ACCESSORIES

sobota, ledna 12, 2013

KRÁSNOU SOBOTU VÁM PŘEJI 
Bohužel jsem nemocná a nemůžu jít ven fotit, i když bych moc chtěla, protože u nás krásně svící sluníčko. Místo toho ležím v posteli s šátkem kolem krku a ucpaným nosem. Mohla bych tenhle klidový režim využít k učení, ale z toho mi je ještě víc špatně. Takže aspoň nachystám nějaký ten článek na blog. Dneska tu pro Vás mám ukázku toho, kde skladuji všechny svoje doplňky.
Tyhle svoje kočičí krabičky mám moc ráda, jsou to jediný kočky, který můžu vystát a nebojím se jich, protože jsou kreslené. Dostala jsem je jednou k svátku a v každé z nich byl nějaký dárek. Protože jako dekorace vypadají krásně, byla by škoda je někam schovat. Tak jsem si řekla, že si do nich dám nějaké maličkosti. No a teď mám v nejmenší krabičce prstýnky a přívěšky, ve větší mám náramky na ruku a v té největší řetízky na krk, doplňky do vlasů a brýle.


DOGS

Šperkovnice s pejsky jsem před pár lety našla pod stromečkem. Motiv psů je mi snad ještě milejší, než ten kočičí. Vůbec mi nevadí, že to působí dětsky, ba naopak jsem ráda, že tyhle roztomilé věci mám. Truhličková šperkovnice mi slouží na nejpoužívanější náušnice a tu druhou šperkovnici využívám jako úschovnu sponek a gumiček do vlasů.

FLOWERS

Největší ručně dělanou šperkovnici jsem dostala letos pod stromeček od bráchy Toma. Jsou v ní dvě tajné komory, válečky na zastrčení náušnic a prstýnků, odkládací plocha a šuplík. Každý kousek je oblepený jiným balicím papírem a celkově to působí tak srandovně. Takovej super handmade dárek jsem musela hned začít používat. Mezi válečky jsem nastrkala méně používané náušnice, na odkládací plochu jsem využila pro různé věci a do šuplíku jsem schovala velké náušnice, které se jinam nevejdou. 

Kam si schováváte doplňky a drobnosti Vy?

You Might Also Like

48 your comments

  1. mám rôzne krabičky alebo to čo najčastejšie nosím mám položené na komode :) skoro sa uzdrav

    OdpovědětVymazat
  2. Mám taky krabičky kam si je dávám :)

    OdpovědětVymazat
  3. jej taketo krabičky ozdobne mam velmi rada, a mam doma rozne, niektore su len tak na ozdobu niektore mam aj zaplnene :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám v krabičkách doplňky :)
    Ta s pejsky je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty toho máš :O
    tie pejsánecke a posledné DIY sú fakt pekné ;) máš toho moc a mohla by si mi aspoň pólku podarovať Diani...:D

    OdpovědětVymazat
  6. krasne krabicky..len ja mam tolko bizu, ze to musim sklaovat vo velkych krabiciach a navsie sa chystam dat si vyrobit velku skrinu na to vseko :)

    OdpovědětVymazat
  7. to je krásne tie krabičky s mačkami a psíkami :)) ja mám tiež dosť krabičiek,väčšinu mám schovanú v komode,ale teraz mám nový stojan takže som väčšinu šperkov dala tam,teraz to mám na očiach a nezabúdam na nič

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  8. To je sladké, takovéhle roztomilé věci mám taky ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  9. tie krabičky sú genialne :)

    OdpovědětVymazat
  10. to jsou super krabičky! :)) úplně úžasné jsem sehnala nedávno v kiku - srnečky a sovy miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krásné, já všechno shhovávám v taštičkách, ale není to zrovna praktické :D.

    OdpovědětVymazat
  12. já miluju všechny krabičky a šperkovničky a tvojí výbavu bych brala hned :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásné krabičky...taky do podobných schovávám šperky,laky,sponky,prostě všechno co je malinké :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ten so psíkmi je najkrajší :) tiež používam takéto krabičky na moje šperky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám stojánek s háčky na řetízky, šperkovnici na prstánky a náramky a ted hledám ten správný věčáček na dlouhé řetízky :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Máš v tom dobrý systém, já na tom teprve musím zapracovat :D
    Jinak dárek od bráchy je super, takový by mě moc potěšil! :)
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, konečně jsem si to urovnala! :-)
      Ano, dáreček je senza! :-)

      Vymazat
  17. No tak ty jsou bombový !! :)


    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. taky mám šperky v krabičkách :)

    OdpovědětVymazat
  19. cvočkované náramky a tolik krásných náušnic!
    taky bych to chtěla mít takhle uspořádané,
    hlavně se brzo uzdrav*

    OdpovědětVymazat
  20. Všetky sú pekné,ale najviac sa mi páčia tie so psami-veľmi milé :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D děkuji, je to takový dětský"

      Vymazat
  21. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  22. Do jednoho spešl šuplíku, kde mám sto krabiček a náhrdelníky visej u stolu, občas se mi ty přilepovací háčky utrhnou, pod tou tíhou, ale aspoň je sranda :D
    Je supr vidět zde věci ode mě O:) A máš toho nějak moc, měla by ses jít léčit!:D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: