SNOW RANDOM

neděle, prosince 16, 2012

ZDRAVÍM VÁS DRAZÍ ČTENÁŘI
Konečně jsem vrátila domů z Francie, jupí! =) Než si ale budete moc prohlédnout tu spoustu fotek, co pro Vás chystám, musíte pár dní počkat než se zase trošku aklimatizuji. Moc Vám chci poděkovat, že jste mi přichystali překvapení v podobě přesáhnutí návštěvnosti 100 000 ! DĚKUJI MOC! ♥ Už dlouho předlouho tu nebyl žádný random, teď to ale napravím. Byla jsem zatím jen jednou jedinkrát fotit v zasněžené krajině, ale i tak pro Vás mám pár fotek na ukázku.Tak hezky čajíčkujte a prohlédněte si sněhobílou krajinu pěkně doma v teple. Přeji krásnou neděli Vám všem!  



You Might Also Like

60 your comments

  1. hroozně moc se těším na ty fotky z Francie !

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky ♥ vyzerá to ako v rozprávke ♥ dúfam že si sa mala vo Francúzsku dobre a teším sa na príspevky plné fotiek z Francúzska ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, jsem ráda, že to tak někdo pěkně ocení a pochválí! :-)

      Vymazat
  3. wow! Ty máš tak nádherné fotky ♥ úžasne.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. To jsem moc a moc ráda, že se Ti fotky zalíbily. :-)

      Vymazat
  5. Krásné fotky :) ty poslední jsou nej :)

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, zima je kouzelná!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se fotky líbí! :-)

      Vymazat
  8. teším sa na francúzske foto ♥ :))
    parádne zimoš foto ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky jsou nádherný, zatím snad nejhezčí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc anonyme, to potěší! :-)
      Většinou jsou anonymní komentáře spíš opačnýho rázu. :-)

      Vymazat
  10. hmmm.. slečna umělkyně! krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne zasnežené fotky :)Ten macko je ňuňu :) A pridávam sa k tým čo sa tešia na fotky z Francúzska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem strašně potěšena.

      Vymazat
  12. to su super fotky, hlavne tá, ktorá zaberá celú alej stromov. super, že je sneh. Ja tu v Nemecku mám klasicky blato blato blato

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, no třeba ve Francii nebyla ani jedna sněhová vločka. :-/

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že si to myslíš. :-)

      Vymazat
  14. ty si tú návševnosť zaslúžiš si skvelá :)) a tie fotky sú naozaj rozprávkové

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Používáš nějaký filtr na fotografování ? Tvoje fotky mají moc příjemný nádech a moc hezky se na ně kouká :)! Jinak Ti musím říct, že pořád jsem "sjížděl" tvůj random až jsem se rozhodnul vytvořit také jeden - svůj první . Kdyby ses chtěla podívat, máš možnost na následující adrese. http://kubixsblogspot.blogspot.cz/2012/12/random-49-50.html

    Zdraví Kubix

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čau Kubo, při fotografování žádný filtr nepoužívám. Fotky upravuji postupně pěkně v PC. :-)
      Jinak děkuji za moc milý komentář a na Tvůj random se ráda mrknu!

      Vymazat
  17. fotky sa podarili ... tá lampa je najlepšia pripomínajú mi vianočnú atmosféru ktorá sa u nás vytratila v sobotu ráno keď som sa zobudila a zistila že dážď zmyl všetok sneh ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) no u nás taky pršelo, třeba zase nasněží! :-)
      Jinak díky moc

      Vymazat
  18. Miluju fotky zimní přírody, škoda že teď už sníh roztál.

    OdpovědětVymazat
  19. Překrásné fotky, úplně na mě dýchla ta pravá zima! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera!:) hlavne tá posledná:3 úplný top :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mně se nejvíc líbí ta první, proto je taky první :-DD

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. :-) Tak to jsem ráda, že jsem tě příspěvkem potěšila!:-)

      Vymazat
  22. Such a cute post! Would you like to follow each other via Bloglovin?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I haven't got any blogvin, sorry.. :-/

      Vymazat
  23. hezke fotky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  24. Jé, zasněžená přiroda...co je krásnějšího:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: