PLES (fotky z posledního tažení)

čtvrtek, prosince 06, 2012


AHOJ VŠICHNI. Už jste byli letos na plese?
Já ano. Konkrétně na gymplovským maturiťáku. S Lenny jsme pomáhaly prodávat lístky do tomboly. Radši bych si nepamatovala, že jsem tancovala bosky na pódiu, že jsem ztratila všechny peníze a obal na foťák. Málem jsem umřela na bolest nohou a taky jsem si ověřila, že moje tekuté linky byly ,,opravdu tekuté". Nejdelší a nejrychlejší tance přivodily na mé tváří rudost světa. Vypadá to, že ples hodnotím strašně skepticky, ale dělám si z toho spíš jen srandu. Na plese nebylo přeplněno, předtančení byly senza a kapela hrála na jedničku. Kdybych nebyla takovej trotl a všechno neztrácela, tak by to bylo fajn. No ale tak svedeme to na Lenny, že se o mě málo starala. Fotky jsou foceny už v pozdější noční hodině, tak omluvte moje vypitkovské výrazy. 
Achjo, já se vždycky tak těším na ples a nikdy to není idylka.
(vlevo) S Terkelem vypadám lehce jako Darth Vader, ale aspoň jsme se sladily do zlaté a černé.
(vpravo) Mám spláclej obličej a Lenny si asi trošku šlehla Arielu.
Nejvytlemenější fotka roku s našim panem profesorem třídním.
Omluvte žluté zuby.
Natálka bude asi hodně ráda, až tohle uvidí. =D
Na foťáku musel být nastavenej ,,režím flek", protože Lenny si za celej večer šaty ani jednou nepolila.
(vlevo) Chtělo se nám pořád usmívat + pěstuj knír, posílíš movember.
(vpravo) Degenerace mozku, lepší je se dívat na naše pěkné boty.
Chudák Klárka vůbec neměla v plánu se s náma fotit.
Lenny a její nevysvětlitelný flek na šatech a moje koňská hlava.

You Might Also Like

34 your comments

  1. Krásne ste !
    Dia, máš božský úsmev ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to slušelo :) Já byla už taky na plese, ale pro mě je hodně důležitý, jaký tam hrajou písničky a letos to byla katastrofa, tak doufám, že na dalších plesech už to bude lepší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Dianico, nevysvětlilas ten můůůj flek :-P

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotky, sluší vám to! :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já se taky na ten ples neskutečně těšila a vůbec nedopadl podle mých představ. :P
    Hlavně jsem se pak zamazali šlehačkou od úžasného dortu a pak jsme se tam před všema úplně v klídečku promenádovali jak prasátka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš super šaty! A ty boty... ty Ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prečo biela podprsenka ? :/ Kazí to efekt podľa mňa.. Ale inak si bola moc pekná.

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší, měla si krásné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  9. blba podprsenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to pak říkala, ale už se nedalo nic dělat, měla bejt tělová, ale nakonec byla vidět až moc, lepší by byla černá a vůbec žádná.

      Vymazat
  10. "vypadam jak Darth Vader" :D Nene, nevypadáš! Náhodou ti to sluší :) Taky se na ples vždycky hrozně těšim a pak to nějak nedopadne úplně podle mých alko-představ :D
    Ale mít maturák v listopadu bych nechtěla.. fuu jak to stihli? My mám v lednu a docela to nedáváme :D

    OdpovědětVymazat
  11. moc vám to sluší, máš nádherné šaty)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. tvoje komentáre pobavili :) pristane vám to

    OdpovědětVymazat
  13. Možná jen Lenny byla polita!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj nebyla to chyba tvého foťáku, je to začarovanej kruh. Prostě se nepolila a nic tam nebylo vidět, akorát to odhalil blesk.

      Vymazat
  14. Já to mám vždycky tak, že čím víc se těším, tím hůř to dopadne :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Já letos na plese už byla a hrozně se povedl. :)

    Jinak krásné fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  16. Máš pravdu...jsem opravdu, ale opravdu nadšená!! :D N.

    OdpovědětVymazat
  17. máte nádherné šaty holky :) Všechny!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné fotky! :) Taky se těším na plesovou sezonu už urputně nakupuji šaty. :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. holky neuvěřitelně vám to slušelo!!! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Strašně vám to sluší, holky. Lenny má nádhernou barvu šatů ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Ta svítící podprsenka je fakt trapas... Když už nemáš bez ramínek, tak aspoň černou, proboha! A když neumíš pít, tak nepij.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: