GREEN RIBBON (outfit)

pátek, ledna 04, 2013

TŘIKRÁT AHOJ(ahoj, ahoj)
Po nějaké době je tu zase outfit post. HURÁ! Fotila mě spolužačka Lucka v naší na zeleno vymalované třídě. Nebudu Vás rozptylovat mým oparem, který jsem zrovna měla a radši přidám jen NO FACE PHOTOS. Soustřeďte se na zelený svetřík se stuhou na zádech (C&A), pod který jsem oblíkla bílou košili (Takko) a místo kalhot jsem si zase jednou vzala prohovanou sukni (H&M). Ruku mi zdobyly stříbrné náramky (Takko) a bílé hodinky (Scream).

You Might Also Like

71 your comments

  1. Odpovědi
    1. to jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  2. krásny outfit :)) všetko najlepšie

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně s tím svetrem vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to suprově, vůbec by mě nenapadlo to takhle poladit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byla to jen pokus omyl kombinace :-)

      Vymazat
  5. super svetrík, páči sa mi že je prešívaný takými trblietavými nitkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, potom to muzes kombinovat i s doplňky :-)

      Vymazat
  6. Kočka, jako vždycky ;) Moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Evi, to mě potěšilo!

      Vymazat
  7. Juuu mám uplně ten stejný akorát modrý:)
    Je fakt super:)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé modrý musí být ještě hezčí! :-)

      Vymazat
  8. Nádherný outfit Diinko :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásny svetrík, aj doplnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉÉ, tak to mockrát děkuji, ani jsem netušila, že tenhle outfit někoho zaujme.

      Vymazat
  10. Si kočka, si kočka, si kočkaaaa :D
    Ale bez srandy, vyzeráš veľmi dobre.

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Můžu jen pěkně poděkovat O:-)

      Vymazat
  12. moc pěkné hodinky:-))
    a svetr samozřejmě taky, v poslední době jsem si oblíbila zapínání vzadu, naprosto ideální:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu hodinek, dostala jsem je loni k svátku. :-)

      Vymazat
  13. krásny outfit a ten sveter je absolútne úžasný :)

    My infinite universe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji :-) ..Víc takových krásných komentářů.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Jsem potěšena, no a svetr nebyl ani drahý! :-)

      Vymazat
  15. ten sveter je úžasný kedy si ho kupovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho v C&A asi za nějakých 300Kč. :-)

      Vymazat
  16. Svetr je super ! ta mašle je dokonalý detail :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ta mašle to tak vyšperkovala. :-) díky

      Vymazat
  17. Tý jo, ten svetr je božíííí <3

    OdpovědětVymazat
  18. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se svetr zalíbil! :-)

      Vymazat
  19. Sveter je pekný, tá farba tam robí veľa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, prvně se mi ta zelená barva ani moc nelíbila, ale nakonec jsem změnila názor. :-)

      Vymazat
  20. pôsobí skvele
    ;)

    som nový sledovatel

    OdpovědětVymazat
  21. tak ta mašlička je fakt rozkošná :))

    OdpovědětVymazat
  22. Svetr je fakt kouzelnej :) mašlička je uplně ňuňuu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za moc roztomilý komentář! :-)

      Vymazat
  23. Máš moc pěkný náramek! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Odpovědi
    1. MOC DÍKY, opravdu mě to potěšilo!

      Vymazat
  25. Moc pěkný outfit, svetřík je super! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Odpovědi
    1. :-D to jsem moc ráda, že jsi sem taky jednou zavítala..já jsem u tebe na blogu pečená vařená :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: