FOLLOW ME

pátek, ledna 11, 2013

PŘEJI VÁM KRÁSNÝ VOLEBNÍ PÁTEK!
Nekonečný týden ve škole už je za mnou a volební povinnost také. Držím Karlovi palce a doufám, že se dostane do druhého kola a stane se našim novým prezidentem. Před nějakým časem jsem si založila účet na instagramu, tak budu moc ráda, když si mě přidáte a já si hned potom přidám zase vás, protože se moc těším na prohlížení nových fotek. FOLLOW ME - INSTAGRAM No a dnes jsem se rozhodla založit si učet na ask.fm. Takže budu ráda za každou vaši otázku. Ještě připomenu, že ptát se může každý, bez ohledu na registraci. FOLLOW ME - ASK.FM


You Might Also Like

19 your comments

  1. rada follownem na asku :) a po instagrame túžim

    OdpovědětVymazat
  2. nechápu, jak Karlovi rozumíte...

    OdpovědětVymazat
  3. Nechápu, proč máte všichni potřebu říkat, koho volíte za prezidenta ... u ostatních voleb se každý taky nechlubí, koho volí ... a mě osobně je jedno koho kdo volí ... já svého favorita mám a nezměním to, ani kdyby mi řekl sám božský Karel Gott, že volí toho a toho :D
    Promiň Dio, že to sem píšu zrovna Tobě :) MTR... ale už mi ty debaty lezou krkem ... ať vyhraje ten nejlepší! Politika na blog podle mého nepatří ... promiň <3

    OdpovědětVymazat
  4. Máme potřebu to říkat, protože své kandidáty podporujeme, za svůj názor se nestydíme a budeme rádi, když se najde víc lidí se stejným názorem, případně když někoho ovlivníme. Na blog si může každý psát co chce, nevím, proč by politika na blog neměla patřit.
    A Karlovi taky držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jste takhle aktivní nebyli, když jste mohli volit zákonodárce, kteří mohli něco změnit! To je jen můj názor a když někdo může říkat koho volí, já si můžu říkat také, co chci a co si myslím!

      Vymazat
    2. Já jsem aktivní byla, takže klid ;)
      Říkat svůj názor můžeš, právě proto nech Diu psát svůj názor tady na blogu a nepiš, že politika na blog nepatří.

      Vymazat
    3. Já jsem v klidu ... jen nechápu, proč ho všichni tak chcete?

      Vymazat
  5. Přesně jak říká anonym nad Tebou Jane. Já si osobně myslím, že volba prezidenta se odrazí všude, na mém blogu určitě. A děkuji Ti za projev Tvého názoru. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No není zač! :D Na mém blogu o politice (zatím) nenajdete ani zmínku a vím, proč :) To je na každém ... no ale však ty víš ... :)

      Vymazat
  6. To jsem strašná, vecpu se Ti i do snů. :D
    Už abych si ten instagram taky pořídila, co? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Followla jsem si tě na instagramu, tak si mě jestli budeš chtít taky přidej! :)
    http://instagram.com/lucinahu

    OdpovědětVymazat
  8. tak už Tě taky sleduju na instagramu:-))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: