BALEA SHOWER GELS (reviews)

pondělí, února 25, 2013

Ahoj všichni, vítám vás u nového článku.
Možná si říkáte, že plynula už delší doba, co tu nebyla žádná kosmetická recenze. Je to tak, a proto to v tomto článku napravím. Nachystala jsem si totiž příspěvek s kosmetickou recenzí na sprchové gely Balea. Mám jich doma celou sbírku, takže už je co recenzovat. Pokud znáte výrobky od kosmetické značky Balea a chtěli byste zjistit, který ze sprcháčů by Vám byl nejmilejší, je tohle článek přesně pro Vás.

Vyzkoušela jsem všechny tyhle čtyři druhy sprchových gelů, takže podávám hlášení:

KIWI překvapí
Sprchový gel vonící po kiwi asi nezní moc dobře, ale opak je pravdou. Sice jsem si ke kiwi, jako k ovoci, nikdy nepřivoněla a nikdy mi nějak voňavé nepřišlo, ale kiwi sprchový gel voní dokonale. Je to nejsladší vůně, která s sebou nese i dávku svěžesti. Řekla bych, že je to sprcháč vhodný spíš na léto, ale když on tak hezky voní, že ho budete chtít používat celoročně. Nikdy bych do něj neřekla, ale je to fakt omamující vůně. Všem doporučuji!
MOJE HODNOCENÍ:  10/10
KOKOS pohladí
Všichni milovníci kokosu, zbystřete! Tenhle příjemně vonící sprcháč je něco pro Vás. Vůně kokosu určitě neurazí, protože není až tak silná a Vaši pokožku jemně pohladí. Po koupeli se budete cítit pěkně zhýčkaně a  nejlíp uděláte, když si do sady dokoupíte ještě kokosový tělový krém Balea. Potom jednotnou vůni ještě posílíte. Já sama už jsem překokosovaná a dám přednost sladším vůním, ale proti gustu..
MOJE HODNOCENÍ: 6/10 
VIŠEŇ omámí
Když nepočítám kiwi, je tenhle sprcháč můj nejoblíbenější. Silná vůně višně a sladkých makronek je vážně omamující. Takhle kombinace je přesně něco pro mě. Po přivonění ucítíte hlavně silnou vůni višní. Sprchový gel se hodí na všechny roční období, protože sladkosti jsou v kurzu pořád. Pokud máte rádi sladké vůně a hledáte něco nového a netypického je tenhle sprcháč dělaný právě pro Vás. Takže taky moc doporučuji!
MOJE HODNOCENÍ: 9/10
MED zjemní
Jako poslední tady máte sprchový gel s vůni medu a mléka. Tahle kombinace je velmi jemná a příjemná. Snad nikoho nemůže urazit. Vlastně jen toho, kdo vůni medu nesnáší. Mně takhle vůně určitě nevadí, protože po koupeli Vám takhle kombinace pokožku krásně zjemní a pohladí. Zase bych doporučila si dokoupit ještě tělové mléko. Určitě bych ho používala spíše v zimním období, kvůli jeho zjemňujícím účinkům. Já opět ale preferuji výraznější vůni.
MOJE HODNOCENÍ: 7/10


 Našli jste si svého favorita?

You Might Also Like

68 your comments

  1. Dnes jsme je v drogérii očichávala :D PFLEGE DUSCHE mi strašně smrdí!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě kiwi a višeň sprchový gel, asi si je dojdu koupit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že tě z nabídky něco zaujalo! :-)

      Vymazat
  3. Zrovna mám kokosovej! :-) Jiný druh jsem zatím neměla, ale mám v plánu vyzkoušet. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosem nikdy nic nepokazíš! :-D (Hlavně v jídle :-DDD) ..Fakt zkus to kiwi. :-)

      Vymazat
  4. Miluju je, ty jejich vůně...! Řekla bych účinek nic moc, ale pro ty vůně bych si je koupila i kdyby coby...

    OdpovědětVymazat
  5. ten makaronkový mi taky strašně smrdí, já nechápu co všem na tom voní :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Moje oblíbené :) a ty vůně ... mńam :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, nejradši bych ochutnala! :-D

      Vymazat
  7. Balea má skvělé sprcháče za pár peněz :) Momentálně používám jiný, ale ten následující bude určitě od Baley :) A je z čeho vybírat, že? :) Článek se ti povedl, Dianko :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dva gely stejně zrovna máme doma a to ty s vůní višní/makronkami a s mlékem/medem a oba dva voní úžasně. Med už sice nemusím,ten může mamča,dávám přednost novým vůním a kiwi musím vyzkoušet !:)
    Kokos už jsem měla a je to klasika,ale můžeš vyzkoušet i čokoládový,je bezva ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě fakt zkus to kiwi, je to senzační, jako nějaký žvejkačky! :-D
      Čokoládový jsem měla deodorant a je suprovej, určitě zkusím i sprcháč, díky za tip. :-)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Ten je moc fajn, mrkni se po něm. :-)

      Vymazat
  10. balea je nej ♥ a vyzkoušela už jsem takových výrobků od ní :) sprcháče od baley jsou dokonalé, jak vůní, tak designem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký článek :) Baleu mám moc ráda, a sprchové gely od Baley mají u mně v koupelně čestné místo :) Z této čtyřky jsem vyzkoušela kokos a med :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu článku! :-)

      Vymazat
  12. sprcháče od Balei mám ráda, chci vyzkoušet ten kiwi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, fakt doporučuji! :-)

      Vymazat
  13. Balea používám hodně často moc hezky voní :) a nemusím za ně utrácet tolik peněz, protože nejsou tak drahé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, líbí se mi, že je to levná kosmetická značka! :-)

      Vymazat
  14. ten kiwi je úžasný a jak tu holky už zmiňujou... ta višeň mi taky nevoní

    lipsonsale.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiwi to fakt vyhrálo a višeň voní tak silně, že ani nevím, jestli voní! :-D

      Vymazat
  15. ja by som si asi vybrala kiwi, mám rada také svieže ovocné vône. Kokos nemusím, med tiež nie a s višnou nemám nejaké skusenosti :)

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  16. Já měla ještě nějakej dort,třešeň a citrón :D Musím zkusit to Kiwi !
    Super recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to jsem ještě neviděla! :-) Díky za tip a pro kiwi si určo skoč! :-)

      Vymazat
  17. neviem prečo si kokosáčovi dala len 6 bodov a medu 7 a višni 9 ale nič to... kokos naj :)**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nééé, mám ráda všechny, ale chtěla jsem to nějak bodově odlišit! :-) Jsem spokojená s každým z nich. :-)

      Vymazat
  18. Favoritů mám několik :) Ale teď v zimě se mi moc líbí čokoládový Sweet Wonderland z řady Balea Young :)

    OdpovědětVymazat
  19. výrobky od Baley miluju:)) za málo peněz hodně muziky ;) zrovna dneska jsem si koupila kokosový šampon na vlasy, tak uvidíme, jaký bude:)) četla jsem na něj zatím samé fajn recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, souhlasím! :-) ..Já mám ráda i deodoranty, krásně voní. :-)

      Vymazat
  20. Baleu uplně miluju! A nejvíc kokos :X :D Vidím,že se moc nezamluvil u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale joo, jen jsem už prostě překokosovaná! :-DD

      Vymazat
  21. Mě se líbí jak je to barevný :D...Baleu mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám doma z té samé kolekce, jak jsou tyto sprcháče, tělové mléko meloun, úplně ho miluju a ještě jsem přemýšlela aj o tom kiwi a kokosu, protože všechny 3 voněly krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to zase neznám já, díky za tip! :-)

      Vymazat
  23. to kiwi musi byt užasne :) hned si pre nejake pojdem :) najradšje by som zobrala všetko od baley, tak krásne všetko vonia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem inspirovala. :-)

      Vymazat
  24. Tak zainvestuju do Kiwi. Miluju svěží sprcháče a od Baley jsem měla melounový a byla jsem s ním moc spokojená :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JOJO, je to levná záležitost! :-)

      Vymazat
  25. ten višňový mám teď, krásně voní!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Višňový mám také, ale ještě víc mi voní čokoláda s fíky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Ten je ještě lepší, to máš pravdu!
      Mám takový deodorant! ;-)

      Vymazat
  27. pekny clanok :)
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  28. Zrovna včera jsem si koupila ten s medem, hezky mi voněl, ale to i kokos a kiwi. Višeň na mě byla moc...

    http://neposedarium.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vlastně ráda všechny! :-D

      Vymazat
  29. Dio, musím souhlasit. I pro mě je Višeň úplně nejlepší, krásně voní! Koupila jsem si k němu i tělové mléko pro jistotu a pořád ho očichávám:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že souhlašíš! :-)

      Vymazat
  30. super recenzia :-) ja som si chcela kúpiť kedysi kiwi ale mama povedala že ten nie tak som kúpila iný ten tu nemáš zrecenzovaný :) už ale neviem ktorý :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to nevadí, že nevíš! Určo byl taky super. :-)

      Vymazat
  31. Jé, to je moc pěkná recenze. :)
    Kiwi mám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  32. děkuju za komentář, taky tě sleduju:))kiwi mám a uplně ho zbožnuju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsem ráda, že se někdo najde, kdo se mnou souhlasí!
      A děkuji! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: