GOLD SHIRT (outfit)

středa, ledna 09, 2013

ZDRAVÍČKO ČTENÁŘI. Přicházím s dalším ,,nou fejs autfitem", protože nějak není chuť se malovat a česat. Tentokrát to je outfit v kombinaci černé a zlaté barvy, který jsem na sobě měla asi před týdnem. Vyběhla jsem rychle ven, bez bundy a svetru, abych nafotila svou novou černo-zlatou košili od Ježíška v akci. Vlastně i doplňky jsem dostala na Vánoce a boty, i když už je asi měsíc nosím, taky. Místo jeansů jsem si zase jednou pro změnu vzala obyčejné černé legíny. Jen na krk jsem něco zapomněla dát, tak příště.. 


[košile - Gate, legíny - místní obchod, doplňky - H&M, boty - Deichmann]

Líbí se Vám tenhle styl?

You Might Also Like

60 your comments

  1. nádherná košile! chci jí taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, mám stejnou košili :D
    sluší ti to !

    OdpovědětVymazat
  3. tá košela je uplne parádna kolko stála ?? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je dobrá, taková tajemná! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny outfit :-). Veľmi sa mi páči to, čo máš v uchu /teraz ma nenapadne, ako sa to volá :-)/ v budúcnosti také niečo plánujem aj ja. Kde si to zohnala ak sa môžem spýtať?

    OdpovědětVymazat
  6. Takú košelu, akurát v striebornej farbe, mám aj ja :D

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné ako si sa vedela napasovať aby ti nebolo vidno fejs :DDD
    ale nie parádne fotky aj outfit ten náramok ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. ta košile je úžasná, mám podobný earcuff

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhernej outfit :) Ten náramek chci :)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ asi udělám GA o náramky! :-)

      Vymazat
  10. super, úžasné, dokonalé :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Ty boty jsou super! kde jsi je sehnala ?:))

    OdpovědětVymazat
  12. hja vás baby blogerky všetky čo sa takto vyzlečiete len aby ste nafotili outfit obdivujem:D ja by som zmrzlaaa

    OdpovědětVymazat
  13. mě se moc líbí ten náramek. Už na několika blogerkách jsem ho viděla a stále obdivuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Asi udělám GA, když se vám tak líbí!

      Vymazat
  14. Pěkný večer přeju :)
    nevím, jestli jsi znala můj blog little-devil-simonchellii.blogspot.com, ale já na tvůj chodím často :) Kdyby jsi ho náhodou znala a za nějaký čas se tam šla podívat, tak už nená. Změnila jsem jeho název. Je to kvůli jednomu projektu, co tam prezentuju :) Tak budu ráda když mrkneš. Simča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, tobě taky! :-)
      Určitě mrknu!

      Vymazat
  15. tudle kosili sem si taky koupila))).. je super.....a chvalim tu nausnici!

    OdpovědětVymazat
  16. jednoduchej, ale krásnej outfit. miluju tvojí košily :D)

    OdpovědětVymazat
  17. Super outfit, krasny naramok :-)
    Maame rovnake topanky :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Ta košile je supeeeeeeer! Sluší ti, kočko :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný outfit:) Máš suprový nohy!:D A to bez ironie:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: