,

FRAGRANCES (reviews)

pondělí, ledna 21, 2013

ZDRAVÍM VŠECHNY CO PRÁVĚ ZAČÍNAJÍ ČÍST TENTO ČLÁNEK  V tomto provoněném příspěvku se dozvíte jaké parfémy jsou mi nejmilejší a čím se nejčastěji voním. Doporučím vůni Vám a také třeba najdete inspiraci pro parfém pro Vaši maminku. Už dlouho jsem chtěla přesně tenhle článek udělat, takže jdeme na to.

MOJE OBLÍBENÉ parfémy jsou kupodivu sportovních značek. Vyhýbám se těžkým a večerním vůním, protože jsem jim nepřišla ani trošku na chuť. Radši si koupím cenově dostupnou toaletní vodu a k ní deodorant s rozprašovačem. Přesně tak tomu bylo u parfému Puma Animagical, což je lehká ovocně-květinová vůně. Tuhle voňavku můžu doporučit všem holkám mého věku, které hledají vůni na každodenní nošení. Nemusíte se bát, že když je značka PUMA sportovně založená, že vůně bude stát za nic. Právě naopak! Ještě je praktické, že řada Puma Animagical vytvořila i parfémovaný sprchový gel, který jsem si pořídila taky a mám sadu kompletní.
 HODNOCENÍ : 10/10
Puma Animagical - toaletní voda
Puma Animagical - deodorant s rozprašovačem 


NA AKCE a jiné významnější události využívám opět vůní od značky puma a to konkrétně toaletní vodu Puma Jam. Tato vůně mi přijde už trošku výraznější, naproti zmiňované Puma Animagical a vždy když se navoním, mám lepší náladu. Tato toaletní voda každopádně nikoho neurazí, protože je se opět mísí ovocně-květinová vůně. Určitě taky máte parfém, který používáte jen někdy a o to víc ho máte rádi. Tahle řada opět obsahuje toaletní vodu, deodorant s rozprašovačem a sprchový gel. Podle mě jsou prostě dámské parfémy /toaletní vody PUMA skvělé a oblíbené. Bohužel s pánskými vůněmi této značky dobré zkušenosti nemám. 
HODNOCENÍ: 10/10
 Puma Jam -toaletní voda


PRO MAMKU bych rozhodně doporučila toaletní vodu Adidas Natural Vitality. Nejen podle mého názoru je to nejlepší toaletní voda z celé řady dámských Adidas. Určitě víte, že těchto toaletních vůni je několik různých druhů, ale pro mě jednoznačně vede tahle ,,fialová". Je to jemná ovocná vůně, která je vhodná na každodenní používání a je cenově velmi dobře dostupná. Moje mamka je s tohle toaletní vodou naprosto spokojená, stejně jako já a nebo třeba moje Lenny. Doporučuji k této toaletní vodě používat i parfémovaný deodorant Adidas Natural Vitality, protože je určitě lepší vonět jednotnou vůni, než jich kombinovat několik. 
HODNOCENÍ: 10/10
Adidas Natural Vitality - toaletní voda
Adidas Natural Vitality - deospray



Doufám, že se Vám můj vyvoněný článek líbil a našli jste v něj inspiraci a nebo stejný názor jako mám já. Budu se těšit na Vaše názory, postřehy a tipy dole v komentářích! Mějte se krásně a napíšeme si zase u dalšího článku. =)

You Might Also Like

32 your comments

  1. Adidas na poslednej fotke mám tiež a má fakt príjemnú vôňu :) Mám ho veľmi rada. Jediné mínus pre mňa je, že tá vôňa nieje trvácna a musím sa aj počas dňa niekoľkokrát nasprejovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se mnou souhlasíš! :-) ..No to máš pravdu, ona je to jen toaletní voda a naproti PUMĚ vydrží míň, to je fakt! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že to oceníš! :)

      Vymazat
  3. fragments? snad fragrances...

    OdpovědětVymazat
  4. ja používam zelený adidas ;) tieto športové sú fakt dokonalé :))


    P.S.: je u mňa giveaway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelený mi tak moc nevoní, ale souhlasím s Tebou! :) :)

      Vymazat
  5. obě Pumy jsem měla a jsou naprosto úžasné:-) teď používám zelený adidas Fizzy energy a od B.U, Hippy soul, ale n aten fialový adidas se půjdu určitě mrknout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. B.U. Má ráda moje mamka. :) ..Určitě mrkni, snad nebudeš litovat, když si ho koupíš! :)

      Vymazat
  6. Díky za tip některé vůně mě velmi překvapily. Zvu Tě ke mně na giveaway.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pozvání, už jsem se zapojila! :)

      Vymazat
  7. všechny tvoje oblívené mi také hezky voní :) já od pumy mam puma flowing a tu miluju :) a od adidasu se mi líbí vůně růžová :) ale i ostatní voní moc hezky :) nebo také mám ráda playboye, teď mám ten zlatý vip a voní krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta taky nádherně voní! :-) ..Růžová je taky super, to máš pravdu! :)
      SOUHLAS! :-D

      Vymazat
  8. tu poslední má moje mamka, já mám radši sladší vůně třeba Ninu nebo Daisy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám mamky voní stejně! :D ;-)

      Vymazat
  9. Ty od Pumy jsem ještě neměla příležitost vyzkoušet. Ale jsou na ně ty NEJlepší reklamy, ten Usain Bolt ♥ :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. super článek ;) díky za tipy!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) moc díky Pauli za pěkný komentář!

      Vymazat
  11. já zbožňovala pumu red :)) teď si spíš potrpím na parfémy, ale asi jí zase půjdu brzy do drogerky očichat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně také tyhle sportovní hodně voní, bohužel moc nevydrží :(.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám pumu Animagical a príde mi sladšia, ale mám ju rada :) Adidas mám rada žltý, ale aj fialový je fajn. To sú také denné vône na večer milujem Guess Seductive :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bohužel neznám, ale díky za tip! :-)

      Vymazat
  14. pekný článok, ja mám z adidas najradšej ružovy Fruity Rhythm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ten růžový je taky super, voní krásně! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: