JANUARY (random)

čtvrtek, ledna 31, 2013

CO SE DĚLO V LEDNU?
NEW IN: Dvě nové límečkové košile.
Oblíbený příspěvek s náramky. +Chystám GA.
I LOVE THIS PHOTO!
Zkoušeli jsme s J novou odrazovou desku, kterou jsem dostala k svátku.
Plno učení, ale stejně v sešitě zbylo trošku místa na malého mopsíka.
Sobotní randění s Elzou.
Riflová košile v akci aneb ve škole se nemusíme jen učit.
S Žeryčkem jsme připravili překvapení pro mamku na Valentýna.
Zímní reklama na boty Deichmann.

Musela jsem plnit svoji občanskou povinnost.
Posunula jsem si hranici bolesti ještě dál, díky těmto botám, ale na příští ples jdu v balerínách.
S Lenny jsme dostaly dvojku z pololetky z francouzštiny a zažily jsme pocit překvapení, jako nikdy jindy.
Druhá košile v akci a nový trik s bleskem, který musím dopilovat.

Přidala jsem jen minimální počet fotek nafocených tento měsíc. Dělo se toho mnohem víc. ..Poprvé jsem řídila auto na delší trase. Oslavila jsem svůj svátek. Byla jsem nachlazená. Založila jsem si profil na ask.fm. Moderovala jsem ples. Dostala jsem nabídku nafotit tablo. Začala jsem poslouchat Susan Boyle. Spolupracovala jsem s firmou parfums.cz a vasecocky.cz. Vybojovala jsem si dvojky na vysvědčení atd. atd. A už teď se těším na nadcházející měsíc, protože mám slíbený nový objektiv, založím si internetové bankovnictví, prožiji krásného Valentýna s přítelem, popřeji taťkovi k narozeninám a určitě ještě spoustu dalších skvělých věcí. No a Vy pokud budete chtít, všechno uvidíte tady na blogu.

You Might Also Like

50 your comments

  1. Ty lodičky mám taky! :) Měla jsem je na svym maturáku a v pohodě celej večer, nebo aspoň tak se to zdálo mě..:D Nevim jak moje chůze ve dvě ráno působila na ostatní.
    A kde pořád bereše ty super ostnatný náramky? :) Já chci taky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já dám jeden do GA, takže si můžeš aspoň zasoutěžit! ;-) ..Jinak já v nich nemůžu vydržet ani 5 minut ! :-O

      Vymazat
  2. Krásne košele :) Prajem ti Diuška nech sa takto darí aj naďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi moc hodná! :-) To stejně přeji i já Tobě! :-*

      Vymazat
  3. Krásné fotky a vyřiď Lenny že je opravdu překrásná ! :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ta retuš! :-DDDDDD

      Vymazat
    2. :DDD Aha , tak jí to neříkej :D
      Ty jsi taky krásná ! :D :) Ale to už retuší není ! :D :)

      Vymazat
    3. :-D no to je taky retuší, neboj! :-D ..Ale dělám si srandu, Lenny je nejhezčí! :-*

      Vymazat
  4. krásné shrnutí ledna :)ta poslední je kouzelná :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem tu nejakou dobu nebyla a musim rict,ze me to mrzi,tolik jsi toho stihla a tolik pekneho te ceka,musim si na tebe najit cas.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, příjemné! Lenny je moc fotogenická! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Rifľová košielka a boty ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Tá rifľová košeľa :) Závidím, veľmi sa mi páči tá fotka so psíkom :) A tie topánky -sú božské :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj psík miláček! :-) Děkuji moc za krásný komentář! :-)

      Vymazat
  9. 3.fotka je vážně krásná :))
    a Karel...když vidim ten obrázek,je mi úplně ouzko :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, je to taková srdcovka :-).. Jinak to mně taky!

      Vymazat
  10. Taky jsem měla 2 z pololetky z frániny. :)) :D A těším se na další outfit post s tou bílou košilí. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se Ti můj sběr fotek líbí! :-)

      Vymazat
  12. Hezkej random! Jo a pořád čekám na toho mopsíka :-P :-)

    M. (jistě, že Ti budu vše "mile" kritizovat i příští měsic ;-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nevím, jestli se dočkáš! :-D

      Vymazat
    2. :-D ale já vím, že ty si ráda pohneš!

      M.

      Vymazat
  13. ta džínová košile je nádherná :) skvělé fotky :)


    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.

    OdpovědětVymazat
  14. skvelé fotky, tie topánky sú krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super fotky,teĎ neustále letí cvočky,košile,hroty,náramky s lebkami a hroty :D!
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla náramek s lebkama! :-D

      Vymazat
  16. ten limec u bile kosile je krasne! :)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  17. Ty lodičky jsou nádherné a stejně tak i obě košile. :) Jinak do botek zkus gelové polštářky od Scholla, uleví alespoň trochu nožkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkusím! :) Díky za tip!

      Vymazat
  18. Ty boty z Deichmannu máš jak dlouho? Někdy teď nebo už dýl? Jsou prostě úžasné :) Nechtějí se mi prohlížet stránky :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: