SILVER SNOW (outfit)

úterý, ledna 15, 2013

AHOJ VŠICHNI, VÍTÁM VÁS U DNEŠNÍHO ČLÁNKU! 
Jak jste se dnes měli? Já už sice nemarodím, ale do školy jsem šla totálně nepřipravená a nenaučená, takže jsem si akorát zhoršila průměr. Do zpěvu jsem odpoledne nešla, protože mě ještě pořád pobolívá v krku. Radši jsem se nechala mile překvapit návštěvou přítele, který mě obdaroval růží a a belgickou čokoládkou. Děkuji! ♥ Dneska byla Lenny tak moc hodná a o volné hodině ve škole mě v rychlosti vyfotila. Děkuji! V tomto outfitové příspěvku uvidíte v akci můj nový svetr z C&A a krásné náušnice, které jsem dostala od Lenny k svátku.


[kalhoty, svetr - C&A, košile - Takko, boty - Deichmann, náramek - místní obchod, náušnice- dárek]


kkk

You Might Also Like

47 your comments

  1. super outfit :) doplnky dokonalé

    OdpovědětVymazat
  2. náušnice sú fakt fakt super!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetr je hezkej :) Ale asi nebude moc teplej, když pod nim prosvítá ta košile, co? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je moc příjemnej, ale jsou v něm velký očka, tak je tenkej

      Vymazat
  4. Super svetřík, sekne ti to Dio! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Svetr je opravdu pěknej, takovej netradiční :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podobný jsem chtěla ! :) Jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný svetr, chci ten náramek <33

    OdpovědětVymazat
  8. poslední fotka je dokonalá!! Moc Ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  9. božský svetr <3 moc ti slušíí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Svetr je krásný, modoru tu já můžu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. parádne prekvápko si mala! :))
    parádny sveter aj všetko ostatné, ten náramok, ty ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zejo, nejlepsi! :-)
      DĚKUJI MOC, JSI NEJHODNĚJŠÍ!

      Vymazat
  12. týjo, ten svetr je parádní!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování. Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika). Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:) Přeji hezký den, JK :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, už tam běžím! :-)

      Vymazat
  14. po tom naramku tak straaaaaaasne moc touzim! <33

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké! Hlavně svetřík!! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: