THE BODY SHOP

středa, prosince 26, 2012

Přichází recenze na lesky na rty od mé snad nejoblíbenější značky kosmetiky THE BODY SHOP.

Po delší době si dáme zase kosmetickou recenzi, protože to už tady dlouho nebylo. Ukážu Vám lesky na rty, které voní tou nejdokonalejší vůní a absolutně nelepí rty! Jsou to lesky od proslulé kosmetiky THE BODY SHOP, která je bohužel u nás k dostání pouze jen v Palladiu v Praze. Tyto lesky byly zakoupeny ve Francii za akční cenu 3.50€, což je podle mě přijatelná cena. Za značku se totiž platí. Měla jsem k dispozici pět vzorků a musím říct, že jsem nadšená.
Líbí se mi, že každý lesk má svoji sladkou charakteristickou vůni, takže když si koupíte guavu ucítíte guavu a když si koupíte jahodu, ucítíte jahodu. Prostě to není odfláknuté a to se cení. Když se řekne lesk na rty, představím si sliz se třpytkama, nejlépe červený, po kterém mám pusu zalepenou ještě půl dne po nanesení. Naštěstí není tomu tak u všech lesků. Tyhle lesky u mně mají jedno velké a dokonalé plus, protože jsou takřka bezbarvé a nelepí!!! Někomu by možná mohlo vadit, že musí do mističky pro lesk sahat prsten, ale podle mně je to v pohodě, když váš lesk nepůjčujete deseti lidem a myje si ruce. Není co řešit, prostě dávám těmto leskům 100%! Nejlepší bude když je vyzkoušíte vy samy, můžu je jen a jen doporučit!

Použila jsem v této recenzi tolikrát slovo lesk, že už ho nechci tak čtvrt roku ani vidět...

You Might Also Like

41 your comments

  1. The Body Shop neznám, ale na balzámky jsem úchylná - vypadají krásně :) hlavně ten kokosový mě zaujal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až jednou na tuhle kosmetiku narazíš, nebudeš chtít jinou! :-)

      Vymazat
  2. Určitě bych jednou chtěla vyzkoušet. Mám ráda lesky v takových to kelímcích. Protože mě to přijde roztomilé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jojo je to moc pěkné provedení! :-)

      Vymazat
  3. velmi sa paci tvoja recenzia :) palec hore z mna.. clovek sa hned dozvie vsetko potrebne :) ten kokosovy moze byt zaujimavy.. len kolko by mi vydrzal na pera? :D

    Dievcata, pozyvam vas na netradicnu GIVEAWAY: TU

    Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ty lesky mě příliš nelákají, ale ten kokosový balzám určitě <33333 věci z TBS voní úžasně, teda kromě té limitované edice s perníčkem, od toho jsem čekala strašně moc a páchlo to jak žluklý vánoční punč, zkoušela jsi to ? :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to jsem nezkoušela! :-D ..ale mám této kosmetiky ještě třeba tělová másla, ty jsou senzační

      Vymazat
  5. od the body shop som ešte nemala možnosť si zaobstarať,ale keby mam tu možnosť, určite nevynecham ani tieto lesky.. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný článek :) Chtěla bych jahodu ...

    OdpovědětVymazat
  7. Na takové balzámky v krabičkách jsem naprosto úchylná. Ale u nás ve měste jsou všechno takové slátaniny slizu které, jak si sama řekla, se lepí ještě půl dne po nanesení. :/ O těchto jsem neslyšela, ale myslím, že se po nějakým poohlédnu. :)) Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za uznání článku! :-) ..Určitě tento lesk vyzkoušej. :-)

      Vymazat
  8. mám jahodu a používám ji spíše jako balzám, ale voní tedy úúžasně! :)
    měla jsem za to, že u nás se sehnat nedají :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé konečně někdo, kdo zná ten lesk! :-)

      Vymazat
  9. Dia ako vidím, ty si vykúpila celý obchod :D
    Mohla by som nato natrafiť aj ja a kúpila by som si určite kokos a čoko ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D néné, všechny nejsou moje, mám jen guavu

      Vymazat
  10. nevíš, jestli má TBS e-shop na internetu? do Prahy se mi 3 hodiny jet nechce, ale vypadají naprosto úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel nevím.. v ČR to moc rozšířené bohužel není.

      Vymazat
  11. oo kokosový by som úplne brala ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) mám tady hodně milovníků kokosu

      Vymazat
  12. Vyzerajú úplne úžasne, ten kokosový alebo ten čokoládový si musím zaobstarať! ;)

    My infinite universe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsem ráda, že se zalíbily. :-)

      Vymazat
  13. Všichni tady milují kokos :) Moc hezky voní, ale chuť nic moc zato čokoláda i jahoda voní i chutná dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, tady je každej úplně kokosovej!

      Vymazat
  14. Rozhodne zaujal jahodový:) a milujem úplne hocijakú hlavne dobre voňajúcu vôňu leskov na pery! :) Aj keď bodyshop nepoznám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten voní moc krásně, ten jahodový. :-)

      Vymazat
  15. Nikdy jsem o nich neslyšela :o) ale vypadají hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsi na ně narazila úplně poprvé právě tady. :-)

      Vymazat
  16. The Body Shop je nejlepší kosmetika :-)) a ty balzámy jsou vážně parádní..mám doma ten kokosovej a je fakt nejlepší :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ty bych hrozně ráda očuchala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se ti to jednou poštěstí! :-D

      Vymazat
  18. uplne lutujem že ked sme boli v bratislave pri michalskej brane že som sa nešla pozreť do the body shopu :( ....a som tvoja nová čitateľka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Gábinko, jsem moc ráda za novou čtenářku! :-) ..no a s tím TBS je mi to líto.

      Vymazat
  19. Lesky Body shop miluju už dlouho, hlavně právě kokos. Líbí se mi, jak jsou nafocené.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: