NOVÁ ŠKOLNÍ NÁSTĚNKA

sobota, prosince 22, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY ČTENÁŘE MÉHO BLOGU 

Mám pro Vás dávku recese!

Už mě nebavilo se dívat na pustou třídní nástěnku, na které jsou fotky z loňského výletu, kde všichni vypadáme jako banda zálesáků. Tak jsem se rozhodla, že bude super vytvořit si nástěnku novou a stačil k tomu jen jeden hustý knírek a roztomilá čelenka s mašlí. Co myslíte, na školní nástěnku dobrý ne?





P.S - Bohužel tam nejsme všichni, ale dofotím to po Vánocích.


You Might Also Like

72 your comments

  1. nejlepší! my tam máme organolity :/ :D

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se teda moc nemáte! :-D

      Vymazat
    2. :D dík za útěchu!

      M.

      Vymazat
    3. Navíc Vám to ve třídě nechutně smrdí! :-D jako kartonovej papír! :-D

      Vymazat
  2. ty fotky jsou úžasný! A strašně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda anonyme, že se ti fotky i já líbíme! :-)

      Vymazat
  3. super nápad (: len väčšia sranda je to že u nás by sme sa k tomu nedokopali

    OdpovědětVymazat
  4. perfektní :) u nás by nic takového zrealizovat nešlo :/

    OdpovědětVymazat
  5. Super,ty jsi takova oblibena organizatorka ve tride,ne??

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Je to moc hezký, vtipný a originální!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že v dnešní době ještě někdo ocení něčí nápad :-)

      Vymazat
  7. Takové fotky by se daly požít i na tablo. :) Skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé tak to je pro mě pocta! :-)

      Vymazat
  8. k vám do třídy chodí Maruška? :O

    OdpovědětVymazat
  9. super fotky !! a tie ksichty sú parádne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Haha to je vtipný ! My máme prázdnou nevyzdobenou třídu a k ničemu takovýmu bych moje spolužáky nikdy nedonutila:/:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D oni spolupracovali, docela se mi v té škole začíná díky takovejm akcím líbit :-)

      Vymazat
  11. Skvělý nápad, teď máte krásnou nástěnku :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se Ti nápad líbí! :-)

      Vymazat
  12. Skvělej nápad!!! :) a ty fotky jsou mega povedený;)

    OdpovědětVymazat
  13. ježííííšek :D to ej paráda.. keby sme aj mi mali takú :D

    OdpovědětVymazat
  14. Super nápad, vtipné a veselé, to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, přesně můj styl! :-D

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. To potěší, mockrát Ti děkuji! :-)

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. Díky Kamčo, jsem ráda, že se fotky líbí! :-)

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. Týjo, to jsem nevěděla, že ten můj nápad bude tak oceněn! :-O

      Vymazat
  18. skvele, velmi sa mi to paci..ze sa na to dali chlapci a hlavne pan ucitel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) pan učitel se ani nemusel nechávat přemlouvat, je suprovej! :-)

      Vymazat
  19. to je skvely:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o Stefanel limecek:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  20. juu, to je úžasný, vypadáš roztomile**

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je bomba :o)Povedlo se

    Zvu tě na mojí Vánoční GIVEAWAY !



    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé to je parádní nápad!!:-) Skvělé fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mně to těší, díky za super pěkný komentář! :-)

      Vymazat
  23. Tak toto je úžastný nápad!:-D Milé ale aj srandovné to je:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) JSEM RÁDA, ŽE JSI TO TAK PĚKNĚ OCENILA

      Vymazat
  24. Ježiš ta blondýnka s šedo-žlutým tričkem má naprosto boží výraz :D... Skvělý a vydařený nápad :)

    OdpovědětVymazat
  25. To je úžasné, super nápad!:D<3

    OdpovědětVymazat
  26. Ty fotky jsou božíí^^ Dobrej výraz má Lůca:DDDD

    OdpovědětVymazat
  27. Nech si narůst knír! Hrozně ti sluší :D

    OdpovědětVymazat
  28. To je skvělý nápad, moc se to povedlo :).

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to je hodně dobrý nápad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt mě strašně těší, že se nápad tak líbí! :-)

      Vymazat
  30. To doopravdy pobavilo :)) SKVĚLÉ !

    OdpovědětVymazat
  31. Tyjo!!! super skvěle perfektní! Máte samý cute lidi ve třídě! A jsou to forkaři, že se nechali takhle nafotit. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: