PŘED&PO FOTKY

úterý, prosince 18, 2012


 ZDRAVÍM SVÉ VĚRNÉ ČTENÁŘE A TAKY VŠECHNY ZVĚDAVCE! =) 

Dneska je úterý, zbývá míň jak týden do Vánoc a já nemám skoro nic koupenýho. Jak jste na tom Vy? Slibovala jsem, že sestavím článek s PŘED&PO fotkami ze zasněženého focení s Anežkou a Láďou a taky jsem tak učinila. Můžete si prohlédnout úplně surové fotky vytažené z karty a porovnat je s finální verzí. Příspěvky tohoto typu jsem na blog ještě nikdy nedávala, ale asi z toho udělám tradici. Zdá se mi to jako dobré zpestření do všedních článků. Už teď se moc těším na Vaše názory, poznámky a celkově na Vaše komentáře. Mějte se krásně a moc děkuji za Vaši přízeň a aktivitu 







P.S. Pokud budete chtít vidět před a po u jakékoli jiné fotky z tohoto focení, stačí se ozvat! ♥



You Might Also Like

37 your comments

  1. Jo , sépie nebo černobílá udělá vždycky takovou luxusnější fotku ... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. promiň. že se opakuji ale tvoje fotky jsou nádherné!ta úprava je skvělá a není ani přehnaná a vypadá přirozeně což se mi líbí)

    OdpovědětVymazat
  3. Sépiové a černobílé fotky miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem teď přišla na chuť těm černobílým! :-)

      Vymazat
  4. Umíš pěkně fotit a i pěkně upravovat - skvělá kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělé fotky! toho medvěda chci! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Uzasne fotky! :D super upravene, hlavne tie ciernobiele
    Super napad s tym porovnanim :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že jsi to ocenila!:-)

      Vymazat
  7. Ta druhá upravená fotka je nádherná!:) A ten méďa je parádní;)

    OdpovědětVymazat
  8. tie čierno-biele fotky sú fakt dobré!

    OdpovědětVymazat
  9. Úplne krásne fotky:) ak si to ty fotila, tak dievča máš talent! Páči sa mi čiernobiely efekt a aj ten na tretej fotke:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html

    OdpovědětVymazat
  11. ja strašne rada fotky upravujem a upravené sa mi páčia viac, samozrejmne bez Čačiek mačiek a nejak=ch volovín iba nejaký efekt ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc zajímavý článek :) a super blog. Líbí se mi ten design. Jsem zvědavá na další:3
    P.S.: chci tě pozvat do své giveaway - http://mineffblog.blogspot.cz/search/label/giveaway, zatím tam není moc lidí, tak je velká šance na výhru ;)
    Přeju krásné Vánoce- Odette <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za milý komentář :-)
      TOBĚ TAKY

      Vymazat
  13. Úprava na páté fotce se moc povedla!
    Miluji černobílé snímky :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: