VÁNOČNÍ HRÁTKY

úterý, prosince 25, 2012

KRÁSNÝ SVÁTEČNÍ DEN VÁM VŠEM
Ještě Vám nemůžu ukázat svoji vánoční nadílku,
protože teprve dnes budu rozbalovat dárky u taťky doma. (Mám dvoje Vánoce.)
Takže si dáme článek o něčem jiném... 

Předposlední školní den v tomto roce se u nás na škole nesl ve vánočním duchu. V druhém patře našeho gymnázia se konaly VÁNOČNÍ HRÁTKY. Tahle akce se koná každoročně a o to víc mě to baví. Kamarádka Lucka mi vyrobila zajíčkovou brož (doma mu chudákovi upadlo oko) a já sama (vlastně tak s 98% pomocí) jsem si vyrobila dárkovou taštičku. Dala jsem si hned dva šálky výborného vánočního punče. V aule se zpívalo a hrálo, na chodbách jste si mohli vyrobit doplňky z fima, různé vánoční ozdoby, krabičky, atd. Všude kolovala příjemná předvánoční nálada. No a jestli chcete vědět, co se dělo během vyučování, tak čtěte dál.

ODPOLEDNÍ PROGRAM

  • Lucka a její sobík s kravatou. -Říkala jsem tomu šála.
  • Výrobky z fima. -Škrknuté KSČM je nej!
  • Moje exkluzivní taštička. -Je strašně fotogenická.
  • Jediné miminko široko daleko. -Jaký má roztomilý pacenky.
  • Bedlivě dohlížím na práci. -Ale sama radši nic nedělám.
  • Muzikanti v akci. -Zrovna teď ale nevypadají akčně.
  • Brože kam se podíváš. -Fandila jsem zajícům!!!
  • Malování perníčků. -Holky byly nejšikovnější a já jsem jim užírala.
  • Moje zaječí brož. -Lepší nemít pusu, ještě by na mě všechno práskl.

DOPOLEDNÍ PROGRAM 
Taky se Vás chci zpětně zeptat, co děláte v poslední den školy před Vánoci. Učíte se normálně? Díváte se na filmy? Předáváte si dárečky? Naše třída se složila na dárek pro našeho pana ředitele (On vlastně už dořediteloval loni, ale pro nás zůstane jako pan ředitel navždycky.) a on nám na oplátku nadělil mnoho krásných skladeb, které nám zahrál v aule na klavír. To se moc často na gymplu nestává, byla to prostě skvěle strávená hodina ve škole!



You Might Also Like

38 your comments

  1. Zní to báječně. My jsme se normálně učili a dárečky si rozdali v rychlosti o velkou přestávku. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. My měli poslední den sportovní. Takže jsme si mohli vybrat kam chceme jít (florbal, fotbal, squash, bowling, jumping, port de brass). Já byla hodku na fotbale venku. Takže pak domů ;)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Co jste mu dali? :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné fotečky!:) A přeju ti krásné vánoční svátky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ti moc, právě jedem k babičce

      Vymazat
  5. Nádherný... takhle si představuju vánoční čas...

    OdpovědětVymazat
  6. Zasa pekné fotky. Dia prajem ti krásne sviatky ! :°)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné fotečky, my sme na gympli nič také nemali :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je na gymplu jen jednou za sto let! :-D

      Vymazat
  8. ja mám tiež dvoje vianoce pretože sú rozvedený, ale pekný program ste mali (: napísala by som ti aj čo sme robili ale ja som nebola v škole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je možná nejlepší nebyl ve škole! :-D

      Vymazat
  9. krasne fotky..nemozem sa vynadivat :) babatinko roztomile, zajacik nema chyba a je krasne, ze mate taky dobry vztah s byvalym riaditelom.. inak si velmi sympaticka blogerka :)
    Ja chodim uz na vysku a este aj vytvarnu takze mna dnes caka nejake malovanie a robenie seminarky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEE jseš moc moc hodná Dorotko! :-)

      Vymazat
  10. toto musela byť úplne super akcia! ;)
    šťastné a veselé! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jj, víc takových! (A hlavně míň učení)

      Vymazat
  11. my máme akademii, a poté jdeme většinou domů :D takže já šla do školy na čtvrt na devět a ve čtvrt na deset jsem už utíkala ze školy pryč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsi měla největší pohodičku! :-D

      Vymazat
  12. My sme mali vo štvrtok Vianočné trhy (na škole) a vpiatok akadémiu :)
    Inak má krásny design, taký veselý! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec nevím, co to tak akademie je! :-D

      Vymazat
  13. Ty fotky všechny jsou báječný ! Muselo to být supr :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. děkuji moc, jsem ráda, že se líbí :-) ale určitě to není nic převratnýho. :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: