ZUBNÍ HYGIENA

sobota, prosince 22, 2012

ZDRAVÍM, UŽ DLOUHO TADY NEBYLA ŽÁDNÁ RECENZE/ TIP NA PRODUKT
Takže to dneska vezmeme úplně z jiného soudku a ukážu Vám moje pomocníky při čištění zubů. 
Zubní hygiena je podle mě důležité téma, které by mělo zajímat snad všechny.

Pokud někdo z Vás trpí paradontózou stejně jako já, bude tento článek pro něj jako dělaný. No ale počtou si snad i čtenáři se zdravým chrupem. Chci Vám ukázat mé dva pomocníky, které používám každý den, když si čistím zuby. Společně s obyčejným zubním kartáčkem, zubní pastou Elmex a ústní vodou Listerine používám následovné:


MEZIZUBNÍ KARTÁČEK 

Je velmi efektivní alternativa čištění mezizubního prostoru. Je to vlastně kartáček s drátěným jádrem a jemnými štětinkami okolo. Čistí velmi šetrně a účinně. Začala jsem ho používat hned potom, co mi sundali rovnátka, což je už nějaký dva tři roky zpět. Mám zuby z vnitřní strany podlepené jemným drátkem, aby držely pěkně u sebe, a proto nemůžu pořádně používat dentální nit, takže mezizubní kartáček je pro mě nejvhodnější řešení. Stačí ho jen ponořit do zubní pasty a pak jen jedním pohybem tam a zpět vždy projet každou mezírku mezi zuby zvlášť. Velice často se stává, že z mezizubního prostoru po použití tohoto kartáčku teče trošku krev. Nekrvácíte proto, že jste se zranili, ale protože máte v mezizubním prostoru malou otevřenou ranku způsobenou povlakem nečistot.  Dásně totiž krvácejí jen tehdy, když jsou vystavené nadbytečnému povlaku nečistot. Mělo by tedy stačit správně používat mezizubní kartáčky a krvácení by mělo brzy zmizet. Důležité taky je zvolit správnou velikost kartáčku. Já používám snad ten nejslabší, protože mám mezírky mezi zuby hodně malinké. Jedinou nevýhodou je asi snad jen nižší životnost, zvláště u lidí, kteří s tímto kartáčkem teprve začínají.
Cena: cca 120Kč (Balení obsahuje 5ks kartáčků)


JEDNOSVAZKOVÝ KARTÁČEK
Pokud trpíte již zmiňovanou paradontózou ráda bych Vám doporučila tento jednosvazkový kartáček na šetrnější čištění zubů. S tímto kartáčkem budete čistit každý zub zvlášť a docílíte tak úplného odstranění plaku a maximální čistoty Vašich zubů. Nebudete tolik zatěžovat dásně, než kdyby jste používali obyčejný kartáček na zuby. Já jsem tento kartáček používala i když jsem měla rovnátka, takže ho můžu jen doporučit. Teď ho používám hlavně kvůli důkladnějšímu čištění zubů a také abych zamezila krvácivosti dásní.

Cena: cca 80Kč

You Might Also Like

16 your comments

  1. A co nějaká dobrá pasta ? Jakou bys doporučila ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, doporučila bych ti zubní pastu Elmex, je hodně šetrná a je vyhlášená po celém světě. Touhle pastou určitě nic nezkazíš! :-)

      Vymazat
  2. ten jednosvazkový je skvělý, někdy ho nosím s sebou i do školy, je velmi praktický)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teda do školy nic nenosím, ale i tak souhlasím! :-)

      Vymazat
  3. Jo, zubní péče. Holanďan na to strašně dbá a já furt poslouchám o tom, co používat a jak. Jediné, co používám je elektrický kartáček, na víc jsem líná:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já jsem taky šíleně líná, ale tak ..co naděláme! :-D

      Vymazat
  4. Ten jednosvazkový kartáček vypadá šikovně :) asi po něm také kouknu

    OdpovědětVymazat
  5. Mezizubní kartáček bych měla taky používat, ale jsem na to hrozně líná:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jako mně se kolikrát taky vůbec nechce!

      Vymazat
  6. Ten single mám nejraději od TePe a mezizubni od Curaproxu a kartáček ten ultra soft nebo supersoft také. Je to důležité. Ještě používám ty vidličky s nití, ale to ty nemůžeš s tím drátkem. Napiš něco o bělení (jahody, soda, atd.) prosím. To by bylo prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář a za tip na článek! :-) pokusím se! :-)

      Vymazat
  7. ka iba obyč. kefka plus sem tam ústna voda :D som na toto lajdák ;D a ľutujem lebo nemôžem ve
    ľa sladkého :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky lajdák, nemysli si! :-O :-D

      Vymazat
  8. Vďaka za super článok! Po Vianociach sa po týchto vecičkách určite pozriem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem se ti trefila do noty! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: