DÁREK PRO TAŤKU

pondělí, února 11, 2013

PĚKNÉ PONDĚLÍ VŠEM MÝM NEJHODNĚJŠÍM ČTENÁŘŮM!
Přesně dnes slaví můj taťka 51. narozeniny!
Tak jsem moc ráda, že už jsem z nemocnice doma a můžu mu popřát osobně. Přijela jsem dokonce už včera, ale měla jsem odpočinkový den, takže jsem jen jedla, ležela v posteli, přijímala návštěvy, koukala na TV a na net jsem se ani nedostala. Do školy se taky ještě nechystám, protože pořád dostávám injekce do břicha a zítra jedu zase do nemocnice. Koleno po operaci už vypadá mnohem líp, pořád ho leduji a příští pondělí nejspíš půjdu na vytahování stehů a pak už i do školy. No a teď už konečně k dárku co mám pro taťku...

Každý rok je těžší a těžší vybrat originální dárek a neopakovat se. Můj taťka pracuje roky jako vodohospodář. Voda je jeho prací, ale i koníčkem. Dodržuje zdravý živ. styl a denně vypije okolo 2l čisté vody a tak doufám, že mu Bobble láhev, kterou jsem mu pořídila, udělá radost. Jedná se o přenosnou filtrační láhev, která je šetrná k živ. prostředí. Filtr v láhvi obsahuje aktivní uhlík, který na sebe váže nečistoty, chemikálie a chlór obsažený ve vodě. Takže se do vašeho těla dostává voda mnohem zdravější a čistší. Láhev se dá pořídit za 299Kč,- a s poštovným a balným se v pohodě vlezete do 450Kč,-. No a životnost láhve je cca dva měsíce, než je zase potřeba filtr vyměnit. Dnes odpoledne dárek taťkovi předám a doufám, že ho tím překvapím a udělám mu tím radost.
Máte zkušenosti s Bobble láhví? / Myslíte, že je to vhodný dárek? / Čím byste obdarovali taťku Vy? 

You Might Also Like

51 your comments

  1. Bubble láhev je nejlepší, už jí používám hrozně dlouho a nedám na ní dopustit. Dokonce si jí postupně kupují všichni moji spolužáci. :D Taťka bude mít určitě radost až jí vyzkouší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsem ráda, že někdo odepisuje kladný komentář! :-) ASPOŇ VÍM, ŽE NĚKOMU SE LÁHEV LÍBÍ! :)..Tak snad i taťkovi! :)

      Vymazat
  2. Já nikdy netuším, co tátovi dát. Takže končím u kafe, sice nějakého drahého, ale stále je to jen nudné kafe. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kafe jsem mu já třeba ještě nikdy nedala, protože ani nevím jaký druh kávy pije! :D

      Vymazat
    2. chlapi maji radi hracicky, neco na zahradu, do dilny (bryle na praci, vrtak do vrtacky) ;)
      Popr sport - dres!

      Vymazat
  3. To vypadá skvěle! můj táta by to sice neocenil ale ten není přes vodu takže tvůj bude určitě mít radost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no uvidím, jaké bude jeho reakce! :)

      Vymazat
  4. túto fľašu poznám (má ju moja sestre už rok niečo) a videla som ju aj v dm aj v nay :D ale super darček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nats, už odepisuju na otázky :-* ..a děkuji moc za komentář! :)

      Vymazat
  5. Určitě je to skvělý dárek! Zkušenosti bohužel nemám :(
    Já se letos nechám asi nafotit a dám to tat'kovi do ráměčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě třeba nenapadlo, dík za tip! :)

      Vymazat
  6. podľa mňa je to super darček! :) ten moj chce len drogeriu už je to stereotypné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že si to myslíš! :) ..Jinak drogerie je základ! ;-)

      Vymazat
  7. Dobrý nápad, nemám ráda takové ty dárky, které můžeš koupit komukoli. Lepší jsou přesně pro toho určitého člověka :) Můj taťka by tohle asi moc neocenil :D Dala jsem mu DVD s nejlepšíma klipama od Metallicy, nějaký pravý zelený čaj z vietnamských plantáží, na to on si potrpí :D Takové malé baličky solí do koupele od Balei, všechny druhy co jsou a nějaké drahé cigarety :D Nicméně ta lahev vypadá moc dobře, nejdřív mi připadala jak ta od Soda stream :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha tohle DVD by zase neocenil můj taťka :D .. Je super, že přesně víš, co koupit! :)

      Vymazat
  8. Ahoj, u mě proběhlo přelínání na nový blog a jelikož patříš mezi lidi co mě sledují, doufám že v tom budeš chtít pokračovat.) Abych ulehčila zmatené hledání, tady je adresa na nový. dorkasebkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Super nápad, taťka bude mít určitě radost:)

    OdpovědětVymazat
  10. já myslím, že je to skvělý originální dárek!

    OdpovědětVymazat
  11. Ten se má! Moc krásný dárek si vybrala. :)
    Moji rodiče mají letos oba 40. Ke kulatinám jim nejspíš koupím nějaký pěkný prodloužený víkend na netu. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Určite sa veľmi poteší :) Skvelý darček :)

    OdpovědětVymazat
  13. já mám pro tátu tři jasný dárky - rumový pralinky, propisku (jenže tu jsem mu asi před třema rokama koupila naposledy, protože mu zrovna tahle furt píše a to s ní věčně něco luští, fakt pech :-D) a francovku :-) ale loni jsem mu dávala třeba štětku na holení a žiletky (protože tu svojí štětku měl už dvacet let a když jsem se to dozvěděla, tak jsem viděla jenom ty bakterie apod. :-D)
    a myslím si, že ho ten dárek určitě potěší, pokud rád pitný režim dodržuje je to perfektní dárek :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou zvláštní dárky, ale hlavně, že máš jasno! :)

      Vymazat
  14. Co koupit taťkovi je u mě stejný dilema, jako co koupit staršímu bráchovi, ať už se jedná o narozeniny nebo vánoce. Pro Mamku a celkově holčičí část rodiny, popřípadě kamarádky, se dá vždycky něco vymyslet, kdyžtak nakoupit nějakou tu kosmetiku, hadříky nebo doplněk, ale pro klučičí část rodiny jsem v koncích, a to vždycky :D Takže, děkuju za inspiraci a doufám, že se taťkovi líbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo pro holky je to mnohem lehčí něco vymyslet! :-)

      Vymazat
  15. u nás je to naopak, taťka ji koupil mně pod stromeček a jsem mu za to moc vděčná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to je sranda..ale jako já bych ji taky chtěla! :D

      Vymazat
  16. je to boží lahev:))) nejlepší je,když piješ a foukneš to zpátky a pak jenom vidíš jak ty bublinky lezou z toho filtruuu:D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) určitě mu řeknu, ať to zkusí! :)

      Vymazat
  17. můj taťka má teď taky narozeniny, super dárek :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem o Bobble dlouho přemýšlela, ale nepotřebuji filtr, tak se poohlídnu jinde :)

    OdpovědětVymazat
  19. Přátelé - kamarádi... Jsem věděl, prdelinko moje, že ji šikula... ale až tak!? Že mám láhev jsem moc rád... že mám vás, děti moje, jsem šťastný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé taťka má účet u Google+ ..to je sranda! :-D ..to mě musíš pravidelně sledovat dole ve čtenářích! :-D ..Doufám, že máš aspoň trošku radost z dárku! O:)

      Vymazat
  20. Velikou...jsem psal... No a musím Tě přece kontrolovat a hlídat... 007 :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to nevadí, já jsem ráda! :-D ..A jinak mě těší, že máš radost! O:-)

      Vymazat
  21. Tak furt jsem chodila na tudle stránku že si ji koupím...jo ne jo ne a konečně sem sem po 2 měsících rozhoupala jelikož piji hodně 4l a nic jiného než vodu (zelený čaj) do mě nikdo nedostane ale zároveň nechci kupovat vodu (proč když mi teče ze zdi :D ) sem se rozhodla :))) je to báječná věc hlavně pro lidi s vysokým cholesterolem pač ten chlor je pěkná mrcha :D :D Jen se zeptejte tam u Vás na gymplu co takovej chlor umí ;) Zuza Lamačová

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: