VÁNOOČNÍ TRHY VE FRANCII

neděle, prosince 23, 2012

AHOJ, HLÁSÍM SE S PŘÍSPĚVKEM Z FRANCIE
Jela jsem tak v rámci školní akce reprezentovat školu v Evropském parlamentu ve Štrasburku. Jsem moc moc ráda, že jsem mohla patřit mezi hrstku Čechů, kteří měli tu čest zastupovat náš národ. No a teď bych Vám ráda ukázala random fotky z vánočních trhů ve Francii. Minulou sobotu jsme měli volný den ve Štrasburku a mohli jsme si užívat vánoční atmosféru a nakupovat vánoční dárečky. Měla jsem s sebou zrcadlovku a všechno jsem si pečlivě fotila. Byla jsem ve Francii úplně poprvé a musím říct, že je to místo, které má svoje kouzlo. Přeji příjemné prohlížení fotek a těším se na Vaše komentáře a předem za ně moc děkuji!



You Might Also Like

67 your comments

  1. Nádherné! Přeji Ti krásné Vánoce, Dio :)

    OdpovědětVymazat
  2. milujem francuzsko!a krasne fotky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. raz by osm sa do Francúzska chcela pozrieť, veľmi pekné fotky, vyžaruje z nich krásna vianočná atmosféra!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ díky, určitě se tam podíváš! :-)

      Vymazat
  4. ve Strasburku jsem také byla ale v létě. Nádhera :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě to muselo bejt taky moc super! :-) ♥

      Vymazat
  5. Jéé tam to muselo být ale krásné :o) moc hezké fotečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, všude to bylo krásně nazdobené! :-) .. ♥

      Vymazat
  6. Úžasné fotky! A ten mega perníček je rozkošný ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ děkuji moc a ten perníček mě dostal! :-D

      Vymazat
  7. Úžasný fotky a úžasná atmosféra, úplně něco jinýho než tady:)
    A užij si svátky!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! Taková úžasná vánoční atmosféra♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky jsou krásný:)
    Miluju Francii !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se fotky líbí! :-)
      A Francii musí snad milovat každý ♥

      Vymazat
  10. No niekto sa teda má! :D Krásne fotky, prajem ti pekné sviatky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. vo Francúzsku,Paríži som bola dva krát a to v lete, takže vianočná atmosféra musí byť skvelá! Dúfam, že sa tam aj ja raz dostanem :) super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten obrovskej "perníček" je dokonalej!! :D

    OdpovědětVymazat
  13. mať také šťastie ako ty že stále niekam chodíš :) už si bola vo Viedni, Anglicku teraz Francúzsko a neviem čo ešte (: ale pekné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je super, že si to všechno pamatuješ! :-D ..jseš suprová! ;) JÁ moc a moc ráda cestuju. Tobě se to určitě taky splní! :-) DĚKUJI TI MOC ZA KOMENTÁŘ ♥

      Vymazat
  14. Páni, ty fotky mají opravdu skvělou vánoční atmošku :)

    OdpovědětVymazat
  15. Francie je úžasná ;) To říkám pořád :)

    OdpovědětVymazat
  16. úžasné :O jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od anonyma to těší dvojnásob .. :-)

      Vymazat
  17. To je opravdu nádhera♥ Moc ti ten víkend závidím :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuji, byla to super zkušenost! :-)

      Vymazat
  18. nádherné fotky! romantická France ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Francie je celá super a děkuji moc! ♥

      Vymazat
  19. krásné fotky, hned bych jela, sice už jsem tam byla dvakrát, ale pokaždé jen na pobřeží)

    OdpovědětVymazat
  20. Krása a přeji také krásné vánoce!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  21. úžasné fotky! Hned bych tam chtěla být!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle si tam byla aspoň díky fotkám. DĚKUJI MOC ZA POCHVALU ♥

      Vymazat
  22. nádhera! tobě dát do ruky zrcadlovku ... :D ;) a zničí se ti tou nádherou oči!

    M.

    OdpovědětVymazat
  23. uzasne fotky! :) prajem ti nadherny vianocny cas v blizkosti milovanych ludi! :)))

    OdpovědětVymazat
  24. krásne fotky, šťastné a veselé Vianoce ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Odpovědi
    1. já miluju tu vánoční atmosféru a výzdobu:)

      Vymazat
    2. Jéé děkuji moc Karolínko, jsem ráda, že už zase bloguješ! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: