PO OPERACI

čtvrtek, února 07, 2013

TŘIKRÁT SLÁVA, UŽ MÁM PO OPERACI KOLENE!
Všem ještě jednou moc děkuji za držení palců a podporu, jakou jste mi v komentářích tady a nebo na FB projevili. Včera kolem poledne jsem dostala hořkou premedikaci a jela jsem na operační sál. Ani jsem nestihla napočítat do deseti a už jsem spala. Probudila jsem se až na pokoji. Klepala jsem se zimou, a tak mi sestra dala další peřinu a já znovu usla. Až jsem se zase probudila nebylo mi špatně a jen mě bolela noha. Měla jsem velkej hlad, tak jsem se navečeřela a celou noc jsem nemohla spát, nešlo mi usnout a začala mě ta noha bolet. Ráno mi z kolene vytáhl pan doktor hadičku a dostala jsem ortézu. Už chodím o francouzských holích a můžu si dojít i na záchod, hurá. Dneska celej den jen tak pospávám a zrovna teď mám zase hlad. Jsem ráda, že operace proběhla bez komplikací a mám to nejhorší za sebou. Strašně mě štve, že kvůli chřipkám jsou zakázané návštěvy! Budu tady trčet až do pondělí... P.S. - Nesmím zapomenout, že mám nejlepší spolubydlící Míšu, bez které bych to nezvádla! 




You Might Also Like

54 your comments

  1. tak nech ti ten čas nejako rýchlo ubehne :) mňa keby také niečo čaká by som bola vyklepaná aj týždeň pred tým

    OdpovědětVymazat
  2. Ségru z těch fotek bolí kolena :( Málem takhle také dopadla ... Ti to pofoukám pfuuuu pfuuu :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak ať se ti to rychle vyléčí, neboj za chvíli budeš běhat jako srnka

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, a´t je vše brzy v pořádku. Také jsem byla zavřená v nemocnici předloni v době chřipek bez návštěv. Myslela jsem, že se tam zblázním!
    Kop.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám naštěstí ten noťas a skypuju s mamkou! <3

      Vymazat
  5. Moje mamka měla už 9 operací kolene. Takže si trošku dokážu představit, o čem to je. :( Aspoň, že už to máš za sebou a nebylo to třeba tak hrozný, jak jsi očekávala že bude. Teď hlavně, aby se ti to pořádně zahojilo a budeš zas pěkně běhat :)) Ať je ti líp a noha tě moc nebolí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chudinko :( ale neboj, rychle to uběhne ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni jsi šikulka že jsi to tak zvládla,snad se nám brzy uzdravíš a vrátíš :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Babeto, jsi moc hodná! :)

      Vymazat
  8. Ať je to jen a jen lepší!

    Fuj, bez návštěv :( To je smutný :( Ale tak internet je mocné médium a pokud tam je free wifi a nikdo ti počítač nezakazuje (musíte odpočívat!), tak to nějak překlepeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo díky netu je to tu mnohem hezčí! :-)

      Vymazat
  9. Hej :/ Aj tu sú návštevy zakázané -_- Ale otec dostal vínimku haha ale aj tak príde len na 10 minut teraz :/ ale tak aspon dačo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No můj tatka mi jen dal veci ve dverich a papa! :-(

      Vymazat
  10. eee, to ti vůbec nezávidím! tak se nám co nejdříve zotav! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není co závidět! :-D ..díky! :-*

      Vymazat
  11. Prajem ti , nech ti to rýchlo prejde :) A skoré uzdravenie

    OdpovědětVymazat
  12. Fuj, nemocnice! :)
    Do pondělka to zvládneš :) aspoňže tam máš net :)

    OdpovědětVymazat
  13. No tak hlavně, že všechno dobře dopadlo ! Drž se kočko :))

    OdpovědětVymazat
  14. neviem čim to bolo ale ked som to čitala začalo ma boleť koleno :(

    OdpovědětVymazat
  15. jak říkáš, hlavně, že vše proběhlo bez komplikací, teď už bude jen líp ;) ty návštěvy jsou zakázaný koukám skoro ve všech nemocnicích, to je otrava no :( ale zase.. pokud ti už nožka dovolí spát, tak si luxusně odpočineš :) na všem hlavně vidět pozitiva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proběhne to! Nebojím se toho! :-)

      Vymazat
  16. Taky mi po narkoze byla neskutečná zima :D Ať je to brzo dobrý!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divný no! Ale teď už mi je teploučko! :D

      Vymazat
  17. Přeji brzké uzdravení, operace kolene je pěkně náročná a já bych asi bolest po operaci nezvládla. Jsi holka šikovná.

    OdpovědětVymazat
  18. Chudáčku. :)
    Už aby bylo pondělí, viď? :)
    Tak přeji, ať ten víkend rychle uteče a jsi doma. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, už se těším domů! :)
      DĚKUJI!!

      Vymazat
  19. pondělí máš za chviličku, to zvládneš! :)) držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už se to krátí, jupííík! :-)

      Vymazat
  20. Já nemocnice nesnáším, tak snad ti to tam uteče co nejrychleji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já je taky nevyhledávám, ale co nadělám! :-D
      díky!

      Vymazat
  21. To jsem ráda, že tahle operace nebyla tak hrozná, jako minule.
    Hlavně se nám brzy uzdrav! :)

    Přeji ti, abys byla co nejdříve doma a nožka už tě nezlobila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla, to je fakt o mnohem lepsí! :)

      Vymazat
  22. sice už uběhlo dalších pár dní... ale dodatečně a nadále držím palce :-)
    já jsem ráda, že si svejch několik operací nohou (asi 5-6... každá noha nějak jinak) nepamatuju protože jsem byla prcek a oči taky moc ne... i když mlhavý vzpomínky na tu pozdější na prvnim stupni základky mám a ta žízeń pak byla asi nejhorší ze všeho
    tak ať si brzo v plné síle zase :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc moc moc ..no a vůbec Ti ty operace nezávidím! ..

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: