LAST DAYS (random)

neděle, února 24, 2013

PŘEJI VÁM TU NEJPĚKNĚJŠÍ NEDĚLI A HLÁSÍM SE S NOVÝM ČLÁNKEM!
 Tentokrát si dáme příspěvek plný fotek, co Vy na to?
Už dlouho jsem nepřidala článek s random fotkami. Dneska to ale hodlám napravit, protože přicházím s článkem, ve kterém Vám ukážu hromadu různých fotek pořízených během posledních dvou týdnů. V komentářích se prosím nezapomeňte zmínit, jestli se Vám tenhle druh příspěvků líbí a mám randomy dělat častěji. Mohla by to být třeba týdenní tradice. Hodně z Vás dělá články typu ,,photos of the week", ,,photo diary" nebo ,,insta week" a je oblíbené a mně se to líbí. Takže proč to nezavést pravidelně. Mějte se krásně, papa! 
 Moje sladká snídaně.  k Nové krásky do uší.  k

Sledování bondovky Skyfall. S mamkou jsme dostaly od mého přítele růže na Valentýna, tak sušíme. Nová zásoba hroznového cukru. Jíme s láskou (moje srdíčko má afinu, přítelovo vousy). Další krásné náušnice s kamínky Swarovski od taťky. Zvědavec se přišel pomazlit. Kdy už budu moct chodit bez berliček a ortézy? Prodává se na votočvohozMňam mňam, čokoládové koblihy. Malina s ibiškem - další tělový sprej  z Avonu do sbírky. k

k Všude je bílo. Moje narcistická fotka.  k Léčím si opary, ale stejně mi nic nepomáhá. Kontejnerek na injekce - Kolik ještě? k Všem doporučuji tyhle chladící pytlíky s gelem. Chladím si tím koleno a je to super! k Votočvohoz bussines, jdeme na poštu. (Upřesněno - přítel jde na poštu.) k Tvoření smysluplného článku s kosmetickou recenzí. k Každý den injekce do břicha proti trombóze, nekamoším! k Tajná fotka z domácího převazu, hezky se to hojí. k Fotka z našeho dovrku. Všude je nasněžíno. k


You Might Also Like

56 your comments

  1. mne sa tieto články páčia veľmi :) kľudne ich dávaj aj niekoľkokrát do mesiaca a skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem takéto články. A Dia, šanujem ťa a obdivujem. Keby si to mám pichať každý deň, asi by som skolabovala :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rád! :-) ..DÍKY MOC, JSEM RÁDA, ŽE SIS TOHO VŠIMLA! :-DD

      Vymazat
  3. dokonalé náušničky, super pes :D a mňam donuty ;D
    skoro sa uzdrav :)*

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pozitivní komentář! :-*

      Vymazat
  4. Jéj, miluju ranom posty a rozhodně jsem pro častějí přidávání těchto článků ;)
    A Žeryk je úžasný!
    Držím palce s uzdravením :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady budou častěji, je to jasný! :-)

      Vymazat
  5. pěkné fotky Dio :) a ano takovéhle články mám ráda, klidně přidávej další :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo tu teď budou častěji! :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Tak to je senza! V budoucnu jich tu bude víc! :-)

      Vymazat
  7. Chápu Tvůj odpor k injekcím, ale lepší než trombóza a problémy spojené s ním (věř mi...)

    Chichi, stejné růžičky jsme dostaly ses sestrou :)

    Super fotky náhodou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jich bude jen 7, jupí! ..Díky za podporu! :-)*

      Vymazat
  8. Krásne náušnice :) Ten telový sprej, si chcem kúpiť. Podľa mňa nádherne vonia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš ráda malinu, tak Ti vonět bude. Znám ale lepší kombinace. Třeba švestka s vanikou nebo bílá čokoláda s jahodou a jako poslední grantové jablko. :-)

      Vymazat
  9. Tyhle články mám moooc ráda :) Ať se koleno hezky hojí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, stehy už mám venku a koleno se hojí. :-)

      Vymazat
  10. pekné fotky. Občas random posty na spestrenie su super :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám tyto články nejradši. Určitě přidávej další :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle posty miluju, udělej tradici, bude to super :-)
    A zvu na Bioderma giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Dostala jsem ho zdarma.
    Určitě se zkus zeptat. Spolupracují s mnoha blogerkami.
    Ale musím říct, že mi odpověděli až po dvou měsících. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám z toho trošku strach! :-/

      Vymazat
  14. krásné fotky :) mám ráda tyhle randomy! :) a ty náušnice jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že random udělá někomu radost. :-)
      Moc děkuji za pochvalu náušnic! :-)

      Vymazat
  15. Takový typ článků se mi opravdu líbí! :) Hlavně se mi líbí, že ke každé fotce máš i víc než jednoslovný popis :) Určitě takových článků uvítám víc :)

    Ty injekce... fuj... Vypadáš, že se s tim pereš docela statečně. Obdivuju, že si i v tvém současném zdravotním stavu děláš takovou práci s blogem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, brzy bude další takový článek! :-)
      Děkuji moc, ale určitě není co obdivovat! :-) (červenám se)

      Vymazat
  16. Miluju random články :) Jinak já také suším růže z Valentýna, je to krása!
    P.s.: Ať se ti brzo uzdraví koleno!!

    OdpovědětVymazat
  17. Pejsek je sladkej :) a koblihy bych si hned dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejsek je sladší jak kobliha ♥

      Vymazat
  18. Moc pěkné :-) A ty koblihy snídám každé ráno :D :') jsou uplně boží.Nejvíc mi ale chutnají ty jahodové :D Jsem totální závislák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi koblihová princezna! :-D

      Vymazat
  19. Ty krásky do uší jsou nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Úžasný článok! Chcem každý týždeň!! S injekciami proti trombóze sa ani ja nekamarátim... aj ja som ich mala keď som mala zlomenú nohu... a vďaka nim celé modré brucho.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už jich mám jen 7 posledních kusů, jupí! :-)

      Vymazat
  21. Randomy mám nejraději. Akorát po nich mám vždycky hlad. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tady to nebylo až tak hrozný, ne? :-D

      Vymazat
  22. Víc! Víc! Jsou to supr čupr články! :)

    M.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: