SVÁTEČKOVEJ PŘÍSPĚVEK

sobota, ledna 05, 2013

VŠECHNY VÁS MOC PĚKNĚ ZDRAVÍM U SVÁTEČNÍHO PŘÍSPĚVKU
Ještě před pár hodinami jsem seděla s Lenny v autě a valily jsme na bazén. Já jsem poprvé řídila úplně sama a měla jsem z toho smrt a Vánoce zároveň. Byla to ale nakonec sranda roku a dojely jsme bez nehod. Na bazénu jsme zjistily, že Češi jsou neochotní zabedněnci a strašně dlouho jsme si nechaly masírovat proudem vody do zad, skoro až do bezvědomí. =D Předtím vším jsme si ale zašli na pohár s horkejma malinama, abychom se posilnily. Takže nejlepší den se svou BFF, mastnejma vlasama a rozteklým make-upem. =D No ale to nebylo jediné slavení mého svátku..

Jsem tak trošku pošuk do oslavování všeho a tak když jsem měla v pátek svátek, tak jsem měla druhé Vánoce. Ráno ve škole mi popřála Lenny a dostala jsem od ní rtěnku v tom nejlepším odstínu od Essence a suprový náušnice, který mi udělaly velkou radost. Takže jsem byla happy už ráno. Popřál mi i dokonce pan učitel z autoškoly, což mě dostalo, to jsem nečekala. Haha!

Po obědě mi popřála mamka a dostala jsem čoko koko. Potom jsem musela na poštu a tam mě překvapil přítel, který mi popřál a dostala jsem od něj krásnou svíčku a vonné tyčinky Cannabis, haha! =D No a taky zákusky, abych se spravila! =D Pak jsem byla na senza procházce, ale o tom udělám samostatný příspěvek. Večer jsem šla k taťkovi, který mi udělala největší radost odrazovou deskou, jupí! Už se strašně moc těším, až ji využiji u focení. Potom jsem dostala i super tričko s dlouhým rukávem (nevím, proč jsem ho nevyfotila - zapomněla jsem) a pestrobarevný kruhový šátek. Taky mi popřála i moje babička, takže čoko koko č.2.  =D

Sama jsem si udělala radost tmavými jeggins z C&A jen za 225,-Kč. Přítelova mamka byla tak moc hodná a dala mi mýdlové růžičky a krásnou velkou svíčku. To jsem teda nečekala. No a nakonec mě přítel pozval na večeři, dali jsme si pizzu s olivama, mňam! To byla nejlepší tečka za celým mým svátečkovým dnem. Achjo, proč máme svátky jen jednou za rok? =D

You Might Also Like

52 your comments

  1. páni ty jsi ale musela bejt hodná ;D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie naúšnice sú bohovské a že, hoď mi jednu bombonieru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už se těším, až je nakombinuju! :-)

      Vymazat
  3. ty si musela teda riadne poslúchať! :)

    OdpovědětVymazat
  4. deň s BFF by sa bodol aj mne, tak v bazéniku mmm :)
    veľmi pekné veci si to dostala :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho s kámoškou udělejte! :-)

      Vymazat
  5. Dodatečně všechno nejlepší :-))
    Byla jsi asi na všechny sakra hodná, co? :-) ještě, že mě čeká za pár dnů slavení narozek :-D dárečky, těšte se :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  6. dostala jsi krásný dárky, musíš být asi strašně moc hodná! :-) A krásně jsi ten svátek oslavila! Dodatečně, vše nej! :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  7. všechno nejlepší i když opožděně:) to já k svátku dostanu možná tak růžičku haha:D

    OdpovědětVymazat
  8. No teda, evidentně sis to zasloužila :)
    Opožděně přeji vše nejlepší !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, děkuji moc za pěkný komentář!

      Vymazat
  9. krásné věci:):P ty naušičky jsou parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY, z náušek mám mega radost! :-)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  11. Dodatočne aj ja sa pridávam všetko najlepšie :)
    Pekné veci si dostala a hlavne tie náušnice.:)

    OdpovědětVymazat
  12. to jsi to tedy krásně oslavila!
    dodatečně všechno nejkrásnější :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, to je jako druhý Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. Všichni jsou na mě tak hodní! O:-)

      Vymazat
  15. Všechno nejlepší drahá!
    Krásné dárečky ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné naušnice, podobné jsem chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  17. Opožděně vše nej :) Odrazovka je super mám ji taky :) Jina naušnice taky bomba !!

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se moc těším, až ji použiju v akci! :-)

      Vymazat
  18. opožděně všechno nejlepší ke svátku! Já jdu na bazén dneska, tak snad se neutopím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že sis užila bazenek!:-)

      Vymazat
  19. tolko krásnych vecí pokope :)

    OdpovědětVymazat
  20. Všetko najlepšie, krásne darčeky :)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jen moc pěkně poděkovat! :-)

      Vymazat
  21. Dodatečně Všechno nejlepší! :) Náušnice jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, náušnice jsou trhák, jak vidím! :-)

      Vymazat
  22. naušnice su paradne a ruz mam aj ja ten isty :)

    OdpovědětVymazat
  23. Náušnice jsem si kupovala na takovou maškarní párty, jen s růžovými ostny, stály asi dvacku v Kiku tak jsem neváhala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super cena, mně se líbí ty černé, hodí se to ke všemu a nevypadá to tak lacině.

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: