DRUHÁ ARABELA (outfit)

neděle, ledna 06, 2013

Jako vždy vás krásně vítám u nového článku. Když venku svítí sluníčko je škoda nejít fotit. Takže pro vás mám jeden outfit z divočiny. V hlavní roli uvidíte můj obří prsten z Francie (z kterého mám největší radost) a také nové hnědé kalhoty z H&M. Všechno fotil můj přítel a na konci tohoto příspěvku pro Vás mám pecku, z které si tak trošku cvrkám do textilu. Už teď se moc těším na vaše komentáře.


      svetr, náušnice - Orsay      košile - Takko        kalhoty - H&M       prsten - Claire's       boty - Deichmann


=D


You Might Also Like

28 your comments

  1. čižmy sa mi najviac páčia s prsteňom ale celý outfit na jedničku :) a posledné 2 fotky :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čižmy je nejlepší slovo :-D a děkuji!

      Vymazat
  2. ty poslední 2 fotky :DDDD
    strašně ti to sluší a prstýnek je fakt boží!

    OdpovědětVymazat
  3. Mas taky proc si cvrkat do textilu :-D kdyz jsi mi to ukazala malem jsem se ... :-D :-D jinak pekna Arabela!

    P.S. Zarid at skola zmizi! ^^

    M.

    OdpovědětVymazat
  4. ty poslední dvě fotky :D:DDD moje první reakce: cože WTF?!:D a pak: jo, ahaa :DD
    jsi úžasná a ten prsten je bezkonkurenční!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako taky se tomu pořád směju!

      Vymazat
  5. Kočička :*
    A fakt umírám smíchy z vašich předělávek, znovu!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tá prvá fotka s tým prsteňom je nádherná:) ale ten outfit je krásny ide to k sebe veľmi pekné! Topánky sú super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, takový pěkný komentář moc potěší!:-)

      Vymazat
  7. OMG ty jsi tak nádherná! :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla nejhezčí holka internetu!

      Vymazat
  8. V Bratislave bolo počasie akurát tak na depku :D celý deň leje
    prstienok je krásny a môžeš ho použiť aj ako zbraň :D je dosť veľký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jako zbraň ..to by byla škoda, ale kdyby bylo nejhůř..vzpomenu si na to! :-D

      Vymazat
  9. ty tvé náušnice jsou super, mám momentálně pocit, že je musím mít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D dostala jsem je od Ježíška :-)

      Vymazat
  10. kráásne fotky :) a tá prvá s prsťeňom ♥!!

    OdpovědětVymazat
  11. :-)) fakt super prsten! :D ten by byl snad vetsi nez moje cela ruka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Kdybych se nepodívala pořádně na fotky, tak si toho ani nevšimnu :D Bezvadný :D
    Moc pěkný outfit, ten prstýnek je pecka :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no je tam trošku změna v obličeji, malinko :-D :-D
      ..Děkuji moc!

      Vymazat
  13. posledné dve sú najlepšie!! ja nasjkôr len pozerám na teba,že nejaká si iná,až potom mi to došlo :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: