ANACONDA EYES

neděle, února 17, 2013

KRÁSNOU NEDĚLI VÁM VŠEM! 
Dneškem mi končí můj domácí veget. Zítra povalím do školy, sice mě tam odveze mamka, budu mít berle a ortézu, o velké přestávce budu dostávat injekci do břicha, nevyvinu rychlost větší než 2km/h, ale budu ve škole! =D Nic neumím, takže o to víc se tam těším. No nic, jdu se učit, nebo aspoň dělat, že se učím a Vy si prohlédněte moje hadí očka a dejte vědět v komentářích, co na ně říkáte! =)
Pokud Vás také lákají crazy čočky - Zapojte se do právě probíhající CRAZY LENS - GIVEAWAY!!!


You Might Also Like

46 your comments

  1. Jee vypadáš v těch čočkách skvěle :)) držím ti palce ať to přežiješ :)a jinak mezi námi děvčaty,já se teď taky právě 'učím' :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou vtipný, mám žlutý a štve mě jak to ujíždí, ale jinak to vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nemůžu vydržet, slzím! :-D

      Vymazat
  3. dokonalosť! ;)
    držím zajtra palce v škole :))


    je u mňa GA alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc za super komentář, jako vždy! :-)

      Vymazat
  4. Teda trošku se tě bojím :D Ale vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  5. fantastické :) jinak hodně štěstí, at to ve škole přežiješ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta druhá koláž je dokonalá Diuško!!! WOW

    OdpovědětVymazat
  7. Aaaa! Nedávám tyhle typy čoček. I když je to zajímavé, ne nadarmo se říká, že oko je oknem do duše a jak má někdo změněné oči, nedokážu se na něj dívat a mluvit s ním. Ani pitomé barevné čočky neustávám. Sice je to zajímavé, ale...
    Jinak držím ale palce a chválím vlasy.
    Máme stejnou barvu, kterou nikdy nevím, jak pojmenovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako je to jen recese, třeba na nějakou akci, jinak bych je taky nenosila!:-)

      Vymazat
  8. To je haluz :D Tá druhá fotka je dobrá ;)

    OdpovědětVymazat
  9. wooow <3 jde z tebe strach, diuš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diuš je hnusný slovo, nebo ne? :-D

      Vymazat
  10. obdivuju tě , že si to do těch očí strčíš. mám z toho úplnou hrůzu, kámoška si tím totálně podráždila oči.. never ever.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já se taky obdivuju, nevydržela jsem to ale moc dlouho, bud klidná! :-D

      Vymazat
  11. už jsem je viděla na facebooku, tyhle čočky jsou dokonalýý!
    neboj, ve škole to zvládneš)

    OdpovědětVymazat
  12. tak držím palce ať to zítra ve škole zvládneš :)
    čočky jsou parádní

    OdpovědětVymazat
  13. urob niekedy video návod na tie tvoje vlasy ........ su tak božíííí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ..no to nevím! :-D na lví háro není návod!:-D

      Vymazat
  14. ty fotky jsou úžasný! :-O

    M.

    OdpovědětVymazat
  15. You image is powerful and I love that

    OdpovědětVymazat
  16. ta druhá fotka je strašně mega super! Sleduju!;)
    byla bych ráda kdyby ses podívala na wishlisty a různě, rozjíždím blog http://nicoolk.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělé fotky, ty čočky ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, jsem ráda, že článek měl úspěch! :-)

      Vymazat
  18. je to dokonale strašidelný :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. trochu se v tech barvach ztraci)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na Fb to mám v originálních barvách, takže jsem to teď trošku zahalila! :):P

      Vymazat
  20. lovely portrait! i love the photo effects!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Sweet Instagram widget!

    OdpovědětVymazat
  22. bojim bojim! přídou mi děsně strašidelný :D

    mrkni ke mě: http://triangleworld.blogspot.cz/ (popř. follow) dík :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: