HROZNOVÝ CUKR

neděle, ledna 20, 2013

POSÍLÁM VÁM SLADKÝ POZDRAV Z HROZNOVÉHO RÁJE
Když ráno nestíháte, nebo spíš nesnídáte, je dobré se alespoň něčím posilnit. Je dokázáno, že mozek ke své funkci potřebuje cukr a když máte ráno prázdné bříško a Vaše tělo se soustředí na úplně jiné části, než na mozek, tak mu pošleme malý impuls pomocí jedné pastilky hroznového cukru. Proč to nezkusit, když mi to může pomoct při ranní písemce. A když nic, tak aspoň jsou moc dobrý a spravíte si chuť! =D Cukříky existují v mnoha příchutích a stojí pouhých 17Kč,-


You Might Also Like

57 your comments

  1. Jó, tak tohle mě jednou málem zabilo :D Byla jsem na závodech street dance a měla jsem 2 v kapse :D (musela jsem je rychle sníst, protože jsem v jednom kroku vyhazovala kapsy :D) , tak jsem je rychle strčila do pusy s tim, že jupí, teď to udejchám, budu mít energii a jak se mi to rozpouštělo, najednou mi zaskočilo a mále a při nástupu udusila :D :D :D Ale mam je furt doma :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak to je dost komická historka! :-D

      Vymazat
  2. jůů :)ty jsem neměla už jak dlouho,máma mi je jako malý vždycky kupovala aby mně umlčela a zabavila :D no fungovalo to ale snědla jsem je vždycky na posezení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mam je moc rada :)) ale jen ty z lekarny!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám je ráda, ale je také prokázáno čím víc hroznového cukru sníš, tím více budeš mít hlad a chuť na jídlo :D Mám je děsně ráda :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak to abych si jich koupila tunu.

      Vymazat
  5. Teď mi na stole leží balíček s příchutí maracuji :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam,schovala jsem si ho někam do spíže a už nevím kam :D!

    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. No já si pamatuju, že když jsem byla malá a mamka mi je kupovala, že jsem jich snědla strašně moc, až jsem měla takový ten divný pocit v puse.. :D a až jsem byla starší, zjistila jsem, že se jich má max. za den sníst 3-4...noo vždy jsem se jich předávkovala..:/

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jo taky se toho mám vždycky chuť předávkovat, takže vím o čem mluvíš! :-D

      Vymazat
  8. Tiež som to jedávala ale už som to také 2 mesiace nemala. Musím spraviť zásoby ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď zásobená na hodně dlouho! :-)

      Vymazat
  9. So všetkým súhlasím, hroznový cukor mi neraz "zachránil život"....ale prosím, tú poznámku na konci o tom, že hroznový cukor obsahuje vitamín C oprav, to trošku znižuje úroveň celého textu;-) (keď už, tak cukríky, ktoré obsahujú hroznový cukor, okrem iného obsahujú aj vit.C, alebo že k hroznovému cukru je tam pridaný aj vit. C)...prepáč, no nedalo mi to, som trošku švihnutá tým, čo som vyštudovala;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, já to klidně oddělám, mě to problém nedělá. Byla to jen taková poznámka. Děkuji moc za komentář. :-)

      Vymazat
  10. hroznový cukr miluje moje ségra :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doporučuji cukříky s příchutí cola! :-)

      Vymazat
  11. nemůžu je nikde najít nebo kde se dají sehnat? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty já miluju♥. Navíc se hodí třeba i pro sportovce (např. běžce), protože tohle balení může mít u sebe každý a pořád, takže si můžete jednoduše dodat nějakou tu chybějící energii:).

    OdpovědětVymazat
  13. milujem ich ♥ hlavne klasický ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. :) To jsem ráda, že článek boduje!

      Vymazat
  15. Taky ho mám ráda, taková trochu zdravější volba mlsání :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,máš moc pěkný blog,dáme follower za follower prosím? :) Pokud ano,přidej se mezi mé followers a napiš mi to na blog :).Děkují ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Kde si je koupila,dají se sehnat normálně v obcodě nebo jen v lékarně? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z lékarny, ale dají se sehnat i běžně v obchodě. :-)

      Vymazat
  18. podle mě nejlepší brusinka a jahoda :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brusinku mám zrovna v puse a dobrý! :-D

      Vymazat
  19. Stádo na hlavu padlých puberťaček ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D co dokáže jeden článek o ničem :D

      Vymazat
    2. Tohle stádo se na rozdíl od tebe umí podepsat. ;)

      Vymazat
  20. V dětství jsem je měla ráda, díky za připomenutí.)

    OdpovědětVymazat
  21. Tyjo skořice a jablko to neznám!! Je to dobrý?? :o :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, je dobré si k tomu přečíst i dávkování. Například Glukopur se dá jednoduše připravit jako nápoj. Posiluje organismus, pomáhá při nechutenství, které provází některá onemocnění atd. Víc si můžeš přečíst třeba na tomto webu http://www.glukopur.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: