SVATEBNÍ ŠATY

středa, prosince 12, 2012

AHOJ VŠICHNI 
Dneska máme takové slavnostní datum a zítra jedu do Francie, takže si dáme na oslavu takový slavnostnější příspěvek. Před nějakým časem jste si pochvalovali fotku se svatebními šaty, a proto jsem se rozhodla Vám ukázat pár fotek navíc.
Fotky jsou z módní přehlídky, která proběhla už dva měsíce zpátky. Předváděla jsem společenské šaty, šaty soukromé módní návrhářky a také svatební šaty. Líčily nás moc šikovné slečny z MARY KAY, můžete vidět ZDE. Byla to moje úplně první zkušenost s promenádním molem. Nespadla jsem a snad jsem vypadala aspoň trošku sebejistě. Určitě bych si předvádění svatebek chtěla někdy zopakovat. Už budu muset jít pomalu balit, takže se loučím a těším se na Vaše komentáře. Jste nejhodnější a za chvilku bude mít blog 100 000 shlednutí! 

 

You Might Also Like

39 your comments

  1. Ideš do Francúzska? závidím :) Fotky sú veľmi pekné, vydarili sa :)

    giveaway: secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. jee ! co jedes delat do franice?:)

    OdpovědětVymazat
  3. budeš super mladucha- hádam niekedy :D
    uži si ó Francéé

    OdpovědětVymazat
  4. To ti závidím, ve Francii jsem byla před dvěma lety a hned bych se tam vrátila :) Měj se tam hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, moc vám to sluší a ty malé družičky <33 Francii ti závidím!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty malý družičky jsou k sežrání! :-)

      Vymazat
  6. Ty maličké ňuuuu, tobě to sluší a Francii ti závidím :))

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. úžasný fotky!!A ty šaty ti hrozně moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to slušelo. Užij si Francií. Předvánoční musí být dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. To jsem vážně vděčná, že si to myslíš! :-)
      Moc mě to potěšilo! ;)

      Vymazat
  10. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. krásne!! :)) už aby som sa vydávala a mohla si nejaké také pekné obliecť :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: