SOUTĚŽIT SE VYPLATÍ

čtvrtek, ledna 17, 2013

AHOJ SLUNÍČKA 
Po příchodu domů ze školy mě překvapily hned dvě obálky. Ve velké obálce se skrývala výhra od Silvie a to tričko s potiskem, který ona sama vytvořila a tomu mi přidala ještě milé drobnosti, z kterých mám taky velkou radost. No v menší obálce od Alex jsem našla krásný náramek, který jsem si hned oblíbila. No a taky lak na nehty v krásném růžovém odstínu, který jsem hned musela vyzkoušet a musím říct, že na nehtech vypadá skvěle. Holky, oběma Vám ještě jednou děkuji! A Vám ostatním jen vzkážu, že soutěžit se vyplatí! =)
 Takže když příští týden spustím novou giveaway, tak se nezapomeňte zapojit! 


You Might Also Like

71 your comments

  1. páni ty máš ale štěstí :O ale moc krásné výhry :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo vždycky mě výhra neskutečně moc potěší! :-)

      Vymazat
  2. jééé :) moc krásný výhry :)

    OdpovědětVymazat
  3. jůů, to je krásná výhra..:) ano, musím také potvrdit, že soutěžit se vyplatí, už jsem vyhrála 3 giveaways.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výhry !! Já mám dnes také příspěvek o vyhrané giveaway ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. super výhry! ;)
    u alex som vyhrala aj ja len ten druhý náramok :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, tak to taky gratuluji! :)

      Vymazat
  6. jé, to je krásný :) Silvie je moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. pááni :) a já prostě na ty soutěže štěstí nemám :/ Snad se někdy poštěstí.. A tobě moc moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  8. jsem ráda, že se líbí :-P a doufám, že někdy uvidíme na Tobě :-*

    OdpovědětVymazat
  9. já se zúčastním každé co vidím, ale nikdy nic nevyhraju, ale ty pokaždý! Máš nějakou protekci?:D a gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D prej pokaždý, to vůbec ne! :)

      Vymazat
  10. Wau super! :) Závist,ale ta dobrá!
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou překrásné výhry :) Moc gratuluju :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc moc, jsi strašně přejícná! :)

      Vymazat
  12. škoda že ja som ešte nič nevyhrala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Také šťastie. Kedy už príde rad aj na mňa ?! : D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už brzo určitě, můžeš to zkusit v GA, kterou budu pořádat už brzo! :)

      Vymazat
  14. gratulujem ku krásnym výhram...ja som ešte nič nevyhrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc, já jsem taky dlouhou dobu nic nevyhrála a pak se to najednou sešlo! :-)

      Vymazat
  15. Tričko nemá chybu. Je dokonalé! :)K výhrám gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z něj velkou radost a děkuji Ti moc za milý komentář! :-)

      Vymazat
  16. gratuluju k výhrám, sama vím, jakou mám vždycky radost když náhodou něco vyhraju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) to jsem ráda, že to chápeš! :)

      Vymazat
  17. Juuuuu ! Gratuluji a tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  18. supr darky :)

    independent fashion blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem vždycky hrozně šťastná, když něco vyhraju, tahle výhra je úžasná :)!!

    OdpovědětVymazat
  20. tak to je teda bombove tričko, krásne veci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ho nosit na vyjímečné situace! :-D

      Vymazat
  21. To tričko je neskutečně krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  22. tričko veľmi peknéé:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    nati

    OdpovědětVymazat
  23. Odpovědi
    1. Stalo se hnedka mým oblíbeným! :-)

      Vymazat
  24. Jéé tka to ti závidim já nikdy nic nevyhrála :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě příště vyhraješ! :-)

      Vymazat
  25. gratulujem k výhre moc pekné veci :-))

    OdpovědětVymazat
  26. nádherná výhra! úplně ti závidím :D ten náramek je boží!

    OdpovědětVymazat
  27. to tričko je fakt úžasné!!! a nálepky tiež :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: