CRAZY MARTINA (interviews)

pátek, února 15, 2013

Je pátek, blázni mají svátek, a proto Vám nabídnu bláznivý rozhovor s Martinkou!!!
Martinku z blogu theblondieverse nemusím snad ani představovat, protože jí každý znáte. Marťa je blonďatá vysokoškolačka od rány, která se netrápí se spisovnou češtinou, nebojí se sprostých slov a její blogový vesmír je tím známý. Pořádně jsem M vyzpovídala a Vy si to teď můžete všechno přečíst. Néé všechny otázky jsou podány klasickou formou, takže jsem zvědavá, jestli se Vám tenhle článek bude líbit. Určitě dejte vědět v komentářích. No ale teď už přeji pěkné počteni! (Třeba se i zasmějete) 

RANDOM
Náhodné otázky:

1. 3 nejhorší holčičí a klučičí jména?
Nechci se nikoho dotknout, ale vždy mě spolehlivě pobaví jména jako Ambrož, Adolf, Vendelín a dívčí Sáva, Hildegarda, Blažena... Hahah!
2. Tvoje dva verše na Miloše Zemana?
Jde to s námi z kopce
když jsou lidi ovce.
3. Jaký byl tvůj poslední přeřek?
Uff, těžko říct. Já ty svý přeřeky radši hned zapomínám.
4. Co Tě na blogu nejvíc vysírá?
Řekla bych, že anonymní nadávky, ale jsem kliďas, a tak mě nic nedokáže zcela vy... no jak říkáš.
5. Motto podle které ho řídíš?
Carpe diem. 
6. Největší protivnost dne?
Studený záchodový prkýnko, to dokáže člověku zkazit náladu. Od té doby co máme vyhřívané jsou však všechny mé splíny v hajzlu.


ASOCIACE
Co tě napadne první při slovech:

1. follower - můj věrný špehovatel
2. anonymní komentář - určitě zase nějaký rypák
3. Dia z Handbagforladies - vůbec tu holku neznám
4. ústřice - modrá ústřice
5. totální výprodeje - rvačka o mlíko za 9,90 v kauflandu
6. Pavlína Jágrová - kožich


ANO nebo NE
Odpovědi ve formně ano/ne:

1. Chodila bys někdy s asiatem? ne
2. Máš víc jak 30 párů bot? ano
3. Chtěla bych vrátit čas? ne
4. Nesnáším nějakou blogerku? ne
5. Rozbrečel Tě někdy negativní komentář? ne =D
6. Souhlasíš s amnestií? ne, ne a ne!


VÝBĚR
Vždy vyber jen jednu možnost:

1. randomy X outfity - outfity
2. in love X single - single
3. komedie X horory - komedie
4. ples X grilovačka - grilovačka
5. Mr. Bean X klaun Krusty - mr. bean
6. cholerik X flegmatik - cholerik



OTÁZKY PRO MĚ
Vymysli 6 otázek pro mě:

1. Když vezmeme v úvahu, že je Země kulatá a Bůh nekonečný, kolik máš chlupů na palci pravé nohy?
Nenuť mě to prosím počítat, pravou nohu mám v ortéze a na palec si nevidím! =D
2. Kdyby ses musela navždy vzdát jedné části těla, která by to byla?
O tom nechci ani přemýšlet!  =O (Asi pravá ruka)
3. Musíš si vybrat jedno jediné jídlo, které budeš jíst dalších 30 dní. Jaké to bude?
Grilovaný hermelín.
4. Co se ti jako první vybaví při slově "prd"?
Jejda, to je divný, mně se asi vůbec nic nevybaví. =D (Možná jen vzduch)
5. Jak velký je vesmír?
Je velký jak jen velký si ho dovedeš představit.
6. Jakou nejtrapnější otázku ti kdo kdy položil?
Byla to asi otázka typu ,,K čemu je blog dobrý?" 


Moc díky M, že se Ti chtělo se mnou vytvořit tenhle crazy rozhovor. Držím Ti v blogování nadále palce, buď taková jaká jsi pořád dál. Fandím Ti! Doufám, že se Vám článek líbil. Mějte se fanfárově! 
+ Nezapomeňte se zapojit do GIVEAWAY O CRAZY ČOČKY! 


You Might Also Like

94 your comments

  1. Líbil, vtipné. Hned se kouknu na její blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda! :-) ..Jojo určitě mrkni ;-)

      Vymazat
  2. hele hele! představila jsi mě jako sprostého hajzla, to si vyprošuji :DD <3

    OdpovědětVymazat
  3. Týýjo! Tenhle rozhovor mě hrozně bavil, měla bys jich dělat víc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, budu rozhovorovat častěji! :-)

      Vymazat
  4. obvykle mě rozhovory nebaví, ale tenhle crazy rozhovor je skvělý a nejlepší co jsem kdy četla a nejen proto, že je Martinka má oblíbená blogerka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je pro mě pocta! :-) Vymýšlela jsem ho docela snadno a rychle! :-) ..

      Vymazat
  5. Dia z Handbagforladies- vůbec tu holku neznám. To mě naprosto zabilo! :D :D :D Úžasný rozhovor. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Martinku mám moc ráda. Je to skvělá blogerka :)
    A rozhovor byl asi zatím nejlepší, co jsem kdy četla ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to takhle vidíš! ;-)

      Vymazat
  7. sa mi veľmi páči tento tip rozhovoru! viac, viac , viac!!! :)♥
    marťa je najlepšia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho tu žádný rozhovor nebyl, to je pravda! Tak já je budu dělat častěji! :-)

      Vymazat
  8. Super rozhovor! Líbilo se mi, že byl podán trošku jinou formou, než jsem zvyklá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to zase něco jiného :-)

      Vymazat
  9. moc dobrý rozhovor!vtipný,rychlý a hlavně jiný než na většině blogů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, přesně tak to bylo myšleno, tak jsem ráda, že to vyšlo! :-)

      Vymazat
  10. Ten rozhovor je super, docela jsem se pobavila :D A slečna je moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To jsem ráda, že Tě to trošku pobavilo! :-)

      Vymazat
  11. krásný rozhovor :) pobavil a nadchnul =)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to vtipné a veselé :) Skvelý rozhovor , Martinkin blog mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dia z Handbagforladies - vůbec tu holku neznám :D.. super!

    OdpovědětVymazat
  14. Martina je skvělá, vtipná a krásná :))
    Jen taková poznámka, Sáva není holčičí jméno ;)

    OdpovědětVymazat
  15. martinka vie vymýšlať fakt originálne otázky,to musíme uznať :D ale to s diou z handbagforladies :DD

    OdpovědětVymazat
  16. úžasný :D opravdu skvělej rozhovor, Marťa je skvělá a ty si vymyslela parádní otázky :)

    OdpovědětVymazat
  17. dokonalé! Matin štýl je jedinečný :D skvelý rozhovor:)
    http://www.charmingdragonfly.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rády, že se rozhovor líbí! :-)

      Vymazat
  18. Rozhovor parádní, některé odpovědi mě i pobavily. ;-)
    Jinak nechci nějak rejpat, ale mám dojem, že Sáva je mužské jméno. ;-) (viz.první otázka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jo Pájo, už se tady k té Sávě někdo vyjadřoval, je to tak zapeklitý jméno! :-D

      Vymazat
    2. Ale dřív jsem taky měla dilema, než jsem se konečně dozvěděla pravdu! :-D

      Vymazat
    3. Podle mě je Sáva ženský jméno :D Ale je hrozný :)

      Vymazat
    4. Jako já ani radši nechci vědět, čí je to jméno! :-D..Znala jsem jednu fenku, co se jmenovala Sáva, o to je to divnější! :-D

      Vymazat
  19. rozhovor v tvojom podani sa mi velmi pacil.. normalne by som sa ti rada nechala vyspovedat :D ak by si samozrejme mala zaujem :) Martinu poznam a jej blog sledujem uz vcelku dlho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych dala vědět, až bude další rozhovor! :-)

      Vymazat
  20. krásný článek:)) moc hezký rozhovor;)

    OdpovědětVymazat
  21. najlepši rozhovor aký som kedy čítala :)mala by si ich robiť častejšie :D

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je hodně dobré! Místama mě to fakt pobavilo :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nedávno jsem si říkala: "Dia dlouho neměla na blogu rozhovor!" a on tu teď je, skvělý, vtipný :) Palec nahoru!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Luci! Jsem fakt ráda a máš pravdu, už to fakt rozhovor chtělo! :)

      Vymazat
  24. tento rozhovor bol skvelý!! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělý rozhovor, Martinky blog čtu už delší dobu, ještě když byla na staré adrese na blogspotu a její články mě vždycky pobaví !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, plně s tebou souhlasím! :)

      Vymazat
  26. Nejlepší rozhovor, který za poslední dobu četla :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ona je tak zlatá! Skvělý rozhovor.♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  28. nadherny destnicek :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  29. zaujímavé fotky :3

    nattsadventures.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Dio a k čemu je dobré mít blog? :( Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - Tvůj koníček
      - pro zábavu
      - trávení volného času na netu
      - zjistíš nové trendy
      - přečteš si kosmetickou recenzi
      - najdeš nové přátele
      - sdílíš své fotky
      - necháš se inspirovat
      - můžeš něco vyhrát
      - využiješ svoji fantazii
      - vyměníš si názory
      - najdeš různé typy
      - ...
      - ...

      Vymazat
  31. suprový rozhovor, velmi orignální! tip top! 1* :)

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc M, jsem ráda, že se líbí i pánské části! :-)

      Vymazat
  32. Super interview :) hned idem kuknúť jej blog :)

    OdpovědětVymazat
  33. skvelý rozhovor, je to zaujímavý a originálny štýl takto :)

    OdpovědětVymazat
  34. Perfektní rozhovor. Snad první na blogu, který jsem přečetla od začátku do konce bez přestávky.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  35. supr otázky, hodně mě to pobavilo :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, byl to účel a povedlo se to! :-) chichi!

      Vymazat
  36. Skvělý rozhovor, pobavila jsem se.:-D Marťa je skvělá, mám ji ráda.:-)

    OdpovědětVymazat
  37. bože, ona je super, milujem jej zmysel pre humor a štýl :)
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  38. To je super!Hah,to mě pobavilo,mě by ani nenapadlo udělat rozhovor v tomhle smyslu :DSuper,super!

    OdpovědětVymazat
  39. Úžasný rozhovor! :D :) Ona je prostě skvělá :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: