DENIM SHIRT (outfit)

pátek, ledna 25, 2013

KRÁSNÝ DEN VŠEM!
Už jsem tady s dalším outfit postem. Fotila mě Lenny a tentokrát jste radši nešly ven a zůstaly jsme pěkně v teple ve škole. Konečně jsem si pořídila riflovou košili, kterou už jsem delší dobu chtěla. V kombinaci s hnědými kalhoty s vysokým pasem a černým svetrem na knoflíčky mi to přišlo jako ideální kombinace na běžné nošení do školy. Heslo zní: ,,Hlavně pohodlně!"

[kalhoty- H&M, svetr- Takko, košile- F&F, řetízek a prstýnek - dárky]

You Might Also Like

58 your comments

  1. Vypadáš úžasně! Moc se mi na tobě líbí takhle ty vlasy. Eiffelovka je taky super, zrovna v pondělí jsem neodolala náramku s mini eiffelovkou. To mi připomíná, že mám vlastně taky džínovou košili, kterou jsem ještě neměla na sobě. Musím to napravit.:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji jsi moc hodná! :-) ..Tak ji určitě vytáhni, ať ji můžu taky omrknout! :-)

      Vymazat
  2. Krásné obleční:) Ta košilka je překrásná!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi nejhodnější, díky moc za komentář! :-)

      Vymazat
  3. hlavně pohodlně! :)
    moc ti to sluší, krásné doplňky

    OdpovědětVymazat
  4. Řetízek s Eifelovkou je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, dostala jsem ho od kamarádky z blogu http://frrre.blogspot.cz/ :-)

      Vymazat
  5. Musím pochválit, vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Luci, jsi hodná, že komentuješ! :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Prťavá, je přímo z Francie. :)

      Vymazat
  7. wow dokonalé! úplne parádna kombinácia ;)
    taká farba triedy :3♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná! Taková pravidelná komentátorka moje! :-)*

      Vymazat
  8. skvělý outfit, moc se ti povedl! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. demin? není to denim?:D
    je pěkná já jí mám jako ombre. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ..NEŘÍKÁM NIC, zachránilas mě! :-D
      ...JOJOJO, znám tu tvoji, je pěkná! :-)

      Vymazat
  10. Krásný outfit, mooc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc N, vítám Tě zpátky! :-)

      Vymazat
  11. Košile je opravdu skvělá. A stou hnědou jde moc pěkně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to tak líbí a díky moc moc moc moc! :-)

      Vymazat
  12. Jednoduché a krásné. Ta košile je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, tak jsem si to představovala. Jsi moc hodná a děkuji za milý komentář. :)

      Vymazat
  13. za kolko si ju kúpila ??? aj som tiež videla jednu v gate asi za 18€ :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. díky moc, je to jen jen spíš taková tenká a pohodlná :-)

      Vymazat
  15. Moc pěkná košile:) Sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  16. riflova košeľa je super, s hnedými nohavicami posobi tak kovbojsky :) a mala eiffelovka je cute <3
    cara mia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ACHJO, mamka taky říkala, že je to kovbojský

      Vymazat
  17. pekne fotky, uces je super - velmi sa mi paci :D
    pozyvam ta na moj blog http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to ani není účes, to je nic! :-DD

      Vymazat
  18. Riflovou košili bych moc chtěla ! Krásný outfit, sekne ti to ! :) Jinak bych byla moc ráda, kdyby si se zúčastnila mé první GIVEAWAY o zlato-černý náhrdelník. http://nicole-em.blogspot.cz/2013/01/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. ta košile je skvělá! Já zatim žádnou džínovou nesehnala, aby mi padla :/

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to krásně, pohodlně a zároveň elegantně :)
    Ta košile je peckovní :)
    Přidávám se mezi tvé čtenářky, budu ráda, když mrkneš i ke mně a popřípadě opětuješ:*

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, takový super komentář!:-)

      Vymazat
  21. úžasný outfit :) tá košela je wow ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem dobře investovala! :-D

      Vymazat
  22. Přivezla jsem si před lety takovou džínovou košili z Londýna, ale většinou nevím, s čím ji sladit...nějak mi ta riflovina nejde kombinovat :)) ale tobě to sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za krásný komentář, jsem ráda, že sem tam koukneš na můj blog! :-)

      Vymazat
  23. Skvělý outfit. Denim já zbožňuju. Mám nespočet takových košil a bund či vest :).

    OdpovědětVymazat
  24. Dokonalý outfit! Totálně krásná košile a ty kalhoty:33!
    Ten prstýnek jsem koupila kamarádce k Vánocům, chválím:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tak moc milý komentář, to se jen tak nevidí!:-)
      Díky moc, vážím si toho! :)

      Vymazat
  25. Jů, krasavice líbezná :) A moje Eiffelka, *vzpomínky* :D nehty se ti moc povedly :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JŮŮŮ ! :-* No nehty se mi spíš moc nepovedly (jsi chtela rict) :D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: