MY FAVORITE BRACELETS

středa, ledna 23, 2013

ZDRAVÍM VŠECHNY SVÉ DRAHÉ A MILOVANÉ ČTENÁŘE
Dneska jsem byla sama sebou překvapená, protože jsem se dozvěděla, že jsem pololetní práci z francouzštiny napsala na dvojku. Čekala jsem tak za čtyři. Psali jsme i čtvrletku z matiky a snad budu i zítra s výsledkem příjemně překvapená. Dělala jsem si nedávno pořádek ve všech špercích a doplňcích a udělala jsem takový malý výběr mých neoblíbenějších náramků na ruku. Máte svoje více a méně oblíbené doplňky? Já mám třeba období, kdy nosím pořád dokola jednu kombinaci a jsem spokojená. Podívejte se, co u mě frčí za náramky zrovna teď.

 + Otázka na závěr - Chtěli byste si zasoutěžit v GIVEAWAY o zlatý náramek s hroty? 

You Might Also Like

64 your comments

  1. áno určite chceli! nikde neviem taký ohnať ;D
    úžasné sú!

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  2. giveaway o náramek s hroty by byla skvělá,
    zbožňuju tyhle náramky s hroty a perličky jsou praktické, hodí se téměř ke všemu)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten stříbrný, co jsi vyhrála v giveaeay je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) taky se mi moc líbí a mám z něj velkou radost! :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji, jsem ráda, že se líbí! :)

      Vymazat
  5. Jsou moc pěkný!:)
    Mě by se giveaway určitě líbila, už dlouho po takovém toužím.:) Ale stejně bych ho asi nevyhrála.:D

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne naramky :) urcite bych privitala takovou giveaway :))
    Inhotblog.blogspot.cz
    Kkiss

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne náramky :) A giveaway by bola super :)

    OdpovědětVymazat
  8. teda, krásné náramky! a zasoutěžit si samozřejmě chceme! :-)
    A Dianko, pojď si zasoutěžit o peříčkové náušnice ke mně http://fashiondiarybytereza.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. mám také ty svoje oblíbené a pořád je kombinuju :))a ano samozřejmě chceme!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já ji asi pravděpodobně udělám. :)

      Vymazat
  10. s hroty bych si moc přála ! :) Krásné kousky, každý je uplně něčím jiným moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) přesně tak, každý je jiný. :-)

      Vymazat
  11. krásné náramky!<3 A určitě bych chtěla!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásny blog ! Prosím follow ! http://thenadush.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. My píšeme čtvrletku z matiky zítra, vůbec se netěším :((
    Jinak super náramky Dio :))

    OdpovědětVymazat
  14. všetky sú krásne :) a určite by giveaway bola super! :)

    OdpovědětVymazat
  15. zrovna jsem si řikala, kde sehnat tak super náramek jako je ten zlatý! a ty ho nabízíš do giveaway? Uuu no jasně že chtěli'

    OdpovědětVymazat
  16. ty s hroty a ten perličkový se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  17. hezka zbirka :)

    she was never before more independent Beauty Blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  18. Perly som vždy zbožňovala. Já krásny ten posledný ♥

    OdpovědětVymazat
  19. určite chcem! :)) a zbierka je super:)


    http://thebestmakeupissmile.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Ten perličkový je super <3 Ostny moc nemusím, ale ten zlatý je pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  21. taky mám období, kdy nosím pořád to samé dokola :D strašně se mi líbí ty náramky s hroty, giveaway by byla super ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Ooooo ty jsou moc krásné! :) já náramky nosím jen vyjímečně, většinou jsou mi velké, ale ten zlatý!!! ten je prostě dokonalý :)

    Btw ráda bych tě pozvala na svůj první giveaway, tak kdyžtak mrkni
    http://radkavackova.blogspot.cz/2013/01/prvni-jubilejni-giveaway.html

    R.

    OdpovědětVymazat
  23. jejo..ja som teraz objednavala do giveaway ten ostnikovy 3 radovy :) ale strieborny :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jsou parádní :). O nějaký takový náramek bych soutěžila moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  25. Já moc náramky nenosím, protože jich jednak moc nemám a druhak je neumim kombinovat :D ten zlaťák je moc pěknej, zájem by byl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že se líbí ten zlatý, když bude právě o něj soutěž! :-)

      Vymazat
  26. Obdivuhodné kousky! Strašně se mi líbí náramek na druhé a páté fotce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že sis našla své oblíbence! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: