NÁSTUP DO NEMOCNICE

pondělí, února 04, 2013

VŠECHNY VÁS ZDRAVÍM, AHOJ AHOJ! =)
Právě jsem na cestě do nemocnice, protože mě zítra čeká operace kolene. Beru si s sebou notebook a doufám, že tam bude wi-fi, abych s Vámi mohla být pořád v kontaktu. No ale víc než připojení k netu se stresuji o to, jestli bude všechno probíhat jak má a nebude to (tolik) bolet. Poležím si ve Fakultní nemocnici v Černých Polích v Brně. Budu tam zhruba týden a jdu na zákrok jménem artroskopie. Podívají se mi do kolene, vytáhnou cystu a vyčistí mi celé koleno.


Koupila jsem si nový pyžamka, zabalila jsem si s sebou hodně dobrot, postahovala jsem si milion filmů a vzala jsem si různé časopisy. Navíc čekám návštěvu od Lenny a od přítele, takže doufám, že se nudit nebudu. Beru si s sebou například i ještě špunty do uší a ,,krytku" na oči. Hlavně teda aby to moc nebolelo, strašně se netěším, protože už vím, do čeho jdu.
Naposledy jsem byla v nemocnici na jaře 2011 a byl to nejhorší týden v mým životě. Šla jsem na operaci s kůstkama na nohou. Na operačním sále mi nemohli zavést kapačku, tak nakonec (po několika pokusech a mém brečení) zkusili druhou ruku. Potom do Vás stříknou uspávací tekutinu, která studí a cítíte, jak vám teče do těla a je to strašně nepříjemný. Po operaci jsem se vzbudila polooblečená a se sádrovejma botičkama. Což jsem nečekala, protože mě předem nikdo neinformoval. Po operaci se vám chce šíleně zvracet, jste omámení a dezorientovaní. Máte strašnou žízeň, ale pít nemůžete. Tak spíte. Potom Vás probudí sestra, že se musíte napít, tak se napijete a hned na to se pozvracíte. Pořád brečíte, protože to strašně bolí. Druhý den na to dostanete z toho všeho stresu menstruaci, takže brečíte ještě víc. V noci bolestí nespíte. Další den vás dvě stážistky konečně vyvezou do koupelny. Hurá! A konečně se poprvé usmějete, protože se cítíte zase trochu jako člověk. Nemůžete si dojít na záchod, nemáte chuť k jídlu. Potom si pro Vás konečně přijede taťka a na vozíčku vás veze až před nemocnici a dělá, že je opilej a neumí řídit vozíček, aby vás rozesmál. Doma potom měsíc nechodíte do školy a jezdíte na vozíčku. A teď o dva roky později máte na nohou pořád stejné kůstky, jako před operací, protože to nepomohlo a vrátilo se to.
Takže se pak nedivte, že se tam netěším! Budu potom dlouho chodit o holích a budu rehabilitovat. Snad se to ale nevrátí! Mějte se krásně a myslete na mě!!! A taky mi uděláte radost, když se zapojíte do právě probíhající GIVEAWAY.



You Might Also Like

84 your comments

  1. Držím ti moc pěsti! Neboj, tentokrát to bude mnohem jednodušší. Také jsem si to prožila a nevěděla, zda budu chodit.

    Mnoho sil a odvahy!

    OdpovědětVymazat
  2. Budu na tebe myslet. :* Šla bych tě i navštívit, ale sama asi taky skončím dneska v nemocnici. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že tentokrát to nebude tak hrozné a že ti to alespoň pomůže ta operace :)

    OdpovědětVymazat
  4. To me mrzi, ze mas takhle spatne zkusenosti z operace. Ja si to bud nepamatuju a nebo to takhle hrozne nebylo. At se Ti dari a neboli to. :-*
    Jane and her world

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tentokrát to probíhalo mnohem líp, díky Jane.

      Vymazat
  5. Držím palečky, ať vše dobře dopadne a moc Tě to nebolí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, určitě to bude lepší než minule, přeji ať jsi brzy fit :)
    P.S.: To pyžámko s krávou je dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt lepší, měla jsi pravdu! :-)
      :):):) díky :):):)

      Vymazat
  7. Držím ti palce, aby ti to dobře dopadlo a už se ti to nevrátilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ono se to nevrátí O:-) ..NESMÍ!

      Vymazat
  8. držím palce nech to je teraz lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Achjo, Dio, držíme ti palce, snad se tentokrát operace povede líp! Drž se!

    OdpovědětVymazat
  10. bojuj! Věř, že tentokrát to bude minimálně o dva levely lepší, protože jsi starší a tudíž už pro tebe narkoza nebude takový šok (mám zkušenosti, čím je člověk mladší, tím hůř to snáší, třeba děti běžně po narkoze vyvádějí tak, jako by je někdo chtěl zabít :-(
    Myslím, že v dětské nemocnici v černých polích wi-fi je, moji spolubydlící trávili na netu vždy skoro celý den :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Držím palce, aby to tentokrát dopadlo líp :)

    OdpovědětVymazat
  12. chudáku :( věřím, že to dopadne dobře! :)
    sama jdu na revmatologii, tak jsem zvědavá co mi najdou :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím Ti taky palce, ať to je dobrý! :)

      Vymazat
  13. Ať se vše podaří! Držím pěsti :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ou, tak to pevně doufám, že tentokrát bude všechno probíhat v pořádku, nebudeš čelit žádným "překvapením" kvůli neinformovanosti od doktora a sestřiček, nebude tě to moc bolet a snad se to už nevrátí :) Já jsem ještě ani jednou v životě nebyla v nemocnici (ťuk-ťuk), takže nevím, jaké to tam je (kromě toho, jak to tam vypadá, samozřejmě), ale každopádně na tebe budu myslet a, jak se říká, tfuj-tfuj, hodně štěstí, držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za povzbudivý komentář, pomohlo mi to! :-)*

      Vymazat
  15. Vůbec se toho neboj :). Před 7 lety jsem na tom byla taky, je to úplná pohoda :)
    V nemocnici jsem byla tři dny, víc jsem tak být nechtěla, přišlo mi to dost zbytečné. Jeden den jsem přišla, jeden udělali a druhý jsem odešla :)
    Ta bolest není tak hrozná, teda u mě nebyla. Na tu operaci jdeš asi z nějakého důvodu a když tě koleno bolelo před tím, tak tohle už bude prkotina :) Doufám, že ti tam něco najdou, teda ne jako zle, ale mě nic nenašli, tak že mi to bylo k ničemu a nevědělo se, co mi vlastně je :( A hole jsem měla si dva týdny, pak jsem je zahodila :D. Mamka byla naštvaná, ale už to bylo v pohodě, tak proč ne :). Hodně držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná!! Nakonec jsem to taky vydržela! :-)

      Vymazat
  16. Ženo moje nejmilovanější. Všechno zvládneš a za měsíc zase spolu budem lítat po poli a fotit ! :* Držím palce a myslím na tebe :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já naštěstí nikdy v nemocnici nebyla a mám hroznou hrůzu z tý představy :( Tak držím palce ať to tam zvládneš a hlavně ať vše dopadne dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, není to tady tak příšerné! :-)

      Vymazat
  18. Chúďa naše. Držím palce, ty to zvládneš :) :/

    OdpovědětVymazat
  19. Pyžamka jsou krásny a toho jídla! Je skvělé vidět u bloggerky, že si nebere s mlsky servítky :) Ať ti to dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu pyzamek! :-) :-*

      Vymazat
  20. Přeji brzké uzdravení Dianko, budu držet pěsti:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vendi.
      P.S - Giveaway Tě naláká? :-)

      Vymazat
  21. prajem ti, aby to všetko dopadlo dobre ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak hlavně ať ti v pořádku;) držím ti palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) :-* díky, jsem moc ráda! O:)

      Vymazat
  23. "Nedivte se, že se netěším?"
    to bych se asi nedivila ani tak.. ale jestli máš už i takovouhle předchozí zkušenost tak to ti to nezávidim ještě víc :/
    Ale hodně štěstí, ty to nějak zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vlastne pravda! :-) ..
      DÍKY ZA PODPORU :-) :-*

      Vymazat
  24. Veľa šťastia :) Neboj, všetko to dobre dopadne, asopň budeš mať potom aj chvíľku voľného času :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jejda chuděro, snad to dobře dopadne! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Drž se, kočko. Tentokrát to už určitě bude dobré.:-)

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Dianko,
    věřím, že tentokrát bude operace snažší a dopadne mnohem, mnohem lépe.

    Ber to z té druhé stránky. Je to ,,jen" koleno, vždy to může být i horší.
    Já nejspíš půjdu v příštích letech na artroskopii obou kyčlí, docela mě zlobí. :(
    Ale svět se kvůli tomu nezboří. Mysli na krásné věci a neměj z ničeho strach. :)

    Přeji ti úspěšnou operaci a sílu. Určitě pak dej vědět, jak si dopadla.

    S pozdravem tvá čtenářka Ivet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet jsi nej! :-) :-*
      Takovej super komentář O:-)

      Vymazat
  28. celý článek jsem si přečetla a doufám, že to dopadne líp než minule, hlavně se brzo uzdrav ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná, že jsi to celý přečetla, mně by se nechtělo! :-D
      DÍKY DÍKY DÍKY! :-) :-*

      Vymazat
  29. Držím palce, to zvládneš! :) a pekné výbavičku si tam veru berieš, to sa tam na teba tuším nuda ani z ďaleka nepozrie :)

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuda tady není, mám skvělou spolubydlící! :D

      Vymazat
  30. Držím palce :) V této nemocnici jsem měla sestřičku, když se narodila o 3 měsíce dříve, chudinka tam ležela 3 měsíce a my za ní každý týden jezdili. Já byla taky 2x na operaci, takže vím o čem píšeš co se týká toho zvracení a tak. Taky jsem hodně brečela. :/ Věřím, že se to povede a tentokrát to nebude tak hrozné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chuderka! ..tentokrát jsem brečela jen v noci, protože jsem nemohla spát a bolelo to!
      ..ale jinak už se to hojí!:-)
      Děkuji moc za komentář <3

      Vymazat
  31. Och, držím ti palce. Nech to máš rýchlo za sebou.

    OdpovědětVymazat
  32. Držím palce :) BTW: tú košelu s kravičkou mám aj ja :))

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. F&F! :D ..Díky, že jsi držela palce!

      Vymazat
  33. popsala jsi to celkem drsně,až mě z toho naskočila husí kůže :)ale je mi jasné,že to tak bohužel je!budu ti moooc držet pěsti a věřím,že je to naposledy co tam musíš a bude to ok! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si piš, protože to drsný bylo, ale tentokrát se to dalo! Akorát jsem nemohla v nosi spát! :-/

      Vymazat
  34. Myslím na Tebe, Diuško :) Držím palce, ať je vše dobré a nebolí to :) :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ať Ti to dobře dopadne - operace i rekonvalescence a rehabilitace.
    Já v nemocnici taky jednou byla - tam jsem přišla totálně zoufalá, takže to bylo celkem vysvobození, že se mnou něco udělají. Po pár dnech mi fyzicky bylo líp, psychicky samozřejmě hůř (bylo mi 19, takže už mě v dětské nemocnici nechtěli a já skončila na pokoji s babičkama 70+ - nic moc, no), ale teď zpětně to beru jen jako "zajímavou" zkušenost... (ale tak jak tak to bylo na houby).
    Tak ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuji moc, víc takových komentářů!
      MOC SI TOHO VÁŽÍM! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: