FIRST BIRTHDAY

úterý, ledna 01, 2013

KRÁSNÝ NOVÝ ROK VÁM VŠEM!
Dnešek je neojediněle vyjímečný, protože tento BLOG SLAVÍ PRVNÍ NAROZENINY! S dneškem to tu sleduje 693 pravidelných čtenářů, návštěvnost přesáhla 107 000. ZA VŠECHNO DĚKUJI VÁM! Budu se snažit, aby Vás to tu i nadále bavilo aspoň jak doposud. Pokud máte chuť, podívejte se na malou rekapitulaci života Handbag for ladies.
  • 1/1/2012 Jsme začaly s Lenny blogovat a založily jsme si blog Handbag for ladies.
  • Pomalu jsme získávaly nové čtenáře a měnily design blogu.
  • V červenci se Lenny rozhodla, že blogování zanechá a Handbag for ladies zůstal jen mně.




 SRPEN

  • Opalování, relax, pohoda, sluníčko, prázdniny,.. Blog se poprvé pořádně rozjel.
  • Oslavila jsem své osmnáctiny a prostřednictvím blogu jste všechno mohli vidět.
  • S novou zrcadlovkou jsem nafotila spoustu letních akcí, festů, večírků,..


ZÁŘÍ
  • Návrat do školy a zase začalapravidelnější  brigáda v Havana Clubu.
  • Zhoršilo se mi revma a Vy na blogu jste mě podpořili.


ŘÍJEN
  • Dočkaly jsem se podzimu a krásná podzimní krajina se objevila i na blogu.
  • Hektický měsíc, olympiády, výlet do Vídně, Halloween,..
  • Začala jsem konečně pořádně fotit.


LISTOPAD
  • S přítelem jsme oslavili 2 roky spolu.
  • Udělala jsem zkoušky do autoškoly a stala jsem se řidičkou.
  • Začala plesová sezóna a tím pádem NEW IN se šaty a lodičkami.
  • Nakupování vánočních dárků v plném proudu.


PROSINEC
  • Začal advent a s ním nakupování dárků, vánoční výzdoba a pečení cukroví.
  • Výlet do Francie, do Evropského parlamentu.
  • Vánoce.


A co bude dál? To se uvidí.. Já Vám chci ještě jednou poděkovat za Vaši přízeň a doufám, že čtenáři a sledovanost bude jen stoupat. =) Brzy připravím zase nějakou GIVEAWAY a taky plánuji trošku pozměnit design. Krásný zbytek dne Vám přeje Dia z Handbag for ladies.♥  

You Might Also Like

52 your comments

  1. rekapitulace se mi moc líbí :) jen to nejlepší tobě i blogu, Dianko! je to tu skvělé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji moc Kamčo, jseš moje poctivá čtenářka!

      Vymazat
  2. jé, gratuluji :) přeji i nadále spokojené čtenáře, velkou návštěvnost a snad tu s námi ještě pár let v blogovém světě vydržíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná rekapitulace. Přeji ať ti blog vydrží nejméně ještě třikrát tolik! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju a přeju další úspěšný rok! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát, Tobě přeji to samé! :-)

      Vymazat
  5. Gratuluji a preji blogu do dalsich let mnoho ctenaru!

    P.S. Rekni az blog presahne milion shlednuti! ;-)

    M.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulace a šťastný nový rok! :-) Hodně (nejen bloggerských) úspěchů!! :o)

    OdpovědětVymazat
  7. moc gratuluji a krásný nový rok :-)

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezká rekapitulace :) krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k blogu i čtenářům a vůbec ke všem úspěchům za minulý rok a přeji ti hodně štěstí do toho dalšího :)

    OdpovědětVymazat
  10. aj tebe krásny nový rok želám! :) super fotky! strašne mám rada tvoj blog♥♥

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné ohlédnutí zpět :)
    Také gratuluji a přeji šťástný a nový rok !

    OdpovědětVymazat
  12. pekná rekapitulácia (: už sa teším keď budem môcť urobiť na mojom blogu takúto rekapituláciu aj ja

    OdpovědětVymazat
  13. krásné :) doufám že takhle budeš pokračovat i nadále;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já také doufám a děkuji moc! :-)

      Vymazat
  14. krásné shrnutí, přeji ti krásný rok 2013!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC SI TOHO VÁŽÍM KRISS, DÍKY! :-)

      Vymazat
  15. Všetko najlepšie k blogovým narodeninám! Máš to tu úplne superácke,tak prajem nech to vydrží! Veľa síl do blogovania :)
    (PS;skvelá rekapitulácia.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc moc! Jsem ráda, že to tady někdo cte O:-)

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. díky moc moc moc si toho cením! :-)

      Vymazat
  17. Ahoj, ráda bych Ti popřála štastný nový rok a zároveň tě pozvala na svůj nový blog, kde zrovna rozjíždím nový projekt!:)
    Samozřejmě budu moc ráda, pokud se staneš mým pravidelným čtenářem!:)

    OdpovědětVymazat
  18. gratulujem :)) :)) nech ti to dalje skvele bloguje

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to gratuluji a přeju další úspěchy v nadcházejícím roce! :)

    OdpovědětVymazat
  20. ako ten rok rýchlo prešiel zažila si toho tak veľa fúú.. :)

    OdpovědětVymazat
  21. krásný článek:)
    máš revma?to mě mrzí, teta ho ma taky, není to žádná sranda:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda není, zrovna zítra jedu na kontrolu a není to dobrý.

      Vymazat
  22. Tak jo, překonám svou nepoctivost ohledně komentování blogů, které sleduji, a popřeju, i když opožděně, všechno nejlepší k narozeninám, ať se blogu i nadále daří, udržuje si své pravidelné čtenáře a i nadále získává stále nové a tak dále :) Jinak doufám, že se ti revma zlepší, aby ti už neznepříjemňovalo fungování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi moc hodná, takový přejícný komentář jsem dlouho neměla! :-*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: