VÁNOČNÍ SVÍCEN

středa, prosince 19, 2012


PĚKNÝ VEČER VÁM VŠEM k
Sice už je na příspěvek možná trošku pozdě, ale to snad nevadí. Dneska jsem vyráběla vánoční svícen a tak se chci pochlubit. Se vším mi pomáhal náš pejsek Žeryček. Třeba někoho i inspiruji, když je ten advent. Už máte hotovou vánoční výzdobu? My vůbec, přijde mi, že letos nic nestíhám. Nemám skoro žádné dárky zabalené, natož koupené. Musím to o víkendu napravit. Chystám se taky do kina na Hobita hobitečka, už se moc těším. Pak podám recenzi. 
vánoční ozdobičky


Šli jsme nastříhat větvičky.
Půlka práce za mnou.
Pan Ž to musel pěkně zkontrolovat.
A výsledek je na světě.



Tak co říkáte? 

You Might Also Like

25 your comments

  1. krásny veniec! :) chválim ťa! :) šikulka si! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny :) Ja tiež sa na kúpu darčekov ešte len chystám. Tento rok nič nestíham :)
    the unicorn princess

    OdpovědětVymazat
  3. no, já dnes začala balit, ale po 5 dárkách mě to přestalo bavit ! Jsem na tohle nervák, hrozně mi vadí, když je to křivé a tvar měkkého dárku je příšerný :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikovná, vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. je krásný!taky se chystám na Hobita

    OdpovědětVymazat
  6. My máme výzdobu už od prvního adventu :) Jinak svíce je fakt nádherný !

    OdpovědětVymazat
  7. si šikuľka, je to krásne a prajem šťastné a veselé! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to veľmi pekné :) si šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Šiluka :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Si proste najsikovnejsia, vyzera velmi dobre!

    OdpovědětVymazat
  11. S vánoční výzdobou jsem na tom podobně, ale naštěstí mi také pomáhá můj pejsek :-) Já jí nemít... :-))) Na blogu jsem jí nafotila, jak mi pomáhá při vánočním úklidu.

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle svicny už nemužu ani vidět:D Ale povedl se ti;)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný věnec, jsi šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny je ten venček:) presne také sa mi páčia!

    OdpovědětVymazat
  15. Zvu tě na mojí VÁNOČNÍ GIVEAWAY :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pekny,vanocni klasika nikdy asi neomrzi Dianko.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: