VENČENÍ TYGRA

úterý, ledna 08, 2013

Když je venku dostatek bláta na pořádné řádění a silný vítr není jediný živel, který s Vámi jde na na procházku. Je jasné, že to bude bude mít grády. Minulý týden jsme s přítelem šli na vycházku s nejhezčí maminkou Ankou a jejím malým tygrem Matyáškem. (Tak malý človíček a tolik energie! Ani, čím ho krmíš? =D ) Samozřejmě se s námi venčil i Nikonek.  ..Víc takových procházek, prosím 

Balónky hrály na procházce hlavní roli.
(Budoucí) lamač dívčích srdcí. 
Mami, já jsem to neubrzdil. ='(
Měla jsem dvě vteřiny na vyfocení, než Matyášek utekl, ale stihla jsem to. JUCH!
Like a boss.
Na čepici už jsem velkej kluk, tu nosit nebudu.
Chichi. (Nezabíjejte mě)
Pusinkami se nešetřilo, mlask.
Bonusovka s krásnou Ankou. No znáte hezčí maminku (kromě té své =D ) ?


Děkuji za procházku 

You Might Also Like

38 your comments

  1. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí.. jsou to spíš jen takové momentky. :-)

      Vymazat
  2. Povedené fotky, protože to dítě je naprosto úžasný! :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malý děti jsou strašně fotogenický! :-)

      Vymazat
  3. páni no tygřík bude hezkej po mamince;)krásné fotky,nejlepší ta like a boss ta mně fakt pobavila;D

    OdpovědětVymazat
  4. jůj, ten je roztomilý :) holky po něm jednou budou šílet :D

    OdpovědětVymazat
  5. jé to je roztomilý tygřík! :D :)nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. má naprosto božskou ofinu. :DD a ta druhá fotka je půvabná ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted ale nevím kdo ? :-D

      ..jj už jsme i s přítelem říkali, že ta druhá fotka je kouzelná. :-)

      Vymazat
  7. To je krásnýýýý dítě :)) Hrozně roztomilý fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se fotky líbí! :-)

      Vymazat
  8. Obdiv, že si vzala světlý kabát, když venku bylo bláto - co kdyby ji toužil raubíř, co upadl, obejmout?? :D

    OdpovědětVymazat
  9. pěkné fotečky:) Roztomilý chlapeček;)

    OdpovědětVymazat
  10. jak je ten balón větší než ten špunt :D :) roztomilounké!!

    OdpovědětVymazat
  11. Oh gosh, that kiddo is just to cute!
    He has a wonderful family and it's
    a shame I can't read your language..

    xx

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. :-) jsem moc ráda, že se líbí :-)

      Vymazat
  13. úžasné fotky ! tvoj blog sa mi strašne páči ! má takú pozitívnu energiu ! len tak ďalej :)))



    zlrocksisters.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. to je ale fakt určite budúci lámač dievčích sŕdc ;DD očinká
    a jeho mamička je úplne krásna ;)
    super fotky!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: