nice things!

    Sabrina
    www.freakyfridayblog.com

    OdpovědětVymazat
  17. mile :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  18. jé to jsou rozkošný věci :))

    OdpovědětVymazat
  19. krásne darčeky:) muselo to byť pekné prekvapko!;)

    OdpovědětVymazat
  20. Úžasná kamarádka, ze všeho bych byla nadšená :).

    OdpovědětVymazat
  21. Mě se nejvíc líbí ten pytlíček s levandulí, mám ráda takové voňavé věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  22. Brouku nic mi nechystej! Bůh ví, kdy se zase uvidíme :) Jinak je to krásné, moc děkuji :-* A holky tady v komentářích jsou HROZNĚ MILÉ! <3 Ale...!...mohla by sis udělat někdy cestu, třeba teď někdy o víkendu do Jihlavy a mohla mě vyfotit (úplně totiš koukám, jak krásně fotíš a jsem nadšená, ty fotky jsou boží <3)
    :) :-* (Šarinka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-** ..Já bych moc ráda za Tebou někdy přijela, třeba o letních prázdninách!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: