SATURDAY NIGHT IS OVER

neděle, ledna 27, 2013

PŘEJI KRÁSNÉ NEDĚLNÍ POLEDNE  
Je čas se převlíct z pyžama, uklidit si bordel v pokoji a podívat se na bakaláře, jestli nám třeba ve škole neodpadlo celý pondělí. (Už jsem se dívala a nic, achjo) Už dvě soboty po sobě trávím s kamarádkou Elenkou, kterou už jste mohli vidět třeba TADY. Minulou sobotu jsme byli ještě společně s přítelem posedět v hospodě. Elča si dala vínko, přítel pivo a já jsem se ohřívala u ovocného čaje. Dlouho jsem se s Elou neviděly, takže nám jedna sobota nestačila. Proto jsem včera El vyzvedla, jely jsme nakoupit, zavést mého nemocného přítele k volbám a pak jsme zašly fandit na turnaj ve fotbale. Pak jsme se přesunuly do cukrárny a daly si pistácie a horké maliny. Příští sobotu už El přijede přítel z Německa a asi se neuvidíme, kdo ví co bude příští víkend. 



A jaký byl Váš víkend?

You Might Also Like

52 your comments

  1. Tak to jsi měla určitě pěknou sobotu. :)) A pěkně fotíš, Dio. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása ! Super fotky ! Ach jak já chci zrcadlovku :D ...

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci zase novej obal na zrcadlovku !:-D

      Vymazat
  3. krásné fotky :) jaký máš objektiv? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Drsnýý, ty ořechy maj u vás v cukrárně jo? :D Tak budu muset zajít, až někdy přijedu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jo, to tam mají nově, ale jako nebyly ty pistácie vůbec dobrý!

      Vymazat
  5. uf parádna sobota moja u babičky na dedinke :D
    krásne fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. takéto víkendy by som brala :) ja som celý víkend presedela doma -_- btw, strašne pekné fotky ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak když je venku zima, je někdy lepší bejt doma v teple s pěkným filmem! :-)
      BTW. děkuji moc! :):)

      Vymazat
  7. Krásné fotky!
    Moc se mi líbí vaše boty ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelé fotky :) Tá prvá je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky! Ty černý botky mám taky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to ale pěkný botky, co?! :D

      Vymazat
  10. Tak to zní jako supr holčičí víkend :)

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Děkuji moc, těší mě, že se líbí! :-)

      Vymazat
  12. krásné fotky, moc Vám to oběma sluší, taky bych brala takovouhle sobotu s kamarádkou)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Určitě si takovou brzy uděláš! :-)

      Vymazat
  13. Parádní fotky :)
    Vidím že deichmann má teď povedené kousky, že? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne fotecky :)))

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji, jsem ráda, že se i jen takové momentky líbí! :-)

      Vymazat
  15. já byla včera na dnu otevřených dveří na jedné střední, kam si budu podávat přihlášku a to mi zabralo celou sobotu :-D

    OdpovědětVymazat
  16. můj víkend sál za prd :D máte s Elou krásně sladěné boty,taky si podobné budu muset pořídit :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jojo, musely jsme se stejně obout, abychom ladily! :-D

      Vymazat
  17. Krásné fotky :))

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezké fotky, sluší ti to krásko :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi hrozně miloučká :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: